flyttekasser???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2014

Kay

Francisca skriver:

Og de er af god kvalitet.  

fra adam flyttefirma. 

hvor meget skal du ha for dem?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

Flødebollen

Kay skriver:

de ligger heller ik så langt her fra  

Vi har altid brug har Harald Nyborg de er ikke blot billige, de er også solide (og genbrugelige)

stort tillykke med den nye bolig

Anmeld

22. september 2014

Christine

Kay skriver:

bare rolig... stresser ikke... hygger mig med at pakke flyttekasser  og fantasere om hvor alle tingene skal stå i det nye 

Det er godt at høre! Det er da også virkelig skønt for jer 

Jeg hader bare at flytte  

Men for os sker det også altid midt i en eksamen, specialeskrivning eller en fødsel. Ved ikke hvorfor det skal være sådan. Men så sker der da noget 

Anmeld

22. september 2014

Mumto3

Jeg vil bare give et godt råd videre Jeg tror det var herinde, en der også skulle flytte lige omkring termin, og hun havde en flyttekasse der bare hed 'baby', og så vidste hun at alt vigtigt til baby var i den kasse, og den holdt hun øje med hele tiden. Flyttekasser har det jo med at blive stabelt oven på hinanden og det er altid den bagerste man har brug for

Tillykke med rækkehuset! Det lyder skønt!

Anmeld

22. september 2014

Kay

Flødebollen skriver:

Vi har altid brug har Harald Nyborg de er ikke blot billige, de er også solide (og genbrugelige)

stort tillykke med den nye bolig

Har fundet lidt på dba men ellers tror jeg også resten kommer til at komme fra Harald  

Anmeld

22. september 2014

Kay

Christine skriver:

Det er godt at høre! Det er da også virkelig skønt for jer 

Jeg hader bare at flytte  

Men for os sker det også altid midt i en eksamen, specialeskrivning eller en fødsel. Ved ikke hvorfor det skal være sådan. Men så sker der da noget 

Ha ha sidst vi flyttede var jeg lige blevet opereret i en overbetændt visdoms tand og kunne intet... som min mand siger " jeg flytter da bare for os igen " men jeg har allerede skaffet en del hjælp og jeg pakker kasser  

Anmeld

22. september 2014

Kay

Mumto3 skriver:

Jeg vil bare give et godt råd videre Jeg tror det var herinde, en der også skulle flytte lige omkring termin, og hun havde en flyttekasse der bare hed 'baby', og så vidste hun at alt vigtigt til baby var i den kasse, og den holdt hun øje med hele tiden. Flyttekasser har det jo med at blive stabelt oven på hinanden og det er altid den bagerste man har brug for

Tillykke med rækkehuset! Det lyder skønt!

Ja det er en god idé, vi skal heldigvis kun flytte 100 meter væk hvis ikke kortere

Og jeg pakker altid praktisk og skriver på kasserne hvad der er i og hvilket rum det skal ind i + vi har mange flytte hjælpere, så sidst blev alt pakket ud på 2 døgn hylder og skabe og lamper var sat op inden hjælperne tog hjem... har en håndværker familie

Anmeld

22. september 2014

Christine

Kay skriver:

Ha ha sidst vi flyttede var jeg lige blevet opereret i en overbetændt visdoms tand og kunne intet... som min mand siger " jeg flytter da bare for os igen " men jeg har allerede skaffet en del hjælp og jeg pakker kasser  

Ja det er bare typisk!

Godt at din mand ikke flytter det hele selv alligevel 

Hvordan er Elnas seng mon at flytte? Er altså ret vild med den  

Anmeld

22. september 2014

Kay

Christine skriver:

Ja det er bare typisk!

Godt at din mand ikke flytter det hele selv alligevel 

Hvordan er Elnas seng mon at flytte? Er altså ret vild med den  

det er ikke noget problem... vi ved jo hvordan man samler og skiler den  

glæder mig så meget til hun får nyt større værelse og ik er tvunget til at havde vores tøj inde hos sig 

og jeg får soveværelse...  

Anmeld

22. september 2014

Francisca

Kay skriver:

hvor meget skal du ha for dem?? 

10kr stykket. De kan bruges mange gange endnu og er som sagt meget holdbare. Vi har kun brugt dem nu her så de stort set som nye. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.