What to do - er han utro eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Er bestemt ikke jaloux - faktisk aldrig. Og jeg spørger aldrig til, hvem han skriver med. Det blander jeg mig ikke i.

Er virkelig i tvivl... ved bare ikke om jeg kan slippe tanken, hvis ikke han beviser noget overfor mig.

Men hvis du aldrig spørger, hvordan ved du så, at han skriver meget sammen med hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Men hvis du aldrig spørger, hvordan ved du så, at han skriver meget sammen med hende?

Har bare flere gange set, at der kommer beskeder fra hende, når hans tlf. ligger fremme.

Anmeld

30. september 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Har bare flere gange set, at der kommer beskeder fra hende, når hans tlf. ligger fremme.

Ok..

Nu bliver jeg måske lidt ordkløver...

Men du siger at du kan se beskeder der tikker ind fra hende, når hans telefon ligger fremme, men omvendt syntes du han skjuler telefonen?

På bundlinjen: Snak med din kæreste, men i min optik hverken kan eller skal du forlange at se beskeder! Hvis man føler sig nødsaget til dette, ser jeg det som om tilliden allerede er helt væk, og så kan forholdet ligeså godt ende.

Anmeld

30. september 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeg siger ikke om han er utro eller ej, men hvis han kan lade sin mobil ligge fremme, prøver han jo ikke rigtigt at skjule det. Hvis han ville skjule det, ville han jo have mobilen på sig hele tiden.

Men du kan jo altid fortælle ham at du har nogle tanker, som du gerne vil snakke med ham omkring hende.

Anmeld

30. september 2014

Anonym trådstarter

Hans mobil kan godt ligge fremme. Men det er når han skriver, at jeg syntes han skjuler det eller skynder sig at ligge telefonene med forsiden nedad, hvis jeg sidder ved siden af.

Håber det afklarer lidt

Anmeld

30. september 2014

SandraXOXO

Jeg ville bare læse smserne. Hvis du er utryg så undersøg om der er grund til at være det, vil langt hellere være kontrollerende end naiv. 

Anmeld

30. september 2014

Anonym trådstarter

Vil ikke læse sms'erne uden hans tilladelse.

Han må selv vise, at der ikke er noget imellem dem.

Måske de virkelig bare er venner....han må have tvivlen til gode.

Anmeld

30. september 2014

Marts<3

Oh det gir mig dårlige minder... Har været der... Jeg valgte og kigge i hans Tlf... 6 gange har jeg gjort det Det er et problem hos os. Så vil råde dig til og få snakket ærligt ud om det. Det kan blive grimt. Og misforståelser opstår 100%... 

Anmeld

30. september 2014

FruK

Mine alarmklokker ville også ringe. 

Jeg har det som dig - jeg ville ikke læse hans beskeder.

Men hvis du konfronterer ham med det, tror du så ikke, du kan fornemme om han lyver?

Hvis jeg fortalte min mand, at jeg var utryg ved noget han gjorde, ville han gøre alt for at bevise for mig, at der ikke var noget i det.

Anmeld

2. oktober 2014

Nystart

hvordan går det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.