Er så ederrasende på børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.729 visninger
64 svar
189 synes godt om
1. oktober 2014

MorTil4<3

Ja undskyld, men jeg er virkelig nød til at komme af med noget gylle nu!!! 

min søn bruger normalt bleer fra Rema1000, og han har altid masser af bleer i børnehaven. . 

igår da jeg så var ude og handle faldt jeg over et fedt tilbud med Pampers bleer og tænke iii dem må jeg have med hjem 

I morges stod vi så og skulle have rent tøj og en ble på self, da knægten opdager Pampers bleerne og gerne vil have en på da den er med nogen tegneserie figurer

jeg siger okay og giver ham en på og afsted han kommer i børnehaven . .

da han så hentes i eftermiddag og der går noget tid, siger han at han gerne vil have ren ble, jeg kigger lidt da han normalt ALDRIG siger det, og vi går ud for at skifte den, der opdager jeg skrækken! DET ER DEN SELVSAMME BLE!!!

jeg jeg VED at der ikke er med garanti Pampers bleer i børnehaven OG at den var virkelig meget tung!!!

jeg er SÅ gal, og de får det godt nok også at vide i morgen!

hvordan i alverden kan man lade et barn gå med en våd ble så længe!!!

jeg er både mega ked af det, og MEGA sur  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

MariaKyedDK

Ja sikke noget svineri af pædagogerne. det må bare ikke ske. 

jeg har selv oplevet det 1 gang, og jeg blev også stik hamrende tosset, og de sagde heller ikke særlig meget, andet end : det er vi meget kede af. 

Anmeld

1. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Forstår godt du er rasende! Det ville jeg også være 

Anmeld

1. oktober 2014

Keablao

MilleMus1988 skriver:

Ja undskyld, men jeg er virkelig nød til at komme af med noget gylle nu!!! 

min søn bruger normalt bleer fra Rema1000, og han har altid masser af bleer i børnehaven. . 

igår da jeg så var ude og handle faldt jeg over et fedt tilbud med Pampers bleer og tænke iii dem må jeg have med hjem 

I morges stod vi så og skulle have rent tøj og en ble på self, da knægten opdager Pampers bleerne og gerne vil have en på da den er med nogen tegneserie figurer

jeg siger okay og giver ham en på og afsted han kommer i børnehaven . .

da han så hentes i eftermiddag og der går noget tid, siger han at han gerne vil have ren ble, jeg kigger lidt da han normalt ALDRIG siger det, og vi går ud for at skifte den, der opdager jeg skrækken! DET ER DEN SELVSAMME BLE!!!

jeg jeg VED at der ikke er med garanti Pampers bleer i børnehaven OG at den var virkelig meget tung!!!

jeg er SÅ gal, og de får det godt nok også at vide i morgen!

hvordan i alverden kan man lade et barn gå med en våd ble så længe!!!

jeg er både mega ked af det, og MEGA sur  

Skrev følgende til vores kommune da vi var ude for det samme som jer  ..

Anbefaler dig at gøre det samme ..

Vores datter går i børnehave på Kastaniegården..

Her har hun gået fra primo september 2013 og hun er rigtig glad for stedet. Hun er blevet taget godt imod og vi har alle sammen et godt forhold til såvel pædagoger som børn – men tirsdag d. 8. oktober havde vi en rigtig træls oplevelse som vi selvfølgelig har talt med de ansatte i børnehaven om, vi mener dog at det er vores pligt som forældre og brugere af børnehaven også at give jer besked.

Jeg, Lauras mor, afleverer Laura tirsdag morgen klokken 07.15 og henter hende igen klokken 15.00.

Jeg har forinden givet Laura en tør ble på hjemmefra, som altid.

Da jeg møder Laura på legepladsen om eftermiddagen spørger hun om ikke vi kan skifte bleen og jeg siger til hende at det kan vi da sagtens, men om vi ikke skal vente til vi er kommet hjem.

Hun fortæller at hun har ondt i numsen, men jeg vælger alligevel at fortsætte ud mod cyklen da vi ikke har mere end 300 meter hjem til vores bopæl.

Laura stikker i skrig og gråd af ren ømhed da jeg sætter hende i barnestolen.
Jeg tager hende ned igen og kigger efter. Jeg observerer at hun er rød og tager hende på armen og går hjem af.

Da vi kommer hjem går vi i gang med bleskiftet og jeg kan konstatere at bleen ikke er skiftet i løbet af dagen.

Bleen er våd og hun er smurt ind i indtørret afføring. Hun er rød og har fået små vable/blæne lignende mærker bagpå. Hun er dybt ulykkelig og jeg må bade hende under bruseren for at få afføringen af uden at skulle røre for meget.

Hun sidder resten af dagen ikke på numsen fordi det gør ondt og hun græder flere gange på grund af ømhed.

Jeg havde senere på eftermiddagen kontakt til en vagtlæge som fortalte mig om de almindelig gængse ting jeg kunne stille op nu og her, men han mente at hvis og såfremt det ikke blev bedre skulle hun kigges på af en læge – dette blev heldigvis ikke aktuelt.

