Først og fremmest hvis han sad med sin telefon, hvordan kunne du så se hvem beskeden var fra?
Dernæst kan der være flere ting i det:
1) Er du den jaloux type, som tit tror at din kæreste laver noget udenoms - som måske kan gøre at han ikke gider stå til regnskab overfor dig, hvis han har en veninde (på den platoniske måde)?
2) Har du spurgt ham rigtigt mange gange på det seneste hvem han skriver med både på messenger og telefonen, og virker lidt fornærmet når han har sagt at det med hende?
For hvis du kan svare JA til en af de ovenstående, så handler det måske ikke om utroskab (jeg kan jo ikke sige det med sikkerhed), men måske mere om at han ikke gider blive mistænkliggjort eller at du bliver fornærmet?
Hvis du ikke kan svare JA til noget af det ovenstående, så tag en snak med din kæreste, stille og roligt - fortæl ham at du er utryg.
Jeg ville ikke selv bede om at se beskeder eller andet, for jeg ville føle at alene ved det, var forholdet nok på afgrunden, og jeg ville på den måde vise min mand at jeg slet ikke stoler på ham. Og hvis tilliden er helt væk, hvad er der så tilbage?
Anmeld