Hjælp min søn bliver mobbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2014

PernilleogLouis

Nørreslet skriver:

Jeg ville tage ham ud med det samme, og finde et nyt sted til ham. det er forfærkeligt at blive mobbet, han skal jo gerne vide at du står bag ham og passer på ham

Det virker meget voldsomt at tag ham ud pga noget man har fået af vide af en anden forælder - og det kan altså da også være et kæmpe nederlag (og bare en kæmpe ting) for et barn at blive taget ud af en ins og starte i en anden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg har lige talt med dem og har fået et møde i morgen...

De mente åbenbart at de ikke har set noget og vores søn har det rigtig godt ..  det er jo klart når de er optaget med andre ting .. alt mobberi sker internt hos børnene i legepladsen eller i hjørner ... 

Jeg kom lige til at tænke på - er det noget moren har set når hun henter/afleverer? Er det hver gang? Forveksler hun det med at de lige er uenige om noget? 

Anmeld

24. september 2014

Anonym skriver:

pædagogen sagde i dag at hun ikke har set det komme, da han altid har haft det godt her .. og de mente åbenbart at det er sikkert et lille problem, hvor børnene engang imellem er uenige med hinanden... 

vi har fået et møde med dem i morgen men pædagogen var forvirret over hvad vi egentlige skal om da hun mente der ikk er mobberi der... 

hvad sker der?

Hvor gammel er dit barn? 

Anmeld

24. september 2014

WilliamDSTN

PernilleogLouis skriver:

Det virker meget voldsomt at tag ham ud pga noget man har fået af vide af en anden forælder - og det kan altså da også være et kæmpe nederlag (og bare en kæmpe ting) for et barn at blive taget ud af en ins og starte i en anden 

Det kan godt være du har ret men hvis han i forvejen er ked af det og ikk vil afsted om morgenen må der jo være noget om det. men det kan godt være det bare er mig jeg har ikk børn endnu jeg venter min første så jeg ser sikkert på det helt anderledes 

Anmeld

24. september 2014

Nørreslet skriver:

Det kan godt være du har ret men hvis han i forvejen er ked af det og ikk vil afsted om morgenen må der jo være noget om det. men det kan godt være det bare er mig jeg har ikk børn endnu jeg venter min første så jeg ser sikkert på det helt anderledes 

Børn får tit perioder hvor de ikke vil afsted - det er både i vuggestue- og børnehavealderen. Min dreng har det fint i sin nye børnehave, men han vil da til enhver tid hellere være hjemme og hygge med mor eller far. 

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg kom lige til at tænke på - er det noget moren har set når hun henter/afleverer? Er det hver gang? Forveksler hun det med at de lige er uenige om noget? 

En kvindes datter på snart 5 år havde nævnt det for sin mor flere gange i træk i flere dage at der er ti drenge som bliver drillet hver dag og alle hader dem ig ingen gider lege mrd dem

Anmeld

24. september 2014

Anonym skriver:

En kvindes datter på snart 5 år havde nævnt det for sin mor flere gange i træk i flere dage at der er ti drenge som bliver drillet hver dag og alle hader dem ig ingen gider lege mrd dem

Ti drenge??? 

Det lyder som at kvindens datter misforstår nogen ting. 

Anmeld

24. september 2014

Røverdatter

Jeg synes du først og fremmest skal snakke med dit barn. Spørge ind til børnehaven, så naturligt som muligt. Ikke presse barnet til at fortælle om hvad de laver i børnehaven osv.

Nu har du fået et møde, men jeg synes helt klart at du, inden alle andre omkring dig har alle mulige gode og dårlige råd, snakker med dit barn - læg ekstra godt mærke til dit barns signaler for tiden. Måske viser h*n tegn i form af ondt i maven, utilpashed generelt, svært ved søvn, ingen appetit, ikke vil afsted om morgenen, ked af det over småting osv osv.

Det ville jeg helt klart selv gøre først. Følg din mavefornemmelse i det her.. 

Anmeld

24. september 2014

Mother-love

I er nødtil at snakke med pædagogerne omkring det.

ved hvor du står som forældre. Min datter har også problemer med en dreng ovre i hendes bh og han er 5 år. Og har autisme. Men han er meget efter vores datterog det gør så ondt. Vi har lige været til samtale i bh omkring det. Og fik så først afvide der at han havde autisme. Self efter jeg havde fået et møgfald på hans mor fordi hun var ubehøvlet overfor mig. Men det er jo ikke skide smart at man ikke får afvide at drengen er syg.

ikke at det berettiger ham i at være efter min datter, men det sætter tingene lidt i et andet perspektiv. 

Men efter vi har fået denne snak med pædagogerne som jo godt ved han er et problem, så har vi fået mere ro på. Og ved der bliver taget hånd om problemet og at de er mere obs på hvad der sker omkring børnene. Og når du skriver at pædagogerne intet ved så er det ihvertfald vigtigt de får besked så de kan holde med din dreng. 

Håber i får styr på tingene snart så han kan få glæden tilbage ved at komme i bh.

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Jeg synes du først og fremmest skal snakke med dit barn. Spørge ind til børnehaven, så naturligt som muligt. Ikke presse barnet til at fortælle om hvad de laver i børnehaven osv.

Nu har du fået et møde, men jeg synes helt klart at du, inden alle andre omkring dig har alle mulige gode og dårlige råd, snakker med dit barn - læg ekstra godt mærke til dit barns signaler for tiden. Måske viser h*n tegn i form af ondt i maven, utilpashed generelt, svært ved søvn, ingen appetit, ikke vil afsted om morgenen, ked af det over småting osv osv.

Det ville jeg helt klart selv gøre først. Følg din mavefornemmelse i det her.. 

Mit barns signaler er ret voldsomme ...

når vi siger han skal i børnehave nu, siger han altid at han har ondt i og maven eller at han ikke kan gå ...

han græder og siger at han er sulten osv. Han trækker den ud og når vi henter ham, siger han sommetider hvad der er sket og andre gage ingenting 

han har sagt engang at en har slået ham, kastet sand på ham, st hans madpakke lugtede . Han siger kun at han har grædt fordi man må ikke slå tilbage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.