Hjælp søges! er jeg gravid?! (g-test-billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2014

Heidi.R.

Jeg synes du skal ta en snak med lægen.. Både for testen, og for du kan få svar, og få ro på. 

Tror lige jeg vil vente og se weekenden ud måske, lige se hvordan det hele forløber dernede, blir det til mere mens  eller ikke, og så måske tideligst fredag ringe til hende .. 

Hvis det viser sig jeg ikke er gravid, så må jeg jo bare op på hesten igen  men synes godt nok det så vil være svær hvordan jeg skal finde ud af hvornår jeg har min næste ægløsning, da jeg synes jeg er helt ud af kurs, havde mit mens sidste gang i slutningen af august... 

Så er jeg jo nok nød til at gardere mig med en masse ÆL-tests . 

Hvordan er det så gået ved dig, har du fået vished??  

Er du gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

*CKB*

Heidi.R. skriver:

Tror lige jeg vil vente og se weekenden ud måske, lige se hvordan det hele forløber dernede, blir det til mere mens  eller ikke, og så måske tideligst fredag ringe til hende .. 

Hvis det viser sig jeg ikke er gravid, så må jeg jo bare op på hesten igen  men synes godt nok det så vil være svær hvordan jeg skal finde ud af hvornår jeg har min næste ægløsning, da jeg synes jeg er helt ud af kurs, havde mit mens sidste gang i slutningen af august... 

Så er jeg jo nok nød til at gardere mig med en masse ÆL-tests . 

Hvordan er det så gået ved dig, har du fået vished??  

Er du gravid?

Altså jeg har taget 4 test, alle med to streger. Så ska til lægen på onsdag. Hun sagde, at en streg er en streg, selvom den ka være svag. Så ja, jeg må være gravid 

Anmeld

9. oktober 2014

Heidi.R.

*CKB* skriver:

Altså jeg har taget 4 test, alle med to streger. Så ska til lægen på onsdag. Hun sagde, at en streg er en streg, selvom den ka være svag. Så ja, jeg må være gravid 

Så må jeg vel godt forsigtigt sige tttiiillllyyykkkkeeeee  hvor er det godt for dig/jer... jeg vil også kontakte lægen i morgen og få en tid, jeg kan ikke mere holde til det, kan jeg mærke, især psykisk,,  min hjerne kører nonstop,,, har meget oftere lidt hovedpine,,, og synes især det er hårdt når man er ledig... så det blir spændende og se i morgen... 

Anmeld

9. oktober 2014

*CKB*

Heidi.R. skriver:

Så må jeg vel godt forsigtigt sige tttiiillllyyykkkkeeeee  hvor er det godt for dig/jer... jeg vil også kontakte lægen i morgen og få en tid, jeg kan ikke mere holde til det, kan jeg mærke, især psykisk,,  min hjerne kører nonstop,,, har meget oftere lidt hovedpine,,, og synes især det er hårdt når man er ledig... så det blir spændende og se i morgen... 

Jaa.. Helt forsigtigt. Man må ikk ta glæderne på forskud.. Selvom.. Ja jeg har jo så endnu en positiv test! Haha. Jeg blir ved.. Men ka slet ikkforsyå det er sket 

Tror det er godt du får ringet til lægen.. Du har vel også brug for, at få tankerne lidt på plads.

Anmeld

9. oktober 2014

Heidi.R.

*CKB* skriver:

Jaa.. Helt forsigtigt. Man må ikk ta glæderne på forskud.. Selvom.. Ja jeg har jo så endnu en positiv test! Haha. Jeg blir ved.. Men ka slet ikkforsyå det er sket 

Tror det er godt du får ringet til lægen.. Du har vel også brug for, at få tankerne lidt på plads.

Det er da dejligt... Ja det har jeg den uvished er godt nok uudholdelig... vi må se hvad der sker i morgen 

Anmeld

9. oktober 2014

*CKB*

Heidi.R. skriver:

Det er da dejligt... Ja det har jeg den uvished er godt nok uudholdelig... vi må se hvad der sker i morgen 

Ja efter 5 positive tests, så må den være der 

Jeg du snart kommer med i klub gravid 

Du må lige skrive hva der sker..

Anmeld

9. oktober 2014

Heidi.R.

Ja efter 5 positive tests, så må den være der 

Jeg du snart kommer med i klub gravid 

Du må lige skrive hva der sker..

Ja det er jo det...   det håber jeg også.. jeg ska nok lige skrive her inde hvad der sker, håber jeg kan lokke hende til en graviditets blodprøve OG en alm. G- test,, gerne begge synes jeg så jeg har fuld vished...    har også stadig kun lidt det brune, plus oppustethed og lidt ondt i ryg og læn... hmm alle de symtomer trods negativ test hva... hmmmm 

Anmeld

9. oktober 2014

*CKB*

Ja det er jo det...   det håber jeg også.. jeg ska nok lige skrive her inde hvad der sker, håber jeg kan lokke hende til en graviditets blodprøve OG en alm. G- test,, gerne begge synes jeg så jeg har fuld vished... 

Det er godt

Mon ikk hun gør det, hvis du ber om det? Kan godt forstå du vil ha alle prøver, så du er 100% afklaret - hvad svaret så end bliver! 

Anmeld

9. oktober 2014

Heidi.R.

*CKB* skriver:

Det er godt

Mon ikk hun gør det, hvis du ber om det? Kan godt forstå du vil ha alle prøver, så du er 100% afklaret - hvad svaret så end bliver! 

Det håber jeg,, ik noget imod hende men hun er egentlig tysker... det er ik altid jeg bryder mig lige om hende...

Anmeld

9. oktober 2014

*CKB*

Heidi.R. skriver:

Det håber jeg,, ik noget imod hende men hun er egentlig tysker... det er ik altid jeg bryder mig lige om hende...

Okay - men hvis du direkte siger, at du vil ha det.. Så synes jeg hun skal. Måske er det dyrere, men du ska da ha vished.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.