Jj1709 skriver:
jeg tænker at når du opretter en tråd herinde om det, så må det være noget du tænker over, og som et eller andet sted går dig på..
Så havde jeg været dig, så havde jeg taget en snak med min mor, om at sådanne kommentarer er dybt upassende og sårende.. Det er jeres liv, og mener i at i har økonomi og kærlighed til en til, så skal i selvfølgelig have en til! Og helt ærligt, så burde hun støtte jer istedet..
Held og lykke med projekt baby :-)
Tak. Du beskriver nøjagtig som jeg har det. Det sårer mig at hun suger sådan.
Det skal siges at min mor er meget og jeg mener meget glad for min lillebror! Jeg har fået at vide mange gange, at hun overvejede abort med mig. Mine forældre lavede for og imod med at få mig. De var meget unge synes de. Men valgte at få mig. Min mor ville gerne ha en dreng men fik mig.
Jeg har i mange år, kunne mærke forskels behandling fra min mors side. Men jeg er fars pige. Han prøver at opveje den særbehandling min mor gir min bror. Uden at min far laver særbehandling... Selv min lillebror, hans kæreste og min mand har oplevet det!
Har prøvet mange gange at sige hun sårer mig med hendes kommentar. Det hjælper 1.md ca også er vi tilbage..
Min mand har sagt at hvis han hører en negativ kommentar fra hende når vi får en positiv graviditetstest så skal jeg bare lade vær at sige noget så tar han over! Nu han træt af det!!!
Anmeld