Mig igen.. Brug for din mening igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Om det er foran barnet eller ej, børn og stoffer, er bare ikke iorden! 

Uanset om han tager det foran barnet, så smadre det ret meget oveni skallen at tage sådan noget, og bare det st han lyver på den måde. Det er bare slet ikke acceptabelt! 

Ts skal tage ansvar. 

Ja det skal hun - men det kan lige så vel være at kontakte nogle kompetente mennesker der kan hjælpe, for det er trods alt barnets far og det bliver han ved med at være - stoffer eller ej. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2014

Bshizzle

Jeg ville ha bedt ham om at blive hjemme og pakke hans taske og ting og skride LANGT væk!! 

Hvis han er barnets Far, så har han selvfølgelig osse en ret til at se ham.. 

Men dette er der hjælp til.. Statsforvaltningen 

Hverken DU eller Sønnen fortjener sådan en behandling og skuffelse! 

Jeg vil slet ikke leve med en mand der rør stoffer! 

Jeg har selv haft dette miljø tæt på, og der kommer løgne og falske forhåbninger! 

Anmeld

5. oktober 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Godmorgen.

først og fremmest undskyld nu skriver jeg igen. Kunne ikke tage mig sammen til at smutte fra kæresten sidst, men har det dog stadig i hovedet , så samme beslutning.

jeg skrev også:

Ville du give det en chance? :-(

Nu til dette..

idag skal vi til en 85 års fødselsdag, som vi har sagt ja til for måneder tilbage. Det er min farmors fødselsdag.

igår var vi ude og sætte borde og stole op, og hjælpe den. Min kæreste kørte hjem kl.3 , han havde ondt i maven sagde han og han ville hjem og sove. Jeg blev der og kørte med min far da vi skulle hjem. 

Da jeg kommer hjemm3 timer efter, har han ik sovet eller gjort noget for sin "ondt i maven" han har derimod drukket sig beruset med sin kamerat. Og han indrømmer at de har taget kokain. Først sagde han bare han bare havde taget lidt, men lidt efter sagde han en hel pose (jeg ved ik hvor meget der er i sådan en pose).

jeg bad ham sove på sofaen, da han var ude og kaste op flere gange.

Her til morgen , ligger han i sofaen og jeg spørg ham om han kan køre bil, han siger nej. Sagde til ham, at han måtte blive hjemme idag. Vil fanme ikke ha en drukken stofklovn med og vores søn er med og andre børn! 

Er simpelthen så sur og skuffet. Min familie betyder meget for mig og havde glædet mig til denne dag. 

Hvad havde du gjort og sagt? 

Havde du også sagde han ikke skulle med og måtte blive hjemme??

Hvorfor er du sammen med en narkoman?

smid det udskyd på gaden, og giv dig og jeres barn et værdigt liv, og lad den skide taber sejle i sin egen sø.

Monica 

Anmeld

5. oktober 2014

Frk_Louise

Anonym skriver:

Godmorgen.

først og fremmest undskyld nu skriver jeg igen. Kunne ikke tage mig sammen til at smutte fra kæresten sidst, men har det dog stadig i hovedet , så samme beslutning.

jeg skrev også:

Ville du give det en chance? :-(

Nu til dette..

idag skal vi til en 85 års fødselsdag, som vi har sagt ja til for måneder tilbage. Det er min farmors fødselsdag.

igår var vi ude og sætte borde og stole op, og hjælpe den. Min kæreste kørte hjem kl.3 , han havde ondt i maven sagde han og han ville hjem og sove. Jeg blev der og kørte med min far da vi skulle hjem. 

Da jeg kommer hjemm3 timer efter, har han ik sovet eller gjort noget for sin "ondt i maven" han har derimod drukket sig beruset med sin kamerat. Og han indrømmer at de har taget kokain. Først sagde han bare han bare havde taget lidt, men lidt efter sagde han en hel pose (jeg ved ik hvor meget der er i sådan en pose).

jeg bad ham sove på sofaen, da han var ude og kaste op flere gange.

Her til morgen , ligger han i sofaen og jeg spørg ham om han kan køre bil, han siger nej. Sagde til ham, at han måtte blive hjemme idag. Vil fanme ikke ha en drukken stofklovn med og vores søn er med og andre børn! 

