Positiv eller negativ ? Hjælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2014

Anonym trådstarter

Louise-Nicki-buddi skriver:

Tillykke 

Tusind tak skal du have!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

Baby15

Anonym skriver:

Ja du har ret! Har bare haft 4 bio på 2 år  Og tak

Har selv haft en hel del bio, også derfor man bør vente med at teste 

men det sku svært !!  

Anmeld

25. september 2014

Anonym trådstarter

Baby15 skriver:

Har selv haft en hel del bio, også derfor man bør vente med at teste 

men det sku svært !!  

Ja det er maga svært .. Man tænker heller ikke på andet end at teste hele tiden og drømme om baby, osv !  Tør jeg at glæde mig over at jeg er gravid ?

Anmeld

25. september 2014

Anonym trådstarter

Puha er helt op at køre ! 2 år er gået!

Anmeld

25. september 2014

Wik

Stort tillykke  

Anmeld

25. september 2014

May86

Umiddelbart vil jeg sige tillykke  

Jeg kan fint se den på stripsen og synes ellers ofte, at jeg fra ipad'en ikke kan se de utydelige. Så den må være tydelig nok 

Jeg har godt nok kun haft 1 bio, men ja, det sidder i hovedet, at den store risiko er der. Jeg synes dog, at jeg efter noget tid er blevet mere rolig ved det. Og det hjalp helt sikkert at være til scanning og se hjertet banke og fosteret bevæge sig 

Hvis ikke du over tid bliver mere rolig omkring det, så ville jeg nok anbefale en tidlig scanning i 7 

Anmeld

25. september 2014

Anonym trådstarter

Wik skriver:

Stort tillykke  

Tusind tak, 

Anmeld

25. september 2014

Anonym trådstarter

May86 skriver:

Umiddelbart vil jeg sige tillykke  

Jeg kan fint se den på stripsen og synes ellers ofte, at jeg fra ipad'en ikke kan se de utydelige. Så den må være tydelig nok 

Jeg har godt nok kun haft 1 bio, men ja, det sidder i hovedet, at den store risiko er der. Jeg synes dog, at jeg efter noget tid er blevet mere rolig ved det. Og det hjalp helt sikkert at være til scanning og se hjertet banke og fosteret bevæge sig 

Hvis ikke du over tid bliver mere rolig omkring det, så ville jeg nok anbefale en tidlig scanning i 7 

Mange tak skal du have!  Skal jeg bare spørge om en tidlig scanning når jeg får det bekræftet ved lægen? 

Anmeld

25. september 2014

May86

Anonym skriver:

Mange tak skal du have!  Skal jeg bare spørge om en tidlig scanning når jeg får det bekræftet ved lægen? 

Jeg ved faktisk ikke om de vil sende dig til tidlig scanning, hvis du kender din cyklus 

Jeg fik en terminsscanning, fordi der ikke var nogen der kunne gennemskue, hvor langt henne jeg er, når jeg reelt ikke havde haft en ordentlig cyklus endnu efter bio.

Men det skader vel ikke at spørge.... Ellers kan du få tilskud til en tidlig scanning hvis du er medlem af Danmark.

Anmeld

26. september 2014

Anonym trådstarter

Nå så er jeg nok ikke gravid..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.