Vi vil gerne ha en mere, meeeen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
22 svar
19 synes godt om
3. oktober 2014

MT86

min mand og jeg vil rigtig gerne ha et barn mere! Vi har to skønne unger, men vil rigtig gerne ha nr 3. 

Jeg fik taget spiralen ud igår, så projektet er igang������ 

mit problem består i at min mor hele tiden siger vi ikke skal ha flere. Så er lidt nervøs for hvad hun vil sige når vi kommer og siger vi venter nr 3. Hvad ville i gøre i denne situation??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2014

Trekløver(:

MT86 skriver:

min mand og jeg vil rigtig gerne ha et barn mere! Vi har to skønne unger, men vil rigtig gerne ha nr 3. 

mit problem består i at min mor hele tiden siger vi ikke skal ha flere. Så er lidt nervøs for hvad hun vil sige når vi kommer og siger vi venter nr 3. Hvad ville i gøre i denne situation??

Ville være hamrende ligeglad, det skal din mor sk* ikke blande sig i. Så længe i kan klare det på alle måder, så go for et barn nummer 3, hvis det er det i ønsker 

Anmeld

3. oktober 2014

MT86

M_V skriver:

Ville være hamrende ligeglad, det skal din mor sk* ikke blande sig i. Så længe i kan klare det på alle måder, så go for et barn nummer 3, hvis det er det i ønsker 

Det er det vi vil! Det er også det vi har tænkt os. Synes bare det hårdt at hører på hende når hun blir ved!!

Anmeld

3. oktober 2014

Babydrøm

MT86 skriver:

Det burde hun vel ik blande sig i, det er jeres valg og jeres liv Måske vender hun når hun får et barnebarn til. Har desværre ingen gode råd til hvad I skal gøre. 

Held og lykke, håber I snart er heldige 

Anmeld

3. oktober 2014

MT86

Babydrøm skriver:

Det burde hun vel ik blande sig i, det er jeres valg og jeres liv Måske vender hun når hun får et barnebarn til. Har desværre ingen gode råd til hvad I skal gøre. 

Held og lykke, håber I snart er heldige 

Tak!!�� jeg håber hun vender!!

Anmeld

3. oktober 2014

Nystart

bare af ren nysgerrighed, hvad begrunder hun det med?

Hvis min mor bestemte så havde jeg aldrig fået børn, kæreste eller noget som helst andet....

Det er fint at lytte til hvad andre har at sige, og tygge over deres begrundelse for det de mener... meeeeeen nej i skal gør det i virkelig føler er det rigtige....

Anmeld

3. oktober 2014

MT86

Nystart skriver:

bare af ren nysgerrighed, hvad begrunder hun det med?

Hvis min mor bestemte så havde jeg aldrig fået børn, kæreste eller noget som helst andet....

Det er fint at lytte til hvad andre har at sige, og tygge over deres begrundelse for det de mener... meeeeeen nej i skal gør det i virkelig føler er det rigtige....

Hun begynder at sige vi ikke har økonomi til det. Og al mulig andet. Hun kender intet til vores økonomi vi har en fin økonomi. Vi kan klare os... 

Vi gør det også med eller uden hende på side linjen! 

Anmeld

3. oktober 2014

Nystart

MT86 skriver:

Hun begynder at sige vi ikke har økonomi til det. Og al mulig andet. Hun kender intet til vores økonomi vi har en fin økonomi. Vi kan klare os... 

Vi gør det også med eller uden hende på side linjen! 

Mon ikke hun vender når der først er en der melder sin snarlige ankomst og hun ser at det køre fint rundt 

Anmeld

3. oktober 2014

TNBC

MT86 skriver:

Hvorfor skal din mor bestemme hvor mange børn I får?

Hvad er hendes grund til at I ikke skal have en til?

Anmeld

3. oktober 2014

MT86

Nystart skriver:

Mon ikke hun vender når der først er en der melder sin snarlige ankomst og hun ser at det køre fint rundt 

Det håber jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.