flyttekasser???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.831 visninger
37 svar
21 synes godt om
22. september 2014

Kay

vi havde egentlig fået afvide at det rækkehus vi var nr. 11 til var fået til en anden.... 

men... det par sprang fra alligevel... og nu er det vores... 

vi skal flytte 1 november... og ja jeg har termin 14 oktober... 

pisse vandvittig timing... men men men... vi er på rigtig god fod med ejndomsmesteren her... og kan evt få nøglen et par dage før til at få malet... 

og allerede nu er mine forældre, bror og svigerinde klar på at være flyttehjælpere... 

så nu skal der bare pakkes alt det vi ikke bruger til hverdag... i flyttekasser så vi er så klar som muligt inden lillesøster kommer... 

jeg er så klar på at gørre det med det samme... lige nu... så der skal købes flyttekasser hurtigst muligt 

danser rundt om mig selv... og er bare så glad.... 

nogle der vil anbefale flyttekasser? hvor er de billige??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

EnGodMor

Kay skriver:

vi havde egentlig fået afvide at det rækkehus vi var nr. 11 til var fået til en anden.... 

men... det par sprang fra alligevel... og nu er det vores... 

vi skal flytte 1 november... og ja jeg har termin 14 oktober... 

pisse vandvittig timing... men men men... vi er på rigtig god fod med ejndomsmesteren her... og kan evt få nøglen et par dage før til at få malet... 

og allerede nu er mine forældre, bror og svigerinde klar på at være flyttehjælpere... 

så nu skal der bare pakkes alt det vi ikke bruger til hverdag... i flyttekasser så vi er så klar som muligt inden lillesøster kommer... 

jeg er så klar på at gørre det med det samme... lige nu... så der skal købes flyttekasser hurtigst muligt 

danser rundt om mig selv... og er bare så glad.... 

nogle der vil anbefale flyttekasser? hvor er de billige??? 

Rigtig mange sælger flyttekasser billigt på den blå avis

Ellers er det tit at forretningerne har nogle solide tomme kasser man kan gå ned og tage eller spørge om man må få inden de smider dem ud. 

Tillykke med det nye fantastisk tidspunkt at få det på 

Anmeld

22. september 2014

Kay

EnGodMor skriver:

Rigtig mange sælger flyttekasser billigt på den blå avis

Ellers er det tit at forretningerne har nogle solide tomme kasser man kan gå ned og tage eller spørge om man må få inden de smider dem ud. 

Tillykke med det nye fantastisk tidspunkt at få det på 

når ja... dba selvfølgelig 

elsker den "butik"  der handler vi meget og de har jo så meget forskelligt 

Anmeld

22. september 2014

Louise H.

Harald Nyborg har nogle gode og billige kasser

Anmeld

22. september 2014

Nea85

Vildt at I har fået det alligevel, stort tillykke med det! Men ja, timingen kunne vist godt have været lidt bedre

Vi købte flyttekasser i Silvan i sin tid, og dem var vi fint tilfredse med. Jeg ved nu ikke, om de findes billigere andre steder..

Anmeld

22. september 2014

Kay

Nea85 skriver:

Vildt at I har fået det alligevel, stort tillykke med det! Men ja, timingen kunne vist godt have været lidt bedre

Vi købte flyttekasser i Silvan i sin tid, og dem var vi fint tilfredse med. Jeg ved nu ikke, om de findes billigere andre steder..

ja det er ret vildt... 

er også helt rundt på gulvet lige nu... 

godt elna ikke er hjemme... hun ville da blive helt forvirret at den mor  

Anmeld

22. september 2014

StudPsyk

Stort tillykke! Det var præcis det samme der skete for os med det her rækkehus vi lieg er flyttet ind i, vi var så nr. 34 i kø, så det er fandme heldigt.

Vi købte i Bauhaus, de havde noget fødselsdagspriser. De er rigtig gode og solide  

Anmeld

22. september 2014

Nea85

Kay skriver:

ja det er ret vildt... 

er også helt rundt på gulvet lige nu... 

godt elna ikke er hjemme... hun ville da blive helt forvirret at den mor  

Haha, det kender jeg godt

Anmeld

22. september 2014

Kay

Louise H. skriver:

Harald Nyborg har nogle gode og billige kasser

de ligger heller ik så langt her fra  

Anmeld

22. september 2014

Kay

Janne T. skriver:

Stort tillykke! Det var præcis det samme der skete for os med det her rækkehus vi lieg er flyttet ind i, vi var så nr. 34 i kø, så det er fandme heldigt.

Vi købte i Bauhaus, de havde noget fødselsdagspriser. De er rigtig gode og solide  

bauhause er laaangt væk her fra desværre... 

nogle gange har man bare lov at være heldig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.