Vi er selvfølgelig, som forældre, dybt frustrerede over at dette kan ske og vi tænker ikke mindst på at vores datter nu kan komme til at forbinde bleskift med noget negativt.

Jeg, Lauras mor, har gjort børnehavens personale opmærksomme på hændelsen og givet dem besked om at vi forventer at dette selvfølgelig er en meget uheldig engangshændelse og at smørelse med zink-salve, hyppigt bleskifte og luft til numsen imellem disse bleskift nu bliver en nødvendighed for Lauras vedkommende ugen ud.

Venligst

forældre til Laura Søs

Anmeld

1. oktober 2014

MorTil4<3

Kan simpelthen ikke forstå at man kan lade det ske!!! 

Anmeld

1. oktober 2014

MorTil4<3

Keablao skriver:

Her har hun gået fra primo september 2013 og hun er rigtig glad for stedet. Hun er blevet taget godt imod og vi har alle sammen et godt forhold til såvel pædagoger som børn – men tirsdag d. 8. oktober havde vi en rigtig træls oplevelse som vi selvfølgelig har talt med de ansatte i børnehaven om, vi mener dog at det er vores pligt som forældre og brugere af børnehaven også at give jer besked.

Jeg, Lauras mor, afleverer Laura tirsdag morgen klokken 07.15 og henter hende igen klokken 15.00.

Da jeg møder Laura på legepladsen om eftermiddagen spørger hun om ikke vi kan skifte bleen og jeg siger til hende at det kan vi da sagtens, men om vi ikke skal vente til vi er kommet hjem.

Hun fortæller at hun har ondt i numsen, men jeg vælger alligevel at fortsætte ud mod cyklen da vi ikke har mere end 300 meter hjem til vores bopæl.

Jeg tager hende ned igen og kigger efter. Jeg observerer at hun er rød og tager hende på armen og går hjem af.

Da vi kommer hjem går vi i gang med bleskiftet og jeg kan konstatere at bleen ikke er skiftet i løbet af dagen.

Bleen er våd og hun er smurt ind i indtørret afføring. Hun er rød og har fået små vable/blæne lignende mærker bagpå. Hun er dybt ulykkelig og jeg må bade hende under bruseren for at få afføringen af uden at skulle røre for meget.

Hun sidder resten af dagen ikke på numsen fordi det gør ondt og hun græder flere gange på grund af ømhed.

Jeg havde senere på eftermiddagen kontakt til en vagtlæge som fortalte mig om de almindelig gængse ting jeg kunne stille op nu og her, men han mente at hvis og såfremt det ikke blev bedre skulle hun kigges på af en læge – dette blev heldigvis ikke aktuelt.

Vi er selvfølgelig, som forældre, dybt frustrerede over at dette kan ske og vi tænker ikke mindst på at vores datter nu kan komme til at forbinde bleskift med noget negativt.

Jeg, Lauras mor, har gjort børnehavens personale opmærksomme på hændelsen og givet dem besked om at vi forventer at dette selvfølgelig er en meget uheldig engangshændelse og at smørelse med zink-salve, hyppigt bleskifte og luft til numsen imellem disse bleskift nu bliver en nødvendighed for Lauras vedkommende ugen ud.

Venligst

forældre til Laura Søs

Jeg var så dog trods (heldig) at der ikke var nr 2 med i bleen men kun en masse tis men det er absolut slet ikke i orden. . 

æv hvor har jeg ondt af din datter

men bare rolig, besked skal de dælme nok få, for det er deres arbejde! og jeg forventer godt nok de passer det når vi aflevere!! 

Anmeld

1. oktober 2014

FruK

Øv en træls oplevelse. 

Jeg ville gøre pædagogerne opmærksom på det - mit gæt er, at de nok vil være kede af at det er sket og vil være mere opmærksomme på det fremover. Jeg ville ikke kontakte kommune/leder hvis det kun var den ene gang. 

Anmeld

1. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Underligt de ikke har en fast rutine for bleskift, så den slags ikke sker! det har vores bhv. De bliver skiftet hvis de opdager afføring self, men derudover er der fast skiftning (og "aftisning" for de større) inden både frokost og eftermiddagsmad. 

Anmeld

1. oktober 2014

EAF

Keablao skriver:

Venligst

forældre til Laura Søs

Grim situation absolut, stakkels pige, men syntes dog at det er noget voldsomt at skrive til kommunen. Jeg kunne forstå det hvis de ikke havde taget det til sig efter du havde gjort opmærksom på det og det skete flere gange. 

Anmeld

1. oktober 2014

MorDk

Det er ikke spor rart! Har selv oplevet det 2 gange. Men jeg ville helt klart gå til pædagogerne og klage min nød. Hvis ikke det hjalp så ledelsen. Hvis det ikke hjælper så den pædagogiske konsulent.

Jeg ville ALDRIG som det første sende brev til kommunen. Det er ikke fair lige gyldigt hvordan vi vender og drejer den. Det er synd for barnet der ikke er blevet skiftet, men pædagogerne er også mennesker der kan begå fejl/glemme. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.