What to do - er han utro eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.941 visninger
30 svar
17 synes godt om
30. september 2014

Anonym trådstarter

Ved sgu ikke lige helt, hvad jeg skal gøre…?

Har lagt mærke til, at min kæreste får rigtig mange beskeder fra en kvinde, som han tidligere har omtalt, som en han bare taler med, hvis han møde hende til offentlige arrangementer og en sjælden gang over Messenger.

Forleden så jeg, at han på et meget mærkeligt tidspunkt fik en besked fra hende, og da jeg spurgte ham ”hvem skriver dog på dette tidspunkt” sagde han, at det var en af hans kammerater

What to do?? Skal jeg konfrontere ham, samle mere information uden dog at snage i hans tlf, da det er imod mine principper eller har i andre gode idér? Kan jeg evt. forlange at se deres korrespondance, for hvis der ikke er noget i det, kan han vel godt vise mig det? Og han siger heller ikke noget om at har kontakt på sms, så han kan vel også vise mig hans sms’er, så jeg kan se, at hun ikke er på listen?

Kan mærke at det æder mig op indvendigt og det er svært ikke at ændre adfærd overfor ham. Jeg mistænker alt hvad han gør og måske ser jeg spøgelser, men syntes, at han skjuler din tlf. hver gang jeg kommer i nærheden…

Er jeg helt galt på den eller? Men når han kan lyve om, hvem der skriver til ham, hvad lyver han så ellers om??

Håber på jeres hjælp og gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Har lagt mærke til, at min kæreste får rigtig mange beskeder fra en kvinde, som han tidligere har omtalt, som en han bare taler med, hvis han møde hende til offentlige arrangementer og en sjælden gang over Messenger.

Forleden så jeg, at han på et meget mærkeligt tidspunkt fik en besked fra hende, og da jeg spurgte ham ”hvem skriver dog på dette tidspunkt” sagde han, at det var en af hans kammerater

What to do?? Skal jeg konfrontere ham, samle mere information uden dog at snage i hans tlf, da det er imod mine principper eller har i andre gode idér? Kan jeg evt. forlange at se deres korrespondance, for hvis der ikke er noget i det, kan han vel godt vise mig det? Og han siger heller ikke noget om at har kontakt på sms, så han kan vel også vise mig hans sms’er, så jeg kan se, at hun ikke er på listen?

Kan mærke at det æder mig op indvendigt og det er svært ikke at ændre adfærd overfor ham. Jeg mistænker alt hvad han gør og måske ser jeg spøgelser, men syntes, at han skjuler din tlf. hver gang jeg kommer i nærheden…

Er jeg helt galt på den eller? Men når han kan lyve om, hvem der skriver til ham, hvad lyver han så ellers om??

Konfronter ham og fortæl ham om din mistanke. Du skal ikke gå og have ondt i maven, måske er der slet ikke noget i det. Mine alarmklokker ringer godt nok en del eftersom du har taget ham i at lyve, men måske tager jeg fejl. 

Er også imod at tjekke kærestens telefon og mails, det er en krænkelse af privatlivets fred. Men du skal helt sikker have ham til at fortælle dig sandheden lige nu. Så må du træffe er valg derefter. 

Kæmpe 

Anmeld

30. september 2014

mulleh

Uha. Det du skriver lyder ikke godt. Håber for dig at der intet er. Har lige selv været igennem at min kæreste opførte sig sådan som du skriver og han var mig utro. Så håber virkelig ikke at det er det samme med din 

Anmeld

30. september 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Mine alarmklokker ville også gå helt amok, hvis jeg oplevede det, som du gør. 

Jeg er en af dem der selv ville tjekke, men har stor respekt for, at du kan lade være.

Derfor; I aften når I snakker helt stille og roligt, så sig til ham, at du har sådan ondt i maven over at han modtager en masse sms'er fra X, og det stresser dig, at du får sådan nogle tanker om hvad det egentlig foregår, så for at lægge låg på, så vil du gerne se beskederne.

enten viser han dig beskederne, eller også stejler han helt, og så ved du vist godt hvad klokken har slået.

Anmeld

30. september 2014

Frk_Louise

Anonym skriver:

Jeg synes godt, at du kan bede om at se hans beskeder.. Du skal ikke gå rundt med de tanker, det er ikke sundt og det ødelægger mere og mere for hver dag. Både af dig og jeres forhold.. Og de tanker forsvinder helt sikkert ikke, før du har set håndgribelige beviser på, at han enten skriver med hende eller ikke gør.. Krydser fingre for, at det bare er en misforståelse! 

Få talt med ham om det og få det ud af verden, så du ikke går og har det skidt! 

Anmeld

30. september 2014

Nystart

Jeg er af den overbevisning at har man venner, bekendte eller kollegaer med ikke kan ses med sammen med ens partner, at man ikke omtaler dem og skjuler at man har kontakt, så er det som oftes tegn på noget er galt...

Jeg ville egentlig "bare" sige det som det var: at du har opdaget at det er fra hende og at han lyver om det så nu vil du gerne kende sandheden.. både fordi du fortjener det men også så du ved klar besked...

som oftes kan man se på dem man kender om de lyver...

Anmeld

30. september 2014

Carina:-)

Hvis du ikke tjekker hans tlf hvordan ved du så at det var fra hende og ikke den kammerat han sagde det var fra?

Anmeld

30. september 2014

Sandratoft

Carina:-) skriver:

Hvis du ikke tjekker hans tlf hvordan ved du så at det var fra hende og ikke den kammerat han sagde det var fra?

Hun kunne nok se det på forsiden, uden at gå ind i selve telefonen  

Anmeld

30. september 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Lige præcis telefonen lå fremme.

Anmeld

30. september 2014

Carina:-)

Sandratoft skriver:

Men nu skriver hun jo at han skjuler sin tlf hver gang hun er i nærheden og går udfra han selv sad med den siden han kunne svare hende på hvem der smsede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.