Er jeg for krævende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.431 visninger
26 svar
14 synes godt om
26. september 2014

MorDk

Imorges da jeg afleverede min søn i Børnehaven var de fleste ude og lege. Han ville gerne blive ude. Jeg ser at en del af børnene render rundt uden jakke på. Det er noget jeg har bidt mærke i op til flere gange. Jeg synes det er for koldt at være ude uden jakke eller tykkere trøje. (Klokken var 08.30 om morgenen) Det kan godt være ungerne ikke fryser meeeen.... Jeg sagde til én af pædagogerne at når min dreng skulle ud skulle have jakke på, når det var køligt. Om De ikke ville være obs på dette. Er det for krævende? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2014

Missy_B

MorDk skriver:

Imorges da jeg afleverede min søn i Børnehaven var de fleste ude og lege. Han ville gerne blive ude. Jeg ser at en del af børnene render rundt uden jakke på. Det er noget jeg har bidt mærke i op til flere gange. Jeg synes det er for koldt at være ude uden jakke eller tykkere trøje. (Klokken var 08.30 om morgenen) Det kan godt være ungerne ikke fryser meeeen.... Jeg sagde til én af pædagogerne at når min dreng skulle ud skulle have jakke på, når det var køligt. Om De ikke ville være obs på dette. Er det for krævende? 

Slet ikke i min verden. Hvis de sendte mit barn ud i 10-12 graders varme uden jakke (eller i det mindste en varm trøje) ville jeg også blive muggen. 

Anmeld

26. september 2014

TNBC

MorDk skriver:

Nej det er jo dit barn. Hvis forældrene vil have at deres børn skal have noget bestemt på når de skal ud, jamen så skal de jo have det. 

Der er jo nogen børn der bliver monster syge af ingenting, og bare skal pakkes ordentligt ind, og så er der de børn der bare behøver en jakke eller trøje(hue) og det er fint. Det er jo forskelligt fra barn til barn, ligesom det er forskelligt fra voksen til voksen, men som barn kan man bare ikke altid mærke hvor meget eller lidt tøj man bør have på og derfor er det de voksens ansvar at de har det tøj på der passer til dem. 

Anmeld

26. september 2014

MorDk

Ok så er jeg ikke bare en "krævende" mor... Tak... det er altså meget rart liiige at få bekræftet  Jeg har bare oplevet det flere gange... og jeg bliver sgu lidt ked. Min dreng bliver nemt syg nemlig.

Anmeld

26. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ej det er da helt okay fra din side! Her har sønnen fleecetrøje, regnbukser og gummistøvler på når vi henter om eftermiddagen, så mindre om morgenen lyder da helt tosset  

Anmeld

26. september 2014

MorDk

Mor11 skriver:

Ej det er da helt okay fra din side! Her har sønnen fleecetrøje, regnbukser og gummistøvler på når vi henter om eftermiddagen, så mindre om morgenen lyder da helt tosset  

Nu er min søn eller begge børn faktisk varme børn og har tendens til at svede... men jeg oplever tit de ikke har sååå meget tøj på npr jeg henter... 

Anmeld

26. september 2014

TNBC

MorDk skriver:

Ok så er jeg ikke bare en "krævende" mor... Tak... det er altså meget rart liiige at få bekræftet  Jeg har bare oplevet det flere gange... og jeg bliver sgu lidt ked. Min dreng bliver nemt syg nemlig.

Ikke fordi jeg vil forsvarede dem, men nu er jeg en person der er meget varmblodig, hvilket betyder at jeg ikke behøver nær så meget tøj, som mange andre, så jeg mærker ikke kulden nær så hurtigt som andre. og det kan være personer der tænker at børnene jo også er varme og sveder for meget, så de giver dem ikke så meget tøj på.

Og så er der dem der er klodblodige, som fryser bare en vind rammer dem, som vil pakke deres børn ind, fordi de selv fryser, så fryser deres børn jo lige så hurtigt 

gav det mening?

Men jeg vil sige at børn altid skal have en trøje eller jakke på om morgenen, hvis der bare er lidt kulde. 

Anmeld

26. september 2014

MorDk

Yurie skriver:

Ikke fordi jeg vil forsvarede dem, men nu er jeg en person der er meget varmblodig, hvilket betyder at jeg ikke behøver nær så meget tøj, som mange andre, så jeg mærker ikke kulden nær så hurtigt som andre. og det kan være personer der tænker at børnene jo også er varme og sveder for meget, så de giver dem ikke så meget tøj på.

Og så er der dem der er klodblodige, som fryser bare en vind rammer dem, som vil pakke deres børn ind, fordi de selv fryser, så fryser deres børn jo lige så hurtigt 

gav det mening?

Men jeg vil sige at børn altid skal have en trøje eller jakke på om morgenen, hvis der bare er lidt kulde. 

Enig med dig. Jeg selv er kulskær og mine børn er meget varmblodige. MEN jeg ved de bliver syge hvis ikke de har nok tøj på. Og om morgenen SKAL de have jakke på (på denne årstid) 

Anmeld

26. september 2014

TNBC

MorDk skriver:

Enig med dig. Jeg selv er kulskær og mine børn er meget varmblodige. MEN jeg ved de bliver syge hvis ikke de har nok tøj på. Og om morgenen SKAL de have jakke på (på denne årstid) 

Det skal de.. Og selvfølgelig er der børn der vil snige sig ud uden jakke, men så må der sku være en pædagog derude, der kan se det og sende dem ind efter en jakke eller trøje. Alt andet er uansvarlig. Eller som om de bare er ligeglade.

Anmeld

26. september 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg synes det er en selvfølge! Især om morgenen. Så kan det da godt være at børnene bliver irriterede og bestemte men det er altså bare et must! Det er ved at være godt koldt om morgenen og aftenen.

Du er slet ikke krævende, bare en god mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.