forår skriver:
Det var det sammen med min datter. Hun bad også om at få ble på, både hjemme og i Børnehaven...Men helst hjemme ellers hos mormor, hvor hun var tryg.. men lige pludseligt fra den ene dag til den anden lavede hun stort på toilettet. Jeg tror ikke at det var meningen, tror hun kun troede hun skulle tisse, for hun gik helt i panik, da det så var ved at ske...men jeg gik amok med ros og konfetti, og hun var pave stolt
hun var 4 år for det lykkes. Jeg har aldrig presset på med det.
nu fylder hun så snart 5år og vil slet ikke af med bleen om natten...?? og der aner jeg ikke hvad jeg skal stille op?
Mystisk. Det med nattebleen gik fantastisk let her. Efter laaang tid med tørre bleer om morgenen, så tog vi den bare og hun opdagede det ikke engang 
Er hendes bleer tørre om morgenen, for det er vel egentlig det mest sikre tegn på om hendes krop er klar til at smide den for natten?
Vi har nu spurgt i Børnehaven og de foreslår også bare at vi lader hende få bleen når det er, men tilgengæld skal det foregå på badeværelset, så hun ikke render rundt og tror hun lige skal lege lidt med bleen på.
Så håber jeg bare det går stærkt....
Anmeld