Vi vil gerne ha en mere, meeeen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2014

M (:

MT86 skriver:

min mand og jeg vil rigtig gerne ha et barn mere! Vi har to skønne unger, men vil rigtig gerne ha nr 3. 

Jeg fik taget spiralen ud igår, så projektet er igang������ 

mit problem består i at min mor hele tiden siger vi ikke skal ha flere. Så er lidt nervøs for hvad hun vil sige når vi kommer og siger vi venter nr 3. Hvad ville i gøre i denne situation??

Har i prøvet at bede hende holde sin mund og blande sig uden om? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2014

MT86

Min mor mener at vi ikke har økonomi til det! Hvilket hun intet aner noget om!! 

Hun skal heller ikke bestemme det! Fik bare sådan en følelse af at hun ikke nænner mig det. Fordi hun selv gerne ville ha haft en 3.  

Altså det skal siges at hun direkte sagde til mig. Jeg havde sådan ønsket at du var steriliseret for så kunne du ikke få flere!

Anmeld

3. oktober 2014

Jj1709

jeg tænker at når du opretter en tråd herinde om det, så må det være noget du tænker over, og som et eller andet sted går dig på.. 

Så havde jeg været dig, så havde jeg taget en snak med min mor, om at sådanne kommentarer er dybt upassende og sårende.. Det er jeres liv, og mener i at i har økonomi og kærlighed til en til, så skal i selvfølgelig have en til! Og helt ærligt, så burde hun støtte jer istedet.. 

Held og lykke med projekt baby :-) 

Anmeld

3. oktober 2014

MT86

Jj1709 skriver:

jeg tænker at når du opretter en tråd herinde om det, så må det være noget du tænker over, og som et eller andet sted går dig på.. 

Så havde jeg været dig, så havde jeg taget en snak med min mor, om at sådanne kommentarer er dybt upassende og sårende.. Det er jeres liv, og mener i at i har økonomi og kærlighed til en til, så skal i selvfølgelig have en til! Og helt ærligt, så burde hun støtte jer istedet.. 

Held og lykke med projekt baby :-) 

Tak. Du beskriver nøjagtig som jeg har det. Det sårer mig at hun suger sådan. 

Det skal siges at min mor er meget og jeg mener meget glad for min lillebror! Jeg har fået at vide mange gange, at hun overvejede abort med mig. Mine forældre lavede for og imod med at få mig. De var meget unge synes de. Men valgte at få mig. Min mor ville gerne ha en dreng men fik mig. 

Jeg har i mange år, kunne mærke  forskels behandling fra min mors side. Men jeg er fars pige. Han prøver at opveje den særbehandling min mor gir min bror. Uden at min far laver særbehandling... Selv min lillebror, hans kæreste og min mand har  oplevet det! 

Har prøvet mange gange at sige hun sårer mig med hendes kommentar. Det hjælper 1.md ca også er vi tilbage..

Min mand har sagt at hvis han hører en negativ kommentar fra hende når vi får en positiv graviditetstest så skal jeg bare lade vær at sige noget så tar han over! Nu han træt af det!!!

Anmeld

3. oktober 2014

Frk.S

Ej, det skal hun da overhovedet ikke blande sig i. 

Held og lykke med projektet. 

Anmeld

3. oktober 2014

Moar2011

MT86 skriver:

min mand og jeg vil rigtig gerne ha et barn mere! Vi har to skønne unger, men vil rigtig gerne ha nr 3. 

Jeg fik taget spiralen ud igår, så projektet er igang������ 

mit problem består i at min mor hele tiden siger vi ikke skal ha flere. Så er lidt nervøs for hvad hun vil sige når vi kommer og siger vi venter nr 3. Hvad ville i gøre i denne situation??

hvad r hendes grund til at i ikke skal have flere? 

Anmeld

3. oktober 2014

MT86

Storms-Mor skriver:

hvad r hendes grund til at i ikke skal have flere? 

Hun mener ikke vi har økonomi til det.. Hvilket hun intet aner noget om. Vi har en fim økonomi. Og jeg er en af de folk der ikke mener børn skal gøres op i penge. For så har man aldrig råd. Min mand har luge fået fastansættelse. Efter han er blevet færdig med sin 2.uddannelse. Han er både elektriker og slagter. Jeg er klinikassistent og fast job. Så vi mangler ikke noget. 

Min mor vil bare ikke ha flere børnebørn. Hun er 49.år og har 4.børnebørn lige nu. Jeg har to vil gerne ha nr 3. Og min bror har to! Tror skoen trykker fordi hun ikke fik den sidste da hun ville. Da hun blev steriliseret efter min bror, grundet ødelagt underliv efter hun fik mig med kejsersnit. Og så fik hun min bror 4.år efter ved alm fødsel. Og derefter sagde lægerne hun ikke måtte få flere. 

Så tror det er det der er den rigtige grund. Hun vil ikke ha jeg får det hun ville ha haft

Anmeld

3. oktober 2014

Trekløver(:

MT86 skriver:

Det er det vi vil! Det er også det vi har tænkt os. Synes bare det hårdt at hører på hende når hun blir ved!!

Så skal i da følge jeres egne drømme og få en lille en mere. Det er da skønt at nogle vil lave mere end 2 børn, nu vi i forvejen føder alt for lidt. Så det er da bare i gang 

Bed din mor tie stille, hvis hun intet pænt har at sige om det. Selvfølgelig bliver hun glad når den lille først kommer. 

Anmeld

3. oktober 2014

Moar2011

MT86 skriver:

Hun mener ikke vi har økonomi til det.. Hvilket hun intet aner noget om. Vi har en fim økonomi. Og jeg er en af de folk der ikke mener børn skal gøres op i penge. For så har man aldrig råd. Min mand har luge fået fastansættelse. Efter han er blevet færdig med sin 2.uddannelse. Han er både elektriker og slagter. Jeg er klinikassistent og fast job. Så vi mangler ikke noget. 

Min mor vil bare ikke ha flere børnebørn. Hun er 49.år og har 4.børnebørn lige nu. Jeg har to vil gerne ha nr 3. Og min bror har to! Tror skoen trykker fordi hun ikke fik den sidste da hun ville. Da hun blev steriliseret efter min bror, grundet ødelagt underliv efter hun fik mig med kejsersnit. Og så fik hun min bror 4.år efter ved alm fødsel. Og derefter sagde lægerne hun ikke måtte få flere. 

Så tror det er det der er den rigtige grund. Hun vil ikke ha jeg får det hun ville ha haft

undskyld mig, men det r da dit liv. 

Jeg vil ikk skænke hende en tanken overhovedet i denne situtation her

så klø på og alt hel og lykke 

Anmeld

3. oktober 2014

Stimap

Tænk sig, ikke at kunne glæde sig på andres vegne... Hun skal da slet ikke bestemme hvad der er rigtigt for jer. Ej heller om jeres økonomi er "god nok" til et tredje barn... 

Jeg håber det lykkedes for jer snart  

og at din mor vil ændre mening, ellers er det da bare synd for hende!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.