Hvornår testede du positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2014

MomInTheMaking

Årh "rart" at høre at der er andre der har det som jeg. Men er ked af at høre det for ja, kender det jo selv.  

Jeg har ikke set skyggen af min mens hele september måned har kun haft kraftige humørsvingningr (har jeg stadig), træthed, ægløsnings-agtige smerter i maven også et par urenheder i huden. Men ingen mens. Ekstremt forvirrende!!! Og frustrerende!! Tester kun negative g-test. Aner ikke hvad jeg skal tro. 

Det er helt det samme for mig. Skulle have haft mens omkring D. 19-20 og stadig intet og en helt negativ test synes sgu det er frustrerende. XD for hvis jeg ikke er gravid er det fint nok, men så Vil jeg egentlig bare gerne have min mens. den har ellers været helt regelmæssig siden jeg kom af prævention for 5 mdr siden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

Heidi.R.

Anonym skriver:

Årh "rart" at høre at der er andre der har det som jeg. Men er ked af at høre det for ja, kender det jo selv.  

Jeg har ikke set skyggen af min mens hele september måned har kun haft kraftige humørsvingningr (har jeg stadig), træthed, ægløsnings-agtige smerter i maven også et par urenheder i huden. Men ingen mens. Ekstremt forvirrende!!! Og frustrerende!! Tester kun negative g-test. Aner ikke hvad jeg skal tro. 

Ja du har ret det er godt nok frustrerende  

og for mit vedkommende også når man oven i købet er ledig, ska søge jobs, og det har man egentlig slet ik lyst til, hvis nu man gik hen og blev gravid, så hellere blive hjemme og bare nyde det hvis det skulle ske, men som sagt der er ikke sket noget endnu, (tog en negativ test i morges) men STADIG ingen mens. Irriterende... hvad skal man snart tro og gør og gi sig til ud over at vaske tøj lægge sammen ryde op osv...... 

Anmeld

30. september 2014

Heidi.R.

og foresten blir jeg også oppustet efter hver gang jeg har spist aftensmad... 

og min anden spekulation er også om man allerede skulle begynde på folinsyre piller eller ikke, på apoteket siger hun ja, men jeg tænker jeg ved jo ikke hvornår jeg blir gravid, og hvor lang tid man så må tage dem.... ? hmm...

og er det måske meget normalt at man ikke har så mange symtomer når det er nummer 2? og at man først kan teste sent ved nummer 2?

Anmeld

30. september 2014

Hkj84

Heidi.R. skriver:

og min anden spekulation er også om man allerede skulle begynde på folinsyre piller eller ikke, på apoteket siger hun ja, men jeg tænker jeg ved jo ikke hvornår jeg blir gravid, og hvor lang tid man så må tage dem.... ? hmm...

og er det måske meget normalt at man ikke har så mange symtomer når det er nummer 2? og at man først kan teste sent ved nummer 2?

Jeg startede dagen efter jeg stoppede med p-piller med at tage gravitamin hvor der skulle være de nødvendige vitaminers i hvis man gerne vil være gravid og hvis man er gravid...jeg har testet positiv i dag 4+5. 

Anmeld

30. september 2014

Anonym trådstarter

Heidi.R. skriver:

Når ja jeg er også konstant oppustet  

ja altså jeg tager allerede folinsyre fordi vi jo prøver at blive gravide...

hmm ved jeg ikke da det er vores første gang

er virkelig træt af at have det sådan her. Hele september måned har været eb dårlig måned krops-mæssigt. Har fælt mig så frustreret. 

Anmeld

30. september 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

1 dag efter forventet mens og den var bare vildt positiv

Tillykke!

Anmeld

30. september 2014

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

Det er helt det samme for mig. Skulle have haft mens omkring D. 19-20 og stadig intet og en helt negativ test synes sgu det er frustrerende. XD for hvis jeg ikke er gravid er det fint nok, men så Vil jeg egentlig bare gerne have min mens. den har ellers været helt regelmæssig siden jeg kom af prævention for 5 mdr siden.

Ja det er virkelig frusterende. Og forstår virkelig ikke hvorfor!

Anmeld

30. september 2014

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Ja det er virkelig frusterende. Og forstår virkelig ikke hvorfor!

Tænker lidt at det måske er fordi jeg har tænkt for meget over det. xD så driller min krop mig.

Anmeld

30. september 2014

anonym10101

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger: hvornår testede du gravid? 

5+6

Anmeld

30. september 2014

Heidi.R.

Jeg startede dagen efter jeg stoppede med p-piller med at tage gravitamin hvor der skulle være de nødvendige vitaminers i hvis man gerne vil være gravid og hvis man er gravid...jeg har testet positiv i dag 4+5. 

Tror du måske det har hjulpet dig med at blive gravid???

om det har påvirket din krop??

måske skulle jeg også bare starte på gravitamin. så får man da i hvertfald ikke kun folinsyre men også de nødvendige vitaminer kroppen har brug for,, er i forvejen ikke særlig god til at tage den slags vitaminer, drikke nok væske osv....

Synes bare det er mærkeligt, da jeg slet ikke har symtomer på at mit mens. skal komme.... Irriterende... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.