What to do - er han utro eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2014

Anonym trådstarter

Kan jeg forlange at se hans beskeder - både sms og messenger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Kan jeg forlange at se hans beskeder - både sms og messenger?

Sagtens! Alene det, at du siger at du er bekymret eller utryg, burde gøre at han straks viste dig begge dele uden du behøvede at spørge.

Anmeld

30. september 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Ved sgu ikke lige helt, hvad jeg skal gøre…?

Har lagt mærke til, at min kæreste får rigtig mange beskeder fra en kvinde, som han tidligere har omtalt, som en han bare taler med, hvis han møde hende til offentlige arrangementer og en sjælden gang over Messenger.

Forleden så jeg, at han på et meget mærkeligt tidspunkt fik en besked fra hende, og da jeg spurgte ham ”hvem skriver dog på dette tidspunkt” sagde han, at det var en af hans kammerater

What to do?? Skal jeg konfrontere ham, samle mere information uden dog at snage i hans tlf, da det er imod mine principper eller har i andre gode idér? Kan jeg evt. forlange at se deres korrespondance, for hvis der ikke er noget i det, kan han vel godt vise mig det? Og han siger heller ikke noget om at har kontakt på sms, så han kan vel også vise mig hans sms’er, så jeg kan se, at hun ikke er på listen?

Kan mærke at det æder mig op indvendigt og det er svært ikke at ændre adfærd overfor ham. Jeg mistænker alt hvad han gør og måske ser jeg spøgelser, men syntes, at han skjuler din tlf. hver gang jeg kommer i nærheden…

Er jeg helt galt på den eller? Men når han kan lyve om, hvem der skriver til ham, hvad lyver han så ellers om??

Håber på jeres hjælp og gode råd

Min eks gjorde præcis det samme skjulte mobilen havde den konstant på hinanden og smilede hver gang der kom en sms, spurgte self hvad der var så sjovt og det var så bare en ven der skrev. førhen havde vi aldrig mobilerne på os når vi var sammen så blev urolig og det blev bare værre og værre og til sidst kunne jeg ikk lade vær da han var gået i stuen og endelig havde ladet mobil ligge kiggede jeg i mobilen og der var en masse sms fra en pige, de var meget detaljerede og da jeg råbte på ham og bad om en forklaring, sagde han det var sket en gang og sådan. lang tid efter fandt jeg ud af de havde haft sex i MIN bil og op til flere gang.

ïkk for at gøre dig mere urolig men synes virkelig du skulle være ops 

Anmeld

30. september 2014

Carina:-)

Nej du kan ikke forlange noget- men du kan sporge om du må se dem for at få ro -

Og vil han ikke det ,må du jo acceptere det og så handle derfra .

Anmeld

30. september 2014

Anonym trådstarter

Måske jeg er bange for hans reaktion - håber jo virkelig ikke, at der er noget i det

Hvordan skal jeg reagere, hvis han ikke vil vise mig noget? Han vil jo nok forsvare det med, at jeg burde stole på ham...

Anmeld

30. september 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Mine alarmklokker ville også ringe..

Det fornuftigste er jo, at sige det til ham, at du er bekymret, og så burde du kunne se det på hans reaktion om der er noget..

Anmeld

30. september 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Måske jeg er bange for hans reaktion - håber jo virkelig ikke, at der er noget i det

Hvordan skal jeg reagere, hvis han ikke vil vise mig noget? Han vil jo nok forsvare det med, at jeg burde stole på ham...

Siger det ikke alt, hvis han hellere vil have en utryg kæreste fremfor at vise nogle beskeder frem?

Anmeld

30. september 2014

S*DD

Jeg ville spørge ham. 

Jeg har også skjult tlf en gang imellem for min kæreste. Og sagt jeg ikke skriver med fyre. Og det handler I bund og grund om at jeg ved han bliver sur. 

Men når jeg har skrevet de få gange om året med dem, handler det bare om hvordan det går og hvad de laver af arbejde for tiden osv. Altså det er gamle venner hvor vi skriver helt uskyldigt. 

Men på trods af det er uskyldigt, så bliver min kæreste sur. Så det er årsagen til jeg lyver og skjuler. 

Og når det ikke handler om mere end få gange om året at jeg lige hører hvordan det går, så ser jeg intet i det. 

Anmeld

30. september 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Først og fremmest hvis han sad med sin telefon, hvordan kunne du så se hvem beskeden var fra?

Dernæst kan der være flere ting i det:

1) Er du den jaloux type, som tit tror at din kæreste laver noget udenoms - som måske kan gøre at han ikke gider stå til regnskab overfor dig, hvis han har en veninde (på den platoniske måde)?

2) Har du spurgt ham rigtigt mange gange på det seneste hvem han skriver med både på messenger og telefonen, og virker lidt fornærmet når han har sagt at det med hende?

For hvis du kan svare JA til en af de ovenstående, så handler det måske ikke om utroskab (jeg kan jo ikke sige det med sikkerhed), men måske mere om at han ikke gider blive mistænkliggjort eller at du bliver fornærmet?

Hvis du ikke kan svare JA til noget af det ovenstående, så tag en snak med din kæreste, stille og roligt - fortæl ham at du er utryg.

Jeg ville ikke selv bede om at se beskeder eller andet, for jeg ville føle at alene ved det, var forholdet nok på afgrunden, og jeg ville på den måde vise min mand at jeg slet ikke stoler på ham. Og hvis tilliden er helt væk, hvad er der så tilbage?

Anmeld

30. september 2014

Anonym trådstarter

Er bestemt ikke jaloux - faktisk aldrig. Og jeg spørger aldrig til, hvem han skriver med. Det blander jeg mig ikke i.

Er virkelig i tvivl... ved bare ikke om jeg kan slippe tanken, hvis ikke han beviser noget overfor mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.