Hjælp søges! er jeg gravid?! (g-test-billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2014

*CKB*

Pigeeeeen skriver:

Wow så det også tidligt du kan teste positiv. Men det jo bare skønt. Endnu engang tillykke! 

Ja, det er også derfor jeg har svært ved at tro det.. Men tog to i dag. De ser sådan ud...

Så mon ikk den er der?

Tak 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2014

Heidi.R.

Jo tænker da også den er der  hvis den var negativ er der vel slet ingen streg. altså nr 2 streg.

Er også selv i den utrolige irriterende venteposition, synes egentlig at alle symtomer har været der men i dag havde jeg godt nok lidt mere hovedpine, og der kom noget helt helt lidt lyserødt lignende noget.. ligesom det var starten på mens. Men indtil videre ikke noget... såå...   men stort tillykke til dig  

Anmeld

5. oktober 2014

*CKB*

Jo tænker da også den er der  hvis den var negativ er der vel slet ingen streg. altså nr 2 streg.

Er også selv i den utrolige irriterende venteposition, synes egentlig at alle symtomer har været der men i dag havde jeg godt nok lidt mere hovedpine, og der kom noget helt helt lidt lyserødt lignende noget.. ligesom det var starten på mens. Men indtil videre ikke noget... såå...   men stort tillykke til dig  

Jeg går også bare og håber min mens bliver væk, og ringer til lægen straks i morgen tidlig! Så håber håber 

Jeg synes også jeg har haft lidt symptomer i dag.. Men nu må jeg se i morgen. Men altså.. 3 tests ka da ikk ta fejl.. Og de slår jo ikk ud, hvis jeg ikk har hCG i kroppen?! 

Tak

Håber da også du får et positivt svar snart.. Tillykke 

Anmeld

6. oktober 2014

Heidi.R.

Jeg går også bare og håber min mens bliver væk, og ringer til lægen straks i morgen tidlig! Så håber håber 

Jeg synes også jeg har haft lidt symptomer i dag.. Men nu må jeg se i morgen. Men altså.. 3 tests ka da ikk ta fejl.. Og de slår jo ikk ud, hvis jeg ikk har hCG i kroppen?! 

Tak

Håber da også du får et positivt svar snart.. Tillykke 

Ja nu må vi se for har lagt syg i dag med stærk hovedpine/migræne, har også kastet op, er begyndt at få lidt brunt noget dernede er bange for at det desvære er mit mens der er på vej. Men har også læst herinde at mange alligevel har haft mens de første måneder... så jeg må se de næste dage, ville også ha testet i morges men havde ingen og så fik jeg det skidt.

Anmeld

6. oktober 2014

*CKB*

Heidi.R. skriver:

Ja nu må vi se for har lagt syg i dag med stærk hovedpine/migræne, har også kastet op, er begyndt at få lidt brunt noget dernede er bange for at det desvære er mit mens der er på vej. Men har også læst herinde at mange alligevel har haft mens de første måneder... så jeg må se de næste dage, ville også ha testet i morges men havde ingen og så fik jeg det skidt.

Jeg håber det bare er restblod! Og selvfølgelig at du får det bedre.

Lige nu døjer jeg med voldsom halsbrand, er oppustet og har kvalme..Samtidig synes jeg lugten af bacon er forfærdelig! 

Fik bestilt tid hos lægen, så ska op til undersøgelse onsdag i næste uge. Er godt nok spændt.. For har det lidt som mens-smerter indimellem.. Og - lidt klamt - lidt mere udflåd end normalt.. Men synes jeg har læst det er meget normalt? Eller det det bare mig? 

Anmeld

6. oktober 2014

Heidi.R.

*CKB* skriver:

Lige nu døjer jeg med voldsom halsbrand, er oppustet og har kvalme..Samtidig synes jeg lugten af bacon er forfærdelig! 

Fik bestilt tid hos lægen, så ska op til undersøgelse onsdag i næste uge. Er godt nok spændt.. For har det lidt som mens-smerter indimellem.. Og - lidt klamt - lidt mere udflåd end normalt.. Men synes jeg har læst det er meget normalt? Eller det det bare mig? 

Taak  synes ik jeg har ændret smags og lugtesans.. det bliver da spændende at se hvad han siger så, du kan da lige skrive en opdatering herinde så.. tror måske det er meget normalt da kroppen jo ska en stor forandring igennem. 

Anmeld

6. oktober 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
*CKB* skriver:

Jeps til det med udflådet...

fik mere og tykkere udflåd end ellers

Menslignende smerter kan også være ægget der sætter sig fast...

Anmeld

6. oktober 2014

Heidi.R.

Wampires skriver:

Er det så helt normalt at man får lidt brunligt lignende noget, hvis man måske er gravid? Kan jeg så stadig ta en test i morgen?? Er det så bedst om morgenen el. Lige meget hvis man ER gravid?? 

Anmeld

6. oktober 2014

*CKB*

Wampires skriver:

Åh, det er jeg glad for at høre. Det gør mig lidt mere rolig..

Men ægget sætter sig fast.. Dvs der hvor det passe med jeg er i uge 4, eller hvordan? For sku være 3+4 i dag.. 

Anmeld

6. oktober 2014

*CKB*

Heidi.R. skriver:

Taak  synes ik jeg har ændret smags og lugtesans.. det bliver da spændende at se hvad han siger så, du kan da lige skrive en opdatering herinde så.. tror måske det er meget normalt da kroppen jo ska en stor forandring igennem. 

Jaa.. Glæder mig godt nok også. Og er smadder nervøs! Ved ikk hvorfor.. Hun sagde: "Positiv er positiv" og "Ingen streg, hvis der intet var.. Selvom de er svage streger" 

Der kommer opdatering - og gruppeskift 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.