Er simpelthen så sur og skuffet. Min familie betyder meget for mig og havde glædet mig til denne dag. 

Hvad havde du gjort og sagt? 

Havde du også sagde han ikke skulle med og måtte blive hjemme??

Jeg havde været så voldsomt skuffet over, at han havde stukket mig en plade for at komme hjem og drikke sig fuld og tage stoffer med sin kammerat frem for at hjælpe mig og min familie.. Ja, selv om han ikke havde taget stoffer, havde jeg stadig været enormt skuffet og sur!

Bare det, at han lyver for dig.. 

Du skriver selv, at du havde glædet dig rigtig meget til denne dag. Det må din kæreste da også have vidst. At han så kan finde på at drikke og tage så mange stoffer, at han ligger og brækker sig hele natten og ikke kan tage med, synes jeg absolut ikke, han kan være bekendt! Jeg var selv blevet så ked af det og skuffet.

Kan ikke huske dit tidligere indlæg - men bare det faktum, at det er anden gang, du skriver omkring din kærestes narko problemer, synes jeg siger meget.. 

Jeg synes også, at du skal ligge hvad end følelser, du har for den fyr til side og tænke på din søn og hvad, der er bedst for ham.

Det er hans far, ja.. Men så må han jo kæmpe lidt for det istedet for bare at opføre sig så uansvarligt! Jeg synes ikke, at han fortjener at have hverken dig eller jeres søn i sit liv lige nu..

til dig.. Håber du bruger hovedet og "lukker ørerne" for dine følelser og får taget den beslutning hurtigst muligt.. Alliér dig evt. med en veninde, din mor, en søster eller lignende... Så de kan støtte dig og være der for dig, så du ikke føler du står alene..

Anmeld

5. oktober 2014

WilliamDSTN

Jeg kan ikk sige andet end hvad de andre kvinder allerede har sagt, men jeg synes virkelig du skulle gå fra ham, din søn fortjener virkelig ikk et liv med en far der er sådan (husker du har skrevet at han kan være voldelig også) 

Din søn skal da ikk have den opfattelse af kvinder er til at træde på og er intet værd, tænk dig godt om, ville du have det godt med dig selv hvis din søn en dag behandler en kvinder på samme måde som du bliver behandlet, det er det han ser nu og han ser det er okay. 

Kig dig selv i spejlet, fyld lungerne med luft og få smidt ham ud en gang for alle.

Anmeld

5. oktober 2014

Baby15

mor:) skriver:

Ja det skal hun - men det kan lige så vel være at kontakte nogle kompetente mennesker der kan hjælpe, for det er trods alt barnets far og det bliver han ved med at være - stoffer eller ej. 

Er godt klar over det er barnets far, men det er ikke godt for et barn i sådan et selskab... 

Far eller ej.. Så må han se barnet med overvåget samvær til han er clean.. 

Anmeld

5. oktober 2014

Anonymor1

lineog4 skriver:

Er han far til din søn?

Nemt nok at sige du skal smutte, og det ville være mit råd - simpelthen fordi jeg har en nul tolerance over for de hårde stoffet især i mit hjem - tænk om mine børn fandt dem!

Men er han far til barnet er det jo bare ikke så simpelt, for det første fordi din kæreste jo så vil få samkvem og så er du der jo slet ikke som en buffer, og dernæst fordi din søn jo vel ønske sin far misbrug eller ej og du derfor inddirekte skal forholde dig til misbruget resten af livet som mor.

Elsker du ham, vil du ham? Er du parat til at tage kampen mod misbruget - for det er det i mine øjne når man lyver sig til en mavepine for at kunne komme til sprut og kokain? Hvis du er parat, så skal du tage kontakt til nogen der ved noget om misbrug, få hjælp til en plan for hvordan du kan hjælpe ham - måske vil de sige den eneste hjælp er ultimatum, måske vil de sige hjælpen er noget ande det ved jeg ikke... Og så giver du den ekstra chance, men lykkes det ikke må du vurdere selv: kan du leve videre med en misbruger velvidende det også påvirker din søn?

held og lykke - ved skridtet er et stort skridt, men du skylder din søn det.

Synes altid du kommer med sådan nogle gode, relevante svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.