Godmorgen.
først og fremmest undskyld nu skriver jeg igen. Kunne ikke tage mig sammen til at smutte fra kæresten sidst, men har det dog stadig i hovedet , så samme beslutning.
jeg skrev også:
Ville du give det en chance? :-(
Nu til dette..
idag skal vi til en 85 års fødselsdag, som vi har sagt ja til for måneder tilbage. Det er min farmors fødselsdag.
igår var vi ude og sætte borde og stole op, og hjælpe den. Min kæreste kørte hjem kl.3 , han havde ondt i maven sagde han og han ville hjem og sove. Jeg blev der og kørte med min far da vi skulle hjem.
Da jeg kommer hjemm3 timer efter, har han ik sovet eller gjort noget for sin "ondt i maven" han har derimod drukket sig beruset med sin kamerat. Og han indrømmer at de har taget kokain. Først sagde han bare han bare havde taget lidt, men lidt efter sagde han en hel pose (jeg ved ik hvor meget der er i sådan en pose).
jeg bad ham sove på sofaen, da han var ude og kaste op flere gange.
Her til morgen , ligger han i sofaen og jeg spørg ham om han kan køre bil, han siger nej. Sagde til ham, at han måtte blive hjemme idag. Vil fanme ikke ha en drukken stofklovn med og vores søn er med og andre børn!
Er simpelthen så sur og skuffet. Min familie betyder meget for mig og havde glædet mig til denne dag.
Hvad havde du gjort og sagt?
Havde du også sagde han ikke skulle med og måtte blive hjemme??
Anmeld