Hjælp min søn bliver mobbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ti drenge??? 

Det lyder som at kvindens datter misforstår nogen ting. 

To børn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

Hvem?

Jeg tror ikke det vil hjælpe at flytte ham, tag en snak med pæd. i første omgang og be' dem være ekstra opmærksomme på, hvad der foregår i de små "grupper", som børn allerede har i børnehavealderen.

Sker der ikke en positiv fremgang i nærmest fremtid, vil jeg tage fat i forældrene til "mobberne", tage en snak med dem og fortæl hvordan du og din søn oplever hverdagen i børnehaven

At flytte ham fra problemerne, tror jeg ikke hjælper, han er ude i den virkelige verden nu, og der kan ligeså nemt opstå problemer i en ny børnehave

Det kan jo være, at forældrene til "mobberne" slet ikke er klar over situationen, og vil da nok hellere end gerne hjælpe....

Snak om situationen med de involverede parter i første omgang.... 
Bed pæd. være ekstra obs på netop mobning og be dem observere i "hjørnerne"

Anmeld

24. september 2014

LouiseEm

Anonym skriver:

Hej pigerhar lige fået at vide af en anden forældre i børnehaven at min søn og en anden er en af de to børn som bliver drillet af de andre børn og ingen gider lege med dem

Pædagogerne ved ingenting . 

Min søn har på det sidste sagt at han ik gider i børnehave og græder næsten .. Han har ikke glæde ved at blive afleveret men vi tvinger ham fordi vi har hele tiden troet han har haft det godt 

hva skal vi gør ? 

Hiv fat i pædagogerne i en fart!

Det må være frygteligt at se sit barn ked af det på den måde. Min søn har heldigvis ingen bøvl med de andre børn i børnehaven, men jeg kan ikke engang holde ud at se ham blive trynet en lille smule nede i gården, begynder altid at småtude ud igennem persiennerne når jeg står og udspionerer ham. Jeg bliver så ked af det og kan ikke forstå at de ikke vil behandle ham ordentligt. Hvor må det være svært for din søn. Skynd jer at få gjort børnehaven obs på det!

Anmeld

24. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

To børn 

Det giver lidt mere mening - men dercer stadig en fare for at pigen har misforstået en situation.

men uanset så tag en snak med pædagogerne - fortæl hvad du fik at vide, hvad du oplever med din dreng ift. børnehaven og hør så deres syn på sagen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.