Jeg KAN ikke mere (TS barn udsat for overgreb)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Helt seriøst Hatten af for dig! Du er simpelthen noget af det sejeste.. At du kæmper for din datter og er SÅ stærk over for hende. At du ønsker kontakten mellem dig og faren skal være god (eller i det mindste gerne vil ha respons fra ham) og at du gør alt hvad du kan for at din datter skal have det godt og behageligt OG at du så samtidig mærker dit behov for at få det hele ud - mega fucking sejt! Du er absolut ikke ynkelig. Du har alle kort på din hånd og du taler din datters sag som en 110% værdig mor bør gøre 

Jeg synes virkelig det er dejligt at læse at du også tænker på dig selv og mærker at du har brug for at få snakket. Om det så er nogen udefra eller ej. Thumbs up! 

Lige nu har jeg selv alt for meget (privat) om ørerne til at rumme mere, men ønsker dig og din datter alt det bedste på jeres vej.  

Så fik du mig lige til at tude - på den gode måde.

Mange tak for rosen, det betyder alverden for mig - som sagt tusinde gange før, men det kan ikke siges nok.

Hatten af for dig selv også - selverkendelse er en rigtig god ting 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

Mimic

Anonym skriver:

Fristes til at sige "fantastisk" - det er selvfølgelig ikke sådan ment.
Men det vil uden tvivl være fantastisk for mig at tale med en som har været udsat for det - jeg sender dig en pb.
Har du tid til at tale i aften engang?

jeg har tid efter kl. 19-19.30 (skal lige have datteren i seng osv.)

jeg var udsat for overgreb fra jeg var 6 til jeg var 16 og har først nu fået anmeldt ham (sluttede sagen i juni, hvor han fik 3 måneders fængsel) jeg havde desværre ikke så fantastisk en mor, der gad tro på mig og bakke mig op, så hatten af for dig

jeg har aldrig været ved psykolog, før nu og jeg ar aldrig fået hjælp til at tackle de svære tanker, men er nu startet hos en privatpraktiserende psykolog med speciale i os der har overgreb i bagagen og som er sløve til at få gjort noget ved det.

jeg har som sagt aldrig stået i din situation, men jeg har stået på offer siden og har rimelig forstand på de følelser og handlemønstre der ligger bag

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

Mimic skriver:

jeg har tid efter kl. 19-19.30 (skal lige have datteren i seng osv.)

jeg var udsat for overgreb fra jeg var 6 til jeg var 16 og har først nu fået anmeldt ham (sluttede sagen i juni, hvor han fik 3 måneders fængsel) jeg havde desværre ikke så fantastisk en mor, der gad tro på mig og bakke mig op, så hatten af for dig

jeg har aldrig været ved psykolog, før nu og jeg ar aldrig fået hjælp til at tackle de svære tanker, men er nu startet hos en privatpraktiserende psykolog med speciale i os der har overgreb i bagagen og som er sløve til at få gjort noget ved det.

jeg har som sagt aldrig stået i din situation, men jeg har stået på offer siden og har rimelig forstand på de følelser og handlemønstre der ligger bag

Det passer mig helt fint - skal jo også lige have puttet min pige :-)

Okay, tænker også at jeg kunne bruge den her "forståelse" som min pige går med - eller opfattelse om man vil.

Sender dig lige en besked.

Anmeld

23. september 2014

Leonora

Åhhhh jeg tænker så ofte på dig. Og synes stadig du er helt fantatisk sej

Jeg kan se at flere har tilbudt sin hjælp og hvor er det bare dejligt at der findes sådan nogle skønne mennesker herinde - stort klap på skulderen til alle jer rummelige kvinder  

Jeg er her også hvis du har behov for en snak. Jeg har fri i morgen og er til rådighed hele dagen . Så skriv en PB hvis du føler for det  

stort knus Louise

Anmeld

23. september 2014

MorDk

Kæmpe kram herfra 

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Åhhhh jeg tænker så ofte på dig. Og synes stadig du er helt fantatisk sej

Jeg kan se at flere har tilbudt sin hjælp og hvor er det bare dejligt at der findes sådan nogle skønne mennesker herinde - stort klap på skulderen til alle jer rummelige kvinder  

Jeg er her også hvis du har behov for en snak. Jeg har fri i morgen og er til rådighed hele dagen . Så skriv en PB hvis du føler for det  

stort knus Louise

Tusind tak - det er altid rart med skulderklappet.

Kunne nok godt have brug for en snak imorgen efter turen i statsforvaltningen.

Jeg kan eventuelt sende dig en privat besked..

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Kæmpe kram herfra 

Mange tak! 

Anmeld

23. september 2014

Mimic

Anonym skriver:

Det passer mig helt fint - skal jo også lige have puttet min pige :-)

Okay, tænker også at jeg kunne bruge den her "forståelse" som min pige går med - eller opfattelse om man vil.

Sender dig lige en besked.

har skrevet en besked til dig

Anmeld

23. september 2014

Kay

Tak for snakken i dag du kan bare ringe igen hvis du får brug for det

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Tak for snakken i dag du kan bare ringe igen hvis du får brug for det

Selv tak - det var befriende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.