Yurie skriver:
Seriøst?? Sagde de det?
Ja, selvfølgelig er han varm efter at have sovet INDENFOR.. Der er ligesom en pointe til at man har jakke på udenfor og ikke indenfor.
Jeg ville ikke acceptere sådan et svar, for det er sku ikke dem der er nød til at tage fri fordi man har et sygt barn.
Jeg er selv varmblodig, og det er ungerne jeg tager mig af os, men derfor tjekker jeg da altid arme, ben, tæer og fingre, hvis vejret ændre sig eller vi har været ude i længere tid. for bare fordi de var varme for 5-10min siden, behøver de ikke være det nu. Børn skal tjekkes ofte, når vejret er som det er.
Det er jo det samme, hvis de har jakke på og solen bager på dem, lader de så også vær med at tage jakken af dem?
Præcis ja... 
Ja, jeg undrer mig osse..
Må ærlig indrømme at den ene pædagog der er på hans stue ikke er alt for kvik 
Heldigvis da jeg hentede ham tidligere, havde han en trøje på udenfor.
MEN! Kunne forstå på sønnen at han LIGE var blevet skiftet og havde lavet "AD".
Da vi kom ud i bilen syntes jeg der stinker lidt, og går ud fra han nok har skidt igen!
Skynder mig hjem og får hans tøj af, og ser der er "AD" på hans underbukser kun... Altså.. Ingen "AD" i bleen
Pænt klamt!!
Jamen kunne nævne mange ting som jeg er utilfreds med der (han startede altså her den 1 august kun!)..
Ikke fordi jeg er sippet.. Har selv arbejdet i en Vuggestue samt i en Børnehave, så ved da lidt hvad jeg skal forvente.