Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej, vil i være søde at hjælpe med med at vurderer en g-test jeg tog i morges? Jeg vil være 3+4 idag (hvis jeg er gravid) billedet er taget på 3 minut (inden for tiden) jeg kunne allerede se den på under 1 min..kan jeg regne med at den er positiv så? Tør ikke være glad, tør i være glade hvis det var jeres test?? Håber en masse vil svare
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
21 visninger og ingen svar
Nu er det 3½ år siden jeg var gravid, men jeg kunne se det med det samme.. Og jeg synes der er 2 streger, så tør godt at sige tillykke
Jeg ser et kryds, så den må jo være god nok tillykke!! Har dog altid lige taget en test eller 2 mere selv, for lige at være sikker på at de får samme udfald
Jeg kender desværre ikke den slags test
Jeg tør godt sige god for testen, da den er inde for tid og er markant tydelig. Stort tillykke med det!
Årh mener i det?! Årh tak..er simpelhen så bange for det er en bio vi har prøvet i to år nu, så det er lidt svært at tro på
Min erfaring med CB plus testen er at test stregen skal være helt tydelig,før den er gyldig.
Jeg har set rigtig mange af dem,der så ud som din,og der var ingen af pigerne gravide.
Jeg ville tage en mere
Tak alle..jeg tager selvfølgelig en test på fredag (hvis jeg kan holde så lang tid)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128