Ved sgu ikke lige helt, hvad jeg skal gøre…?
Har lagt mærke til, at min kæreste får rigtig mange beskeder fra en kvinde, som han tidligere har omtalt, som en han bare taler med, hvis han møde hende til offentlige arrangementer og en sjælden gang over Messenger.
Forleden så jeg, at han på et meget mærkeligt tidspunkt fik en besked fra hende, og da jeg spurgte ham ”hvem skriver dog på dette tidspunkt” sagde han, at det var en af hans kammerater
What to do?? Skal jeg konfrontere ham, samle mere information uden dog at snage i hans tlf, da det er imod mine principper eller har i andre gode idér? Kan jeg evt. forlange at se deres korrespondance, for hvis der ikke er noget i det, kan han vel godt vise mig det? Og han siger heller ikke noget om at har kontakt på sms, så han kan vel også vise mig hans sms’er, så jeg kan se, at hun ikke er på listen?
Kan mærke at det æder mig op indvendigt og det er svært ikke at ændre adfærd overfor ham. Jeg mistænker alt hvad han gør og måske ser jeg spøgelser, men syntes, at han skjuler din tlf. hver gang jeg kommer i nærheden…
Er jeg helt galt på den eller? Men når han kan lyve om, hvem der skriver til ham, hvad lyver han så ellers om??
Håber på jeres hjælp og gode råd
Anmeld