Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MetteT skriver:De plejer at sige sødmælk frem til 1 år og så minimælk derefter...Men ved ikke om det er anerledes for din søn...Knus Mette
bondepigen skriver:Ved ikke helt om der er forskel på letmælk og minimælk, men min SP sagde lige i dag, at fra 1 år skal de have letmælk....
MetteT skriver:Det er utoligt med de SPer... De kan sgu ikke helt blive enige om alting.. Knus
bondepigen skriver:Jamen det kan jo godt være de er enige, for jeg ved slet ikke om der er forskel på letmælk og minimælk... Ved du om der er det??
Jamen det kan jo godt være de er enige, for jeg ved slet ikke om der er forskel på letmælk og minimælk... Ved du om der er det??
Rumle skriver: Skummetmælk: Fedtindhold højst 0,5%, som regel kun 0,1%. Kaldtes tidligere også futmælk. Minimælk: Fedtindhold 0,5%. Typen er blevet markedsført fra februar 2001 og hører ikke til de standardiserede typer, hvor den falder ind under skummetmælk. Letmælk: Fedtindhold 1,5-1,8%. Markedsført fra foråret 1973. Sødmælk: Fedtindhold mindst 3,5%.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128