Er jeg for krævende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2014

Karina84

Slet slet ikke for krævende. Det er altså piv koldt om morgenen, også for varme børn.

Tror ikke engang jeg har oplevet at ungerne blev sendt ud uden fleece eller jakker her efter de kom tilbage fra sommerferien, i vores BH. Så hos os er de meget obs. på at de har det rigtige tøj på, ligesom de ofte får røjsere på om morgenen, fordi græsset kan være fugtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2014

MorDk

Én af pigerne rendte rundt i T-shirt 

Anmeld

26. september 2014

Nystart

Slet ikke... Jeg har flere gange sagt det samme...

vi bor lige til en skolegård... Hvor 0' klasserne nemt ses nu uden hverken jakke ELLER sko... Det bare ikke ok...

Anmeld

26. september 2014

Isabella_mor

MorDk skriver:

Imorges da jeg afleverede min søn i Børnehaven var de fleste ude og lege. Han ville gerne blive ude. Jeg ser at en del af børnene render rundt uden jakke på. Det er noget jeg har bidt mærke i op til flere gange. Jeg synes det er for koldt at være ude uden jakke eller tykkere trøje. (Klokken var 08.30 om morgenen) Det kan godt være ungerne ikke fryser meeeen.... Jeg sagde til én af pædagogerne at når min dreng skulle ud skulle have jakke på, når det var køligt. Om De ikke ville være obs på dette. Er det for krævende? 

Næh det synes jeg ikke du er... det er helt fint at du sætter rammen for hvad dun søn skal have på når han skal være ude på legepladsen. Jeg gør det samme. Selvom det ikkever nødvendigt efter han er startet i sin nye børnehave

Anmeld

26. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det er blevet rigtig koldt de sidste par morgner, og tirsdag havde vi nattefrost, så tænker da at ungerne self ska ha varmer tøj på! X

Anmeld

27. september 2014

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Imorges da jeg afleverede min søn i Børnehaven var de fleste ude og lege. Han ville gerne blive ude. Jeg ser at en del af børnene render rundt uden jakke på. Det er noget jeg har bidt mærke i op til flere gange. Jeg synes det er for koldt at være ude uden jakke eller tykkere trøje. (Klokken var 08.30 om morgenen) Det kan godt være ungerne ikke fryser meeeen.... Jeg sagde til én af pædagogerne at når min dreng skulle ud skulle have jakke på, når det var køligt. Om De ikke ville være obs på dette. Er det for krævende? 

Nej bestemt ikke - ville også være en krav her. 

Anmeld

27. september 2014

MorDk

Mange tak for jeres svar!

Anmeld

27. september 2014

Clisolka

MorDk skriver:

Jeg synes bestemt ikke du er krævende, for så er jeg også! 

Så sent som i sidste uge, så hentede jeg Bella om eftermiddagen i børnehaven, kun iført en undertrøje + bukser  

Jeg så sådan ud her  Jeg ved hvor lidt træk der skal til før hun ligger på langs - der er hun ligesom sin mor! Og gæt hvem der begyndte på en dum hoste dagen efter 

Det kan godt være hun er en varm pige, meeeenn der er grænser, når ikke det er sommer længere.... 

Anmeld

28. september 2014

MorDk

Clisolka skriver:

Jeg synes bestemt ikke du er krævende, for så er jeg også! 

Så sent som i sidste uge, så hentede jeg Bella om eftermiddagen i børnehaven, kun iført en undertrøje + bukser  

Jeg så sådan ud her  Jeg ved hvor lidt træk der skal til før hun ligger på langs - der er hun ligesom sin mor! Og gæt hvem der begyndte på en dum hoste dagen efter 

Det kan godt være hun er en varm pige, meeeenn der er grænser, når ikke det er sommer længere.... 

Det var godt nok heller ikke meget tøj her i efteråret.... 

Anmeld

29. september 2014

Misscbn

Du er ikke for krævende 

Min mor henter min søn i børnehaven næsten hver dag, og forleden dag hvor det var ret koldt var de også ude uden jakker

Min mor hev så fat i dem og sagde i er nød til at give ham jakke på, da han er ab barn og har let ved at få  lungebtændelser og generalt bliver let syg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.