Vi vil gerne ha en mere, meeeen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2014

MT86

Tak allesammen! Vi vælger også at klø på!!! Håber dog på en måde der lige går en måned eller to, ( fik taget spiralen ud igår) der tænkte vi os ikke lige om. For skulle det ske i denne periode ville alle 3.børn ha lige op ad hinanden. Oskar på 4 er født 24-06-10 og Emily på 3. Er født 04-07-11 

men skulle det ske i denne periode vil jeg stadig blive overlykkelig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2014

SandraXOXO

Ville være ligeglad, vores forældre sagde det samme. Men det stoppede os ikke i at få nr tre. Og vi hørte da heller ikke et ondt ord om vores valg. Tilgengæld siger min mor tit at jeg får det at have tre børn til at se så dejlig nemt ud, hvor hun før vi fik nr tre tit snakkede om at det ville være så hårdt at få tre istedet for to børn. Jeg går ud fra at det er et kompliment :-P 

Anmeld

6. oktober 2014

MT86

SandraXOXO skriver:

Ville være ligeglad, vores forældre sagde det samme. Men det stoppede os ikke i at få nr tre. Og vi hørte da heller ikke et ondt ord om vores valg. Tilgengæld siger min mor tit at jeg får det at have tre børn til at se så dejlig nemt ud, hvor hun før vi fik nr tre tit snakkede om at det ville være så hårdt at få tre istedet for to børn. Jeg går ud fra at det er et kompliment :-P 

Jeg er glad for alle jeres svar! Vi har valgt at være ligeglade med hvad hun siger! Og siger hun noget når bebs er er kommet i maven, så har vi valgt at vi vil sige:

enten acceptere du det, ellers må du holde dig væk fra os og dine 2.andre børnebørn! Ved det vil være hårdt at sige, men min mor skal ha den på den hårde måde desværre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.