Hjælp søges! er jeg gravid?! (g-test-billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2014

*CKB*

Heidi.R. skriver:

Er det så helt normalt at man får lidt brunligt lignende noget, hvis man måske er gravid? Kan jeg så stadig ta en test i morgen?? Er det så bedst om morgenen el. Lige meget hvis man ER gravid?? 

... Og, så fandt jeg lige denne her.. Jeg har flere symptomer end jeg regnede med.

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditetskalender/uge-for-uge/3.htm

Tror du kan være rolig, omkring det brune 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

Heidi.R.

... Og, så fandt jeg lige denne her.. Jeg har flere symptomer end jeg regnede med.

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditetskalender/uge-for-uge/3.htm

Tror du kan være rolig, omkring det brune 

Tak... god lang tekst man kan få en masse ud af,, tror jeg vil ned og købe vitaminpiller i morgen men er der så 400 mikrogram i dem gravitaminpiller man kan købe mon??                                                    Og så vil jeg købe nye tests... vil lige se hvordan det ser ud med det brune i morgen tidelig om det blir til mere rød menstruation eller ikke... se hvor lang tid jeg kan vente med at teste... 

Anmeld

7. oktober 2014

*CKB*

Heidi.R. skriver:

Tak... god lang tekst man kan få en masse ud af,, tror jeg vil ned og købe vitaminpiller i morgen men er der så 400 mikrogram i dem gravitaminpiller man kan købe mon??                                                    Og så vil jeg købe nye tests... vil lige se hvordan det ser ud med det brune i morgen tidelig om det blir til mere rød menstruation eller ikke... se hvor lang tid jeg kan vente med at teste... 

Ja, den er rigtig go..

Jeg har købt Matas de stribede gravid vitaminpiller. Der er det hele i. 2 om dagen. Og så fra uge 10 eller 20, ka man begynde at ta lidt ekstra jern.

Jeg blir smadder nervøs for, om det kun er et befrugtet æg jeg har, og det ikk har sat sig fast. Men det er vel det der skete, når jeg havde de der menslignende smerter? Åh, alle de tanker man render rundt med!  Vi vil jo bare gerne ha vores lille ønskebarn 

Anmeld

7. oktober 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Heidi.R. skriver:

Er det så helt normalt at man får lidt brunligt lignende noget, hvis man måske er gravid? Kan jeg så stadig ta en test i morgen?? Er det så bedst om morgenen el. Lige meget hvis man ER gravid?? 

Det kan godt være lidt blod med i udflådet da det godt kan bløde lidt når ægget sætter sig fast

Så ja medmindre det også lugter surt så ville jeg sige det også godt kunne være tegn på det

min læge fortalte mig at det er underordnet hvornår på dagen man tager testen så længe man følger vejledningen da dem man selv køber ofte er superfølsomme overfor HCG...

Anmeld

7. oktober 2014

CH2012

*CKB* skriver:

Ja, det er også derfor jeg har svært ved at tro det.. Men tog to i dag. De ser sådan ud...

Så mon ikk den er der?

Tak 

Bestemt positiv  

Hvor lang tror du, at du er henne?

Anmeld

7. oktober 2014

*CKB*

CH2012 skriver:

Bestemt positiv  

Hvor lang tror du, at du er henne?

Jamen hvis jeg er så heldig, så er jeg i dag 3+5. 

Anmeld

8. oktober 2014

Heidi.R.

Tak for svarende... har li taget en test her til morgen, den så meget negativ ud, men jeg synes bare det er så mærkeligt at jeg ikke rigtig overhovedet bløder kun helt lidt brunt noget, så hva ska jeg nu tro????  synes i måske jeg burde gå til lægen og få taget sådan en blod test, eller g-test?? Hvis den nu også der er negativ begynder jeg sikkert at hyle, pinligt men hvad siger i??? 

Anmeld

8. oktober 2014

Heidi.R.

Wampires skriver:

Det kan godt være lidt blod med i udflådet da det godt kan bløde lidt når ægget sætter sig fast

Så ja medmindre det også lugter surt så ville jeg sige det også godt kunne være tegn på det

min læge fortalte mig at det er underordnet hvornår på dagen man tager testen så længe man følger vejledningen da dem man selv køber ofte er superfølsomme overfor HCG...

Tak for svarende...

har li taget en test her til morgen, den så meget negativ ud, men jeg synes bare det er så mærkeligt at jeg ikke rigtig overhovedet bløder kun helt lidt brunt noget, så hva ska jeg nu tro????  synes i måske jeg burde gå til lægen og få taget sådan en blod test, eller g-test?? Hvis den nu også der er negativ begynder jeg sikkert at hyle, pinligt men hvad synes du jeg måske skal gøre??? 

Anmeld

8. oktober 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Heidi.R. skriver:

Tak for svarende...

har li taget en test her til morgen, den så meget negativ ud, men jeg synes bare det er så mærkeligt at jeg ikke rigtig overhovedet bløder kun helt lidt brunt noget, så hva ska jeg nu tro????  synes i måske jeg burde gå til lægen og få taget sådan en blod test, eller g-test?? Hvis den nu også der er negativ begynder jeg sikkert at hyle, pinligt men hvad synes du jeg måske skal gøre??? 

Jeg vil altid tage en snak med lægen...

Men jeg har også en læge der lytter og hører mig og hellere vil tage en test han ved er negativ og gøre mig tryg end at afvise mig med at den vil være negativ...

Dem der skriver herinde at deres læge nægter at tage blodprøver eller urintest eller lignende, mit råd få dig en anden læge der rent faktisk hører på dig og dit behov for råd...

Anmeld

8. oktober 2014

*CKB*

Heidi.R. skriver:

Tak for svarende...

Jeg synes du skal ta en snak med lægen.. Både for testen, og for du kan få svar, og få ro på. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.