Er jeg for krævende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2014

Bshizzle

MorDk skriver:

Imorges da jeg afleverede min søn i Børnehaven var de fleste ude og lege. Han ville gerne blive ude. Jeg ser at en del af børnene render rundt uden jakke på. Det er noget jeg har bidt mærke i op til flere gange. Jeg synes det er for koldt at være ude uden jakke eller tykkere trøje. (Klokken var 08.30 om morgenen) Det kan godt være ungerne ikke fryser meeeen.... Jeg sagde til én af pædagogerne at når min dreng skulle ud skulle have jakke på, når det var køligt. Om De ikke ville være obs på dette. Er det for krævende? 

Årh!!!! Hvor er jeg glad for jeg fik øje på din tråd her!! 

Jeg har netop idag aflevert min søn kl 8.00 i BH, og udenfor render 10-12 børn runde udenfor og ser mange af dem render rundt i en T-shift  (Skal siges der er tæt tåge udenfor nu/idag).

Jeg går indenfor og siger pænt til stuens pædagog at jeg gerne vil ha min søn får hans trøje på udenfor. 

Dette har jeg måtte be om flere gange!!!! 

Henter tit om eftermiddagen og ser min søn har fået skiftet hans langærmede trøje ud med en T-shirt??'

Til trods for han hoster lidt Og det er lidt køligt udenfor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

MorDk

Bshizzle skriver:

Årh!!!! Hvor er jeg glad for jeg fik øje på din tråd her!! 

Jeg har netop idag aflevert min søn kl 8.00 i BH, og udenfor render 10-12 børn runde udenfor og ser mange af dem render rundt i en T-shift  (Skal siges der er tæt tåge udenfor nu/idag).

Jeg går indenfor og siger pænt til stuens pædagog at jeg gerne vil ha min søn får hans trøje på udenfor. 

Dette har jeg måtte be om flere gange!!!! 

Henter tit om eftermiddagen og ser min søn har fået skiftet hans langærmede trøje ud med en T-shirt??'

Til trods for han hoster lidt Og det er lidt køligt udenfor.

Ejj!!! Hvad er det for noget? Det undre mig virkelig. Det er ikke ok. Hvordan reagerede De da du sagde det?

Anmeld

29. september 2014

Bshizzle

MorDk skriver:

Ejj!!! Hvad er det for noget? Det undre mig virkelig. Det er ikke ok. Hvordan reagerede De da du sagde det?

Det er slet ikke ok! 

Jamen deres svar meget enkelt, at det skulle de nok sørge for han får idag! 

Men da jeg så ham gang på gang rende rundt i en T-shirt (sidste uge) da blev jeg faktisk ret gal og som det første gik hen til ham og gav ham hans trøje på FORAN pædagogen! 

Hendes svar var at han havde det varmt efter at ha sovet til middag indenfor... Eeeiiihhh..... (Burde man så ikke her holde øje med ham og SÅ give ham trøjen på). 

Hans arme og krop var kølige og jeg var så skuffet på hende at jeg vendte mig om og tog hjem med sønnen. (Ville ikke lave en diskussion foran børn eller andre selvfølgelig). 

Men er spændt på idag når jeg henter ham hvad han har på.  

Anmeld

29. september 2014

TNBC

Bshizzle skriver:

Det er slet ikke ok! 

Jamen deres svar meget enkelt, at det skulle de nok sørge for han får idag! 

Men da jeg så ham gang på gang rende rundt i en T-shirt (sidste uge) da blev jeg faktisk ret gal og som det første gik hen til ham og gav ham hans trøje på FORAN pædagogen! 

Hendes svar var at han havde det varmt efter at ha sovet til middag indenfor... Eeeiiihhh..... (Burde man så ikke her holde øje med ham og SÅ give ham trøjen på). 

Hans arme og krop var kølige og jeg var så skuffet på hende at jeg vendte mig om og tog hjem med sønnen. (Ville ikke lave en diskussion foran børn eller andre selvfølgelig). 

Men er spændt på idag når jeg henter ham hvad han har på.  

Seriøst?? Sagde de det?

Ja, selvfølgelig er han varm efter at have sovet INDENFOR.. Der er ligesom en pointe til at man har jakke på udenfor og ikke indenfor.

Jeg ville ikke acceptere sådan et svar, for det er sku ikke dem der er nød til at tage fri fordi man har et sygt barn.

