Hjælp min søn bliver mobbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.213 visninger
23 svar
17 synes godt om
24. september 2014

Anonym trådstarter

Hej pigerhar lige fået at vide af en anden forældre i børnehaven at min søn og en anden er en af de to børn som bliver drillet af de andre børn og ingen gider lege med dem

Pædagogerne ved ingenting . 

Min søn har på det sidste sagt at han ik gider i børnehave og græder næsten .. Han har ikke glæde ved at blive afleveret men vi tvinger ham fordi vi har hele tiden troet han har haft det godt 

hva skal vi gør ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Hej pigerhar lige fået at vide af en anden forældre i børnehaven at min søn og en anden er en af de to børn som bliver drillet af de andre børn og ingen gider lege med dem

Pædagogerne ved ingenting . 

Min søn har på det sidste sagt at han ik gider i børnehave og græder næsten .. Han har ikke glæde ved at blive afleveret men vi tvinger ham fordi vi har hele tiden troet han har haft det godt 

hva skal vi gør ? 

Tag en snak med børnehaven, fortæl hvad i oplever og bed dem være obs på hans trivsel 

Har selv været der, og det gør så ondt i hele kroppen at se sit barn ulykkelig. 

Anmeld

24. september 2014

MorDk

Åh det er bare det værste. 

Jeg synes I skal hive fat i pædagogerne og tage en snak med dem omkring hvad I har hørt og hvordan I oplever jeres dreng. 

Knus

Anmeld

24. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Du må tale med pædagogerne så de er opmærksomme på dit barn men evt. også får mobning/ venskaber som tema i bærnehaven så det er alle børn der får en forståelse for det. 

Anmeld

24. september 2014

Bshizzle

Be om et haste møde med pædagogen / pædagogerne allerede idag! 

Ring evt til dem nu og sig de må finde en tid til jer.m

Jeg har selv haft nogle problemer med min store drengs BH i sin tid, og det hjalp virkelig ikke at hive dem til side. 

Men et direkte møde hjalp! 

Det er slet ikke nemt for forældre når ens barn blir mobbet, og derfor skal pædagogerne vide det så hurtigt de kan så de kan handle og hjælpe jeres kære dreng. 

Anmeld

24. september 2014

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg ser nok noget anderledes på det. 

Men ærligtalt ville jeg skifte børnehave tror ikke det bliver bedere af at snakke med petergogerne nu hvor de andre børn netop har valgt ham til det lette moppeoffer og vis han nu skal fortsætte op i skole med de andre børn er der nok høj sandsynlighed for at det fortsætter. 

Og det ville jeg ikke udsætte mit barn for. Ville heller køre længere så længe mit barn trives 

Anmeld

24. september 2014

Nystart

Det er sket ikke ret for hverken børn eller forældre det du står i...

Ring og sig du vil ha et møde, kræv det. Og indtil spørg du dit barn hvad der er sket, så meget som man nu kan med de størrelser... Jeg ville kontakte evt forældre for at høre dem af hvad de havde oplevet...

der skal selvfølgelig tages hånd os om det, og børnene skal hjælpes til at klare dette problem...pædagogerne skal være obs på børn det går ud over og dem der mobber... Samt at deres forældre efter min mening bestemt også skal vide og tag hånd om hvad deres børn foretager sig i børnehaven... 

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg har lige talt med dem og har fået et møde i morgen...

De mente åbenbart at de ikke har set noget og vores søn har det rigtig godt ..  det er jo klart når de er optaget med andre ting .. alt mobberi sker internt hos børnene i legepladsen eller i hjørner ... 

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Be om et haste møde med pædagogen / pædagogerne allerede idag! 

Ring evt til dem nu og sig de må finde en tid til jer.m

Jeg har selv haft nogle problemer med min store drengs BH i sin tid, og det hjalp virkelig ikke at hive dem til side. 

Men et direkte møde hjalp! 

Det er slet ikke nemt for forældre når ens barn blir mobbet, og derfor skal pædagogerne vide det så hurtigt de kan så de kan handle og hjælpe jeres kære dreng. 

pædagogen sagde i dag at hun ikke har set det komme, da han altid har haft det godt her .. og de mente åbenbart at det er sikkert et lille problem, hvor børnene engang imellem er uenige med hinanden... 

vi har fået et møde med dem i morgen men pædagogen var forvirret over hvad vi egentlige skal om da hun mente der ikk er mobberi der... 

hvad sker der?

Anmeld

24. september 2014

WilliamDSTN

Jeg ville tage ham ud med det samme, og finde et nyt sted til ham. det er forfærkeligt at blive mobbet, han skal jo gerne vide at du står bag ham og passer på ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.