Indretning af værelse - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.062 visninger
23 svar
6 synes godt om
6. oktober 2014

Dianders

Jeg er bare nysgerrig . Hvornår gik i igang med at indrette børneværelse? Jeg tænker købe puslebord , seng osv .. Jeg kan næsten ikke vente med at komme igang da jeg elsker sådan noget . Men er kun 7 uger henne så der kan jo nå at ske noget uventet :-( 

hvirnår gik du igang og hvad startede du med? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg er 21 uger henne, sat til 14 februar og tror vi begynder med værelset omkring december/januar 

Anmeld

6. oktober 2014

Julie0802

BabyLove83 skriver:

Jeg er 21 uger henne, sat til 14 februar og tror vi begynder med værelset omkring december/januar 

Samme her er også sat til 14 februar, og regner med vi begynder ved juletiden. Vi mangler et par småting som er på ønskeseddel til jul vi har dog købt/bestilt seng osv. Da vi købte barnevogn osv. Samlet, for at få en bedre pris :-)

Anmeld

6. oktober 2014

Dianders

Det var godt nok sent at begynde en måned før termin .. Men okay det jo folks eget valg 

Anmeld

6. oktober 2014

Dianders

Det var godt nok sent at begynde en måned før termin .. Men okay det jo folks eget valg 

Anmeld

6. oktober 2014

Kay

Tror jeg var 14 uger første gang... da jeg gerne ville finde de rigtige ting til den bedste pris

Anmeld

6. oktober 2014

lillespir26

Jeg er sat til 20 feb regner med vi går igang hen over julen 

Anmeld

6. oktober 2014

Dorthe1986

Jeg fødte i april og vi fik så småt igang i januar og værelset stod helt færdigt i slutningen af februar ��

Anmeld

6. oktober 2014

M (:

Dianders skriver:

Jeg er bare nysgerrig . Hvornår gik i igang med at indrette børneværelse? Jeg tænker købe puslebord , seng osv .. Jeg kan næsten ikke vente med at komme igang da jeg elsker sådan noget . Men er kun 7 uger henne så der kan jo nå at ske noget uventet :-( 

hvirnår gik du igang og hvad startede du med? :-)

Vi begyndte så småt at handle ind, da vi nåede forbi MD. Vi nåede aldrig at samle tremmeseng m.m., da jeg gik i fødsel spontant 36+3 og på daværende tidspunkt var ved at male tremmesengen. 

Anmeld

6. oktober 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Misforstod lidt spørgsmålet tror jeg. Vi har købt mange ting, seng, puslebord osv nu- men det hele er stadig i kasser- begynder først at samle og ordne værelse i december ca

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.