Indretning af værelse - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2014

PST

Jeg er sat til den 7. Feb. Og tror vi begynder til december/januar  

Men du kan jo starte med at finde ideer i magasiner og på internettet - stille og roligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ca 2 måneder før termin

Anmeld

6. oktober 2014

TR

BabyLove83 skriver:

Jeg er 21 uger henne, sat til 14 februar og tror vi begynder med værelset omkring december/januar 

Det tæt på mig  Jeg er sat til den 8.feb.

Anmeld

6. oktober 2014

mulleh

Jeg er sat til at føde i Marts og jeg tror vi indretter hen af vejen når vi får eller køber tingene. Mange af tingene ønsker vi os i julegave så det svært at starte helt før 

Anmeld

6. oktober 2014

ChristineBunk

Jeg er i 23 uge og jeg er lige så stille begyndt at indrette det  

Men det er nok først færdig til han kommer til februar , Haha. .

Anmeld

6. oktober 2014

Signe-bine

Min datter havde ikke eget værelse de første 4 mdr af hendes liv. Hvad i alverden skulle hun bruge det til?! Men vi købte seng, vugge og puslebord mm løbende i løbet af graviditeten, startede efter NF, når vi fandt det i mødrehjælpen, den lokale genbrugs eller på dba. Zoë har sit eget værelse nu, og vi leger også meget derinde. Jeg har fuld forståelse for at man glæder sig til at indrette babys værelse, men hvis det ikke er klart eller perfekt til babys ankomst, så kommer der jo ingen brok og klager fra babyen

Anmeld

6. oktober 2014

Ronja_R

Jeg har termin d. 17 december. Jeg har næsten alt udstyret, men har det opmagasineret hos venner og familie indtil jeg flytter i ny lejlighed d. 1 november - og derfra vil jeg begynde at indrette 

Glæder mig så meget, også fordi jeg ved det bliver en pige, så jeg kan rigtig gå og hygge mig med at få det lige som jeg vil have det 

Men synes nu også det er rart at have noget at lave under graviditetsorloven/barslen så man ikke bare sidder og glor og slet ikke kan vente til den lille kommer 

Anmeld

12. oktober 2014

Dianders

Signe-bine skriver:

Min datter havde ikke eget værelse de første 4 mdr af hendes liv. Hvad i alverden skulle hun bruge det til?! Men vi købte seng, vugge og puslebord mm løbende i løbet af graviditeten, startede efter NF, når vi fandt det i mødrehjælpen, den lokale genbrugs eller på dba. Zoë har sit eget værelse nu, og vi leger også meget derinde. Jeg har fuld forståelse for at man glæder sig til at indrette babys værelse, men hvis det ikke er klart eller perfekt til babys ankomst, så kommer der jo ingen brok og klager fra babyen

Hvis man nu ikke vil have puslebord , tøj m.m i sit soveværelse / stue eller hvor man har plads så er det vel meget logisk at man indretter et værelse til den slags .. Er godt klar over babyen sover i vores soveværelse det første lange stykke tid . Men der er ikke plads til alt muligt andet - så derfor sit eget værelse :-)

Anmeld

12. oktober 2014

Dianders

Signe-bine skriver:

Hvis man nu ikke vil have puslebord , tøj m.m i sit soveværelse / stue eller hvor man har plads så er det vel meget logisk at man indretter et værelse til den slags .. Er godt klar over babyen sover i vores soveværelse det første lange stykke tid . Men der er ikke plads til alt muligt andet - så derfor sit eget værelse :-)

Anmeld

12. oktober 2014

jojomama

Vi købte ting løbende, men tog den helt store shoppetur i januar pga udsalg (termin medio april). Værelset stod klar 5 uger før, men jeg ville gerne have haft det færdigt før, så jeg kunne have gået og nusset med det. Vi havde dog lige en væg, der skulle sættes op og males først, så det var ikke muligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.