Hvornår testede du positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2014

Linkae

3+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

Baby15

3+4

14+2

3+2 

Anmeld

30. september 2014

Heidi.R.

Anonym skriver:

Tak for svar alle sammen. Jeg er selv i 5+3 i dag hvis jeg er gravid men kan kun teste negativ Men har ikke set skyggen af menstruation. 

Jeg har det samme som dig, jeg ville selv være i uge 6 eller 7, men har også kun testede negativt hele tiden ( så sent som i morges). og har heller ikke indtil videre set skyggen af mens. og jeg føler slet ikke at det er på vej. har kun lidt hovedpine af og til.

Havde lidt for nogle uger siden en stikken nede i underlivet, lidt ondt i lænden, lidt humørsvingninger, og er lidt stresset til tider, det skal så også lige siges at jeg mistede mit arbejde i slutningen af juli. men vi besluttede os for at prøve på barn nr. 2 i juli måned da vi havde ferie og har kun haft mit mens. en gang siden. 

Ellers har jeg ikke rigtig nogle symtomer. 

Synes det er ubegribeligt svært den uvished... nogle der har nogle råd?

er der måske alligevel et lille spinkelt håb? 

Anmeld

30. september 2014

Nystart

3+2...

3+ alle 4 gange( de 3 af gangene var det for at fange en mulig BIO, og få det dokumenteret) 

Anmeld

30. september 2014

Hkj84

I dag 4+5 

Anmeld

30. september 2014

Heidi.R.

Undskyld jeg spørger men hvad er en BIO? det er lidt nyt for mig... 

Anmeld

30. september 2014

Nystart

Heidi.R. skriver:

Undskyld jeg spørger men hvad er en BIO? det er lidt nyt for mig... 

Det er når man miste inden ca uge 6 og har test positiv...

Anmeld

30. september 2014

Heidi.R.

Nystart skriver:

Det er når man miste inden ca uge 6 og har test positiv...

okay... tak for svaret....

Anmeld

30. september 2014

Frk.S

Begge gange 3+6

Anmeld

30. september 2014

Anonym trådstarter

Heidi.R. skriver:

Jeg har det samme som dig, jeg ville selv være i uge 6 eller 7, men har også kun testede negativt hele tiden ( så sent som i morges). og har heller ikke indtil videre set skyggen af mens. og jeg føler slet ikke at det er på vej. har kun lidt hovedpine af og til.

Havde lidt for nogle uger siden en stikken nede i underlivet, lidt ondt i lænden, lidt humørsvingninger, og er lidt stresset til tider, det skal så også lige siges at jeg mistede mit arbejde i slutningen af juli. men vi besluttede os for at prøve på barn nr. 2 i juli måned da vi havde ferie og har kun haft mit mens. en gang siden. 

Ellers har jeg ikke rigtig nogle symtomer. 

Synes det er ubegribeligt svært den uvished... nogle der har nogle råd?

er der måske alligevel et lille spinkelt håb? 

Årh "rart" at høre at der er andre der har det som jeg. Men er ked af at høre det for ja, kender det jo selv.  

Jeg har ikke set skyggen af min mens hele september måned har kun haft kraftige humørsvingningr (har jeg stadig), træthed, ægløsnings-agtige smerter i maven også et par urenheder i huden. Men ingen mens. Ekstremt forvirrende!!! Og frustrerende!! Tester kun negative g-test. Aner ikke hvad jeg skal tro. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.