Positiv eller negativ ? Hjælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2014

Linkae

Hvordan så din valmed test ud igår da den stadig var indenfor tid, var den tydligere end idag? 

Du skal ikke forvente at der vil komme synlig forskel i tydeligheden af streger på blot en dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2014

Kokosnødden

Min så ud som din første, og de næste to jeg tog var mere utydelige, og jeg er i uge 33 i dag. Mit bedste råd: Hvis du først har en positiv, så lad være med at teste. Lad være med at tage sorgerne på forskud, men vær forberedt på, at der altid er en risiko og især de første 12 uger. Tillykke

Anmeld

28. september 2014

Anonym trådstarter

Linkae skriver:

Valmed har det med at blive mere og mere positive efter tid. Da jeg havde en bio fik jeg også blot svage streger. Den her gang er de bragede positive allerede fra 3+ 

ved ed du præcis hvornår ægeløsnings fandt sted?

I følge min kalender ÆL 13 .. Den du kan se øverst på billedet (one step) er mørkere end den fra 3+6..så den jeg tog i dag er mere positiv end den fra 3+6

Anmeld

28. september 2014

Anonym trådstarter

Linkae skriver:

Hvordan så din valmed test ud igår da den stadig var indenfor tid, var den tydligere end idag? 

Du skal ikke forvente at der vil komme synlig forskel i tydeligheden af streger på blot en dag.

Den fra 4+0 så ligesom (måske meget lidt mørkere) end den fra i dag.. De alle er inde for tid...men one step er blevet tydligere i dag end den fra 3+6 .. Så den er der lidt fremskridt i ...

Anmeld

28. september 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har lige taget denne ( inde for tiden) hvad skal jeg tro?? Vil være 4+0 i dag

Det var den fra 4+0

Anmeld

28. september 2014

Linkae

Anonym skriver:

Den fra 4+0 så ligesom (måske meget lidt mørkere) end den fra i dag.. De alle er inde for tid...men one step er blevet tydligere i dag end den fra 3+6 .. Så den er der lidt fremskridt i ...

Jeg tænker at du er gravid og at du skal undlade, at teste yderlig. Hvis du alligevel vælger at teste så gør dig selv den tjeneste at vente minimum 3 dage

Anmeld

28. september 2014

Anonym trådstarter

Linkae skriver:

Jeg tænker at du er gravid og at du skal undlade, at teste yderlig. Hvis du alligevel vælger at teste så gør dig selv den tjeneste at vente minimum 3 dage

Du har fuldstændig ret! Jeg er bare så chokeret over at jeg muligvis er gravid efter 2 år..det er så uvirkelig for mig at jeg ikke kan lade være med at teste .. Jeg smutter til lægen i morgen. Så må de give mig et trygt svar på om jeg er gravid eller ikke

Anmeld

29. september 2014

Anonym trådstarter

Så er jeg hjemme fra lægen igen, hans test gav ikke noget udfald (negativ) .. Jeg vidste ham mine gamle hjemme teste.. Og siger "selvom vores var negativ, så skal du overhovedet ikke være i tvivl om du er gravid med dine teste, de er meget flot positive, du er 100% gravid, trods vores test! nyd det nu" lyder det fra ham er stadig lidt forvirret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.