Beløb på gaver til veninder ( voksende)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2014

EAF

StineW79 skriver:

Ja overskriften siger jo næsten sig selv.

Hvor meget giver i for i fødselsdagsgaver/ julegaver til jeres veninder?? Vh stine

Vi, min veninde som jeg ser som min bonussøster og jeg, giver ikke gaver, giver ikke for noget bestemt beløb ej heller mærkedage selvom vi har kendt hinanden fra vi var 10-11 år 

Overraskede hende dog på hendes fødselsdag i år ved at køre til Aarhus og vente på hun fik fri fra arbejde hvor jeg havde 3 oppustede balloner med som jeg bandt fast på bilen og en chokoladecupcake og et lille og et stort flag og en fødselsdagssang  Så tilbragte vi lige nogen timer sammen inden jeg skulle hjem igen. Det gik lige i hjertet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2014

modesty

StineW79 skriver:

Ja overskriften siger jo næsten sig selv.

Hvor meget giver i for i fødselsdagsgaver/ julegaver til jeres veninder?? Vh stine

Cirka 150 til fødselsdag, hvis der bliver holdt noget. Ellers giver vi ikke gaver til hinanden.

Vi giver ikke julegaver til hinanden.

Anmeld

3. oktober 2014

Carina:-)

Ingen faste gaver og slet ikke julegaver .

Men har lige været til en 40 års og hun fik for 500.

Og det er nok det belob jeg ca ligger på - alm fodselsdage inv vi ikke hinanden til men de runde er omkring de 500-

Anmeld

3. oktober 2014

PernilleogLouis

Det er forskelligt. 

Skal til en venindes fødselsdag idag og hun får for 400. Imorgen skal jeg til en anden og hun får for 300. Har en veninde der fik for 800 da hun havde fødselsdag. Køber ud fra hvad jeg gerne vil gi dem fra ønskesedlen

Anmeld

3. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
2721 skriver:

Jeg er kun på fast gave med en af mine veninder og hun er som en søster for mig og en bonus moster for min søn.

hun er ene om at give gave, både til mig, min søn og min kæreste, så jeg mener vi giver for en 500-600kr til jul og fødselsdag bliver nok ca 400 kr nu må vi se

Sådan en veninde har jeg også. Dog har vi en aftale til jul om at gaven ska være en gave til os begge to, sådan at det feks er billetter til feks biograf, svømmehal eller noget andet hyggeligt. Gaven til ungerne bestemmer man også selv prisen på. 

Syntes det er så hyggeligt! Vh stine

Anmeld

3. oktober 2014

StineW79

SØS skriver:

Det synes jeg lyder som rigtig fornuftige beløb. I morgen skal jeg til middag med en gruppe gamle kollegaer/venner. Hende der har inviteret er fyldt 40 år i august (ikke derfor vi er inviteret) men jeg skal købe en værtindegave til hende og tænker jeg køber for ca. 150 kr/mand.

Så er det ik os der er helt ved siden af! 

Her består værtindegaven oftes af en anstændig flaske vin... Som vi self oftes kommer til at drikke sammen Vh stine

Anmeld

3. oktober 2014

StineW79

MorDk skriver:

Jeg er slet ikke på faste gaver med mine veninder. Men jeg har den holdning at det ikke er beløbet det kommer an på. Jeg køber det mit hjerte fortæller... Man er noget begrænset hvis man SKAL holde sig til et bestemt beløb. Hvorfor ikke bare give det man føler for? Om det koster 100 kr. eller 500 kr. er da ligegyldigt så længe der er en tanke bag gaven og det gives med hjertet. 

Her bliver gaven også altid købt med hjerte. Køber man alene har man 150 kr at gøre med, men køber vi hele flokken sammen køber vi for omkring 500 kr. 

Er enig i at selve tanken bag gaven er vigtigere end prisen. X

Anmeld

3. oktober 2014

StineW79

Mom skriver:

Jeg er ikke på fast gave med nogle af mine veninder, men sidste år købte jeg en Matas pakkekalender til den ene og det kostede 600 kr. Og til den anden købte jeg nogle julekugler med hendes døtres navne på, og det blev fa. 350 kr. For mig er det vigtigst at gaven er den helt rigtige og gives med hjertet <3

Ih det var nogle fede gaver!! Syntes det er nogle rigtig gode gaveider. Vh stine

Anmeld

3. oktober 2014

StineW79

Zelinasmor skriver:

Jeg giver kun 1 veninde gave. Hun får for ca. 300 -+

Det syntes jeg også lyder meget rimeligt! Vh stine

Anmeld

3. oktober 2014

StineW79

Noahmor skriver:

Det lyder meget som os. 

Synes det passer fint med det beløb og man kan få nogle fine gaver. 

Ja syntes nemlig også altid vi finder på nogle rigtig fede gaver!

Til min fødselsdag havde jeg feks ønsket mig gaver til ting vi ku lave sammen, så der fik jeg 1 brunch gavekort og biografbilletter. Vi har alle været ude og spise brunch og har ik brugt biografbilletterne endnu. Dejligt! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.