Mig igen.. Brug for din mening igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.449 visninger
26 svar
53 synes godt om
5. oktober 2014

Anonym trådstarter

Godmorgen.

først og fremmest undskyld nu skriver jeg igen. Kunne ikke tage mig sammen til at smutte fra kæresten sidst, men har det dog stadig i hovedet , så samme beslutning.

jeg skrev også:

Ville du give det en chance? :-(

Nu til dette..

idag skal vi til en 85 års fødselsdag, som vi har sagt ja til for måneder tilbage. Det er min farmors fødselsdag.

igår var vi ude og sætte borde og stole op, og hjælpe den. Min kæreste kørte hjem kl.3 , han havde ondt i maven sagde han og han ville hjem og sove. Jeg blev der og kørte med min far da vi skulle hjem. 

Da jeg kommer hjemm3 timer efter, har han ik sovet eller gjort noget for sin "ondt i maven" han har derimod drukket sig beruset med sin kamerat. Og han indrømmer at de har taget kokain. Først sagde han bare han bare havde taget lidt, men lidt efter sagde han en hel pose (jeg ved ik hvor meget der er i sådan en pose).

jeg bad ham sove på sofaen, da han var ude og kaste op flere gange.

Her til morgen , ligger han i sofaen og jeg spørg ham om han kan køre bil, han siger nej. Sagde til ham, at han måtte blive hjemme idag. Vil fanme ikke ha en drukken stofklovn med og vores søn er med og andre børn! 

Er simpelthen så sur og skuffet. Min familie betyder meget for mig og havde glædet mig til denne dag. 

Hvad havde du gjort og sagt? 

Havde du også sagde han ikke skulle med og måtte blive hjemme??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville self forlade sådan en kæmpe klovn! Tror ik engang at jeg ville sige andet end at jeg forventede at han var ude af huset når jeg kom hjem og at han ik sku komme igen! Vh stine

Anmeld

5. oktober 2014

Røverdatter

Puha. Et forhold med en misbruger siges jo at være et liv, hvor man selv bliver er misbruger. Idet man selv er en del af alt hvad det omfatter. Du ligger under for hans misbrug. Jeg ville komme hurtigst muligt ud af det, da jeg før har været i et sådant forhold - det er bare om at komme væk. Og især når i har barn sammen!...

Det er virkelig usmageligt og egoistisk, det han gør!

Anmeld

5. oktober 2014

esioul

Anonym skriver:

Godmorgen.

først og fremmest undskyld nu skriver jeg igen. Kunne ikke tage mig sammen til at smutte fra kæresten sidst, men har det dog stadig i hovedet , så samme beslutning.

jeg skrev også:

Nu til dette..

idag skal vi til en 85 års fødselsdag, som vi har sagt ja til for måneder tilbage. Det er min farmors fødselsdag.

igår var vi ude og sætte borde og stole op, og hjælpe den. Min kæreste kørte hjem kl.3 , han havde ondt i maven sagde han og han ville hjem og sove. Jeg blev der og kørte med min far da vi skulle hjem. 

Da jeg kommer hjemm3 timer efter, har han ik sovet eller gjort noget for sin "ondt i maven" han har derimod drukket sig beruset med sin kamerat. Og han indrømmer at de har taget kokain. Først sagde han bare han bare havde taget lidt, men lidt efter sagde han en hel pose (jeg ved ik hvor meget der er i sådan en pose).

Her til morgen , ligger han i sofaen og jeg spørg ham om han kan køre bil, han siger nej. Sagde til ham, at han måtte blive hjemme idag. Vil fanme ikke ha en drukken stofklovn med og vores søn er med og andre børn! 

Er simpelthen så sur og skuffet. Min familie betyder meget for mig og havde glædet mig til denne dag. 

Ved det er nemmere sagt end gjort, men jeg ville forlade ham. 

Jeg ville ikke finde mig i den opførsel. 

Anmeld

5. oktober 2014

FruK

StineW79 skriver:

Jeg ville self forlade sådan en kæmpe klovn! Tror ik engang at jeg ville sige andet end at jeg forventede at han var ude af huset når jeg kom hjem og at han ik sku komme igen! Vh stine

Enig.

Lad være at spilde dit liv på det.

Anmeld

5. oktober 2014

Stimap

Jeg ville ikke bruge min tid på en der havde stofmisbrug (om det så var i større eller mindre grad) ... Og slet ikke hvis han skulle forstille at være far for mit barn... Han lyver jo også for dig?! 

Det skal også siges jeg på ingen måde kan tolerere stoffer m.m, da jeg for et par år siden mistede en ven, netop til fordel for stofferne og han et par år senere døde af en overdosis...

Jeg ville aldrig turde at lade mit barn være alene med ham.. Jeg  ville ikke risikere at mit barn skulle opleve sin far påvirket, finde rester af stoffer i hjemmet eller værre endnu, finde sin egen far livløs en dag... 

Både dit barn og dig selv har fortjent bedre! 

Jeg ville som Stine, bede ham have pakket sine ting og være ude af huset, når jeg kom hjem... 

Du får lige en kæmpe virtuel krammer... 

Lyt til dig selv og din mavefornemmelse, ikke mindst for dit barns skyld.. 

Anmeld

5. oktober 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Godmorgen.

jeg skrev også:

Nu til dette..

Ingen krammer herfra, nu må du simpelthen gøre noget i stedet for at sidde og ynke herinde, du har fortjent bedre end aktivt at deltage i at opfostre endnu en mand, der har lært at kvinder er til at træde på.

Hvad ville du have rådet en anden i din situation til?

Skal vi bare sidde og vente på, at du kommer med et nyt indlæg i morgen og i overmorgen og i........???

Du er sammen med en misbruger, der behandler dig som det laveste lave - og det er du ved at tro på, at du er, din søn ved det i hvert fald allerede nu!

HVAD STOPPER DIG FRA AT GÅ?

Anmeld

5. oktober 2014

Rockertand

Godmorgen.

jeg skrev også:

Nu til dette..

Anmeld

5. oktober 2014

B&J

jeg havde gået med det samme.. hvorfor være sammen med en der lyver for dig ikke kan tage var på sig selv eller tage et ansvar på dig eller jeres barn?

jeg havde sagt med det samme det var slut.

hvorfor blive hos ham?

kærlighed ja det kan det bestemt ikke være når han er sådan...

trykhed ja men det er den forkerte trykhed for han kan jo ikke give jer trykhed eller kærlighed eller noget!

Anmeld

5. oktober 2014

female

Du tager et godt kig på din søn, og spørger så dig selv, om HAN har fortjent at vokse op i et hjem med stoffer.

En ting er, hvis du synes, at du kan byde dig selv det (hvilket jeg heller ikke mener, at du bør), men kan du som ansvarlig mor byde din  søn det.

Og når du har konkluderet, at det kan du ikke, så smider du øjeblikkelig fjolset ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.