Beløb på gaver til veninder ( voksende)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.951 visninger
30 svar
12 synes godt om
3. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja overskriften siger jo næsten sig selv.

Hvor meget giver i for i fødselsdagsgaver/ julegaver til jeres veninder?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2014

Noahmor

StineW79 skriver:

Hvor meget giver i for i fødselsdagsgaver/ julegaver til jeres veninder?? Vh stine

Vi er en venneflok på fire tøser der har været venner siden vi var børn/unge. 

Vi har et fast beløb der hedder 150 pr mand. Vi køber stort altid gave sammen. Til jul trækker vi lod om, hvem der skal købe til hvem. 

Hvis vi er inviteret til runde fødselsdage, bryllup mm giver vi for 200 pr mand og lidt for vores påhæng. 

Anmeld

3. oktober 2014

2721

Jeg er kun på fast gave med en af mine veninder og hun er som en søster for mig og en bonus moster for min søn.

hun er ene om at give gave, både til mig, min søn og min kæreste, så jeg mener vi giver for en 500-600kr til jul og fødselsdag bliver nok ca 400 kr nu må vi se

Anmeld

3. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Noahmor skriver:

Vi er en venneflok på fire tøser der har været venner siden vi var børn/unge. 

Vi har et fast beløb der hedder 150 pr mand. Vi køber stort altid gave sammen. Til jul trækker vi lod om, hvem der skal købe til hvem. 

Hvis vi er inviteret til runde fødselsdage, bryllup mm giver vi for 200 pr mand og lidt for vores påhæng. 

Her er vi nemlig også en flok på 5 veninder der plejer at gi for 150 kr mand i fødselsdagsgave og tit går vi sammen og køber en større gave. 

Til brylluper gir vi 250 kr pr mand, og 500 pr par

Lyder rgtig smart med julegaver.

nu har jeg bare oplevet at nogen når de høre hvordan vi gør, mener at det er mange penge. Dog har vi jo justeret priserne i løbet af årene, så det er steget efterhånden som vi alle er blevet uddannet osv. Vh stine

Anmeld

3. oktober 2014

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Det synes jeg lyder som rigtig fornuftige beløb. I morgen skal jeg til middag med en gruppe gamle kollegaer/venner. Hende der har inviteret er fyldt 40 år i august (ikke derfor vi er inviteret) men jeg skal købe en værtindegave til hende og tænker jeg køber for ca. 150 kr/mand.

Anmeld

3. oktober 2014

MorDk

Jeg er slet ikke på faste gaver med mine veninder. Men jeg har den holdning at det ikke er beløbet det kommer an på. Jeg køber det mit hjerte fortæller... Man er noget begrænset hvis man SKAL holde sig til et bestemt beløb. Hvorfor ikke bare give det man føler for? Om det koster 100 kr. eller 500 kr. er da ligegyldigt så længe der er en tanke bag gaven og det gives med hjertet. 

Anmeld

3. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg er ikke på fast gave med nogle af mine veninder, men sidste år købte jeg en Matas pakkekalender til den ene og det kostede 600 kr. Og til den anden købte jeg nogle julekugler med hendes døtres navne på, og det blev fa. 350 kr. For mig er det vigtigst at gaven er den helt rigtige og gives med hjertet <3

Anmeld

3. oktober 2014

Zelinasmor

Jeg giver kun 1 veninde gave. Hun får for ca. 300 -+

Anmeld

3. oktober 2014

Noahmor

StineW79 skriver:

Her er vi nemlig også en flok på 5 veninder der plejer at gi for 150 kr mand i fødselsdagsgave og tit går vi sammen og køber en større gave. 

Til brylluper gir vi 250 kr pr mand, og 500 pr par

Lyder rgtig smart med julegaver.

nu har jeg bare oplevet at nogen når de høre hvordan vi gør, mener at det er mange penge. Dog har vi jo justeret priserne i løbet af årene, så det er steget efterhånden som vi alle er blevet uddannet osv. Vh stine

Det lyder meget som os. 

Synes det passer fint med det beløb og man kan få nogle fine gaver. 

Anmeld

3. oktober 2014

Lunae

StineW79 skriver:

Vi giver for 200-250 kr - ikke noget vildt, men det er tanken der tæller 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.