Jeg er selv varmblodig, og det er ungerne jeg tager mig af os, men derfor tjekker jeg da altid arme, ben, tæer og fingre, hvis vejret ændre sig eller vi har været ude i længere tid. for bare fordi de var varme for 5-10min siden, behøver de ikke være det nu. Børn skal tjekkes ofte, når vejret er som det er.

Det er jo det samme, hvis de har jakke på og solen bager på dem, lader de så også vær med at tage jakken af dem?

Anmeld

29. september 2014

Bshizzle

Yurie skriver:

Seriøst?? Sagde de det?

Ja, selvfølgelig er han varm efter at have sovet INDENFOR.. Der er ligesom en pointe til at man har jakke på udenfor og ikke indenfor.

Jeg ville ikke acceptere sådan et svar, for det er sku ikke dem der er nød til at tage fri fordi man har et sygt barn.

Jeg er selv varmblodig, og det er ungerne jeg tager mig af os, men derfor tjekker jeg da altid arme, ben, tæer og fingre, hvis vejret ændre sig eller vi har været ude i længere tid. for bare fordi de var varme for 5-10min siden, behøver de ikke være det nu. Børn skal tjekkes ofte, når vejret er som det er.

Det er jo det samme, hvis de har jakke på og solen bager på dem, lader de så også vær med at tage jakken af dem?

Præcis ja... 

Ja, jeg undrer mig osse.. 

Må ærlig indrømme at den ene pædagog der er på hans stue ikke er alt for kvik 

Heldigvis da jeg hentede ham tidligere, havde han en trøje på udenfor. 

MEN! Kunne forstå på sønnen at han LIGE var blevet skiftet og havde lavet "AD". 

Da vi kom ud i bilen syntes jeg der stinker lidt, og går ud fra han nok har skidt igen! 

Skynder mig hjem og får hans tøj af, og ser der er "AD" på hans underbukser kun... Altså.. Ingen "AD" i bleen  Pænt klamt!! 

Jamen kunne nævne mange ting som jeg er utilfreds med der (han startede altså her den 1 august kun!).. 

Ikke fordi jeg er sippet.. Har selv arbejdet i en Vuggestue samt i en Børnehave, så ved da lidt hvad jeg skal forvente. 

Anmeld

29. september 2014

Clisolka

MorDk skriver:

Det var godt nok heller ikke meget tøj her i efteråret.... 

Det kan vi hurtigt blive enige om! 

Gæt hvem der endnu engang rendte rundt i kortærmede trøje i dag 

Vi henter først Bella, hun render rundt i kortærmet trøje - samtidigt med at hun hoster gevaldigt! De lå begge 2 syge i sidste uge og hoster "kun" nu. Lillebror var trods alt pakket ind i hans jakke med overtræksfutter 

Vi møder lederen på vej ud som påtalte at Oliver hostede meget.. Jaaaah, men han har en storesøster der får lov til at rende rundt i kortærmede trøjer! Hun bad os få tjekket den hoste (igen igen igen), øøøh nej, der er intet, for han var til sin 1-års undersøgelse i fredags, hvor lægen lyttede på lungerne = intet 

Som sædvanlig kan lederen ikke finde ud af den årstid vi er på vej ind i.... Vi har en forhistorie med lederen fra Bellas tidligere vuggestue/børnehave mht til hoste... 

Anmeld

29. september 2014

TNBC

Bshizzle skriver:

Præcis ja... 

Ja, jeg undrer mig osse.. 

Må ærlig indrømme at den ene pædagog der er på hans stue ikke er alt for kvik 

Heldigvis da jeg hentede ham tidligere, havde han en trøje på udenfor. 

MEN! Kunne forstå på sønnen at han LIGE var blevet skiftet og havde lavet "AD". 

Da vi kom ud i bilen syntes jeg der stinker lidt, og går ud fra han nok har skidt igen! 

Skynder mig hjem og får hans tøj af, og ser der er "AD" på hans underbukser kun... Altså.. Ingen "AD" i bleen  Pænt klamt!! 

Jamen kunne nævne mange ting som jeg er utilfreds med der (han startede altså her den 1 august kun!).. 

Ikke fordi jeg er sippet.. Har selv arbejdet i en Vuggestue samt i en Børnehave, så ved da lidt hvad jeg skal forvente. 

Jeg er heller ikke sippet, men det der med Ad på tøjet, det er bare klamt. Og der er da ingen der vil gå rundt med sådan noget på tøjet.

Altid noget at han havde trøje på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.