Hvornår testede du positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2014

Mor til F

5+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

Hkj84

Heidi.R. skriver:

Tror du måske det har hjulpet dig med at blive gravid???

om det har påvirket din krop??

måske skulle jeg også bare starte på gravitamin. så får man da i hvertfald ikke kun folinsyre men også de nødvendige vitaminer kroppen har brug for,, er i forvejen ikke særlig god til at tage den slags vitaminer, drikke nok væske osv....

Synes bare det er mærkeligt, da jeg slet ikke har symtomer på at mit mens. skal komme.... Irriterende... 

Jeg ved ikke om det har hjulpet eller ej, det er min første graviditet. Jeg synes jeg fik symptomer på graviditet meget hurtigt (lige efter hvornår jeg forventede at have ægløsning). 

Jeg havde frygtet det ville tage lang tid for kroppen at vende sig til at jeg ikke længe tog p-piller. Det er jo stadig tidligt og der kan nå at ske meget, men jeg har altid frygtet at jeg ville havde svært ved at blive gravid da jeg både er overvægtig og har en ledsygdom som skulle kunne besværliggøre det. Så krydser stadig fingre. 

Anmeld

2. oktober 2014

Heidi.R.

Hkj84 skriver:

Jeg ved ikke om det har hjulpet eller ej, det er min første graviditet. Jeg synes jeg fik symptomer på graviditet meget hurtigt (lige efter hvornår jeg forventede at have ægløsning). 

Jeg havde frygtet det ville tage lang tid for kroppen at vende sig til at jeg ikke længe tog p-piller. Det er jo stadig tidligt og der kan nå at ske meget, men jeg har altid frygtet at jeg ville havde svært ved at blive gravid da jeg både er overvægtig og har en ledsygdom som skulle kunne besværliggøre det. Så krydser stadig fingre. 

Så lad os da krydse fingre  for os alle 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.