flyttekasser???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2014

Babydrøm

Kay skriver:

vi havde egentlig fået afvide at det rækkehus vi var nr. 11 til var fået til en anden.... 

men... det par sprang fra alligevel... og nu er det vores... 

vi skal flytte 1 november... og ja jeg har termin 14 oktober... 

pisse vandvittig timing... men men men... vi er på rigtig god fod med ejndomsmesteren her... og kan evt få nøglen et par dage før til at få malet... 

og allerede nu er mine forældre, bror og svigerinde klar på at være flyttehjælpere... 

så nu skal der bare pakkes alt det vi ikke bruger til hverdag... i flyttekasser så vi er så klar som muligt inden lillesøster kommer... 

jeg er så klar på at gørre det med det samme... lige nu... så der skal købes flyttekasser hurtigst muligt 

danser rundt om mig selv... og er bare så glad.... 

nogle der vil anbefale flyttekasser? hvor er de billige??? 

Tillykke Og held og lykke med det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

Francisca

Jeg har 15 du gerne må købe vi er selv lige flyttet her 1 juli så de er kun brugt 1 gang. Vi bor i Gentofte lige på grænsen til Lyngby. 

Anmeld

22. september 2014

Kay

Babydrøm skriver:

Tillykke Og held og lykke med det hele

jo tak  

nu er de første ti kasser købt... så har da lidt og lave de næste par dage... man kan lige så godt gå igang i et stille og roligt tempo jo  

Anmeld

22. september 2014

Kay

Francisca skriver:

Jeg har 15 du gerne må købe vi er selv lige flyttet her 1 juli så de er kun brugt 1 gang. Vi bor i Gentofte lige på grænsen til Lyngby. 

uhhh det lydder godt  

Anmeld

22. september 2014

Christine

Kay skriver:

vi havde egentlig fået afvide at det rækkehus vi var nr. 11 til var fået til en anden.... 

men... det par sprang fra alligevel... og nu er det vores... 

vi skal flytte 1 november... og ja jeg har termin 14 oktober... 

pisse vandvittig timing... men men men... vi er på rigtig god fod med ejndomsmesteren her... og kan evt få nøglen et par dage før til at få malet... 

og allerede nu er mine forældre, bror og svigerinde klar på at være flyttehjælpere... 

så nu skal der bare pakkes alt det vi ikke bruger til hverdag... i flyttekasser så vi er så klar som muligt inden lillesøster kommer... 

jeg er så klar på at gørre det med det samme... lige nu... så der skal købes flyttekasser hurtigst muligt 

danser rundt om mig selv... og er bare så glad.... 

nogle der vil anbefale flyttekasser? hvor er de billige??? 

Jeg sagde jo i ville få et nyt tilbud  Men at det er lige præcis det i ville have er jo bare mega fedt! Tillykke!!

Jeg tror nok Silvan har billige flyttekasser...?

Anmeld

22. september 2014

Kay

Christine skriver:

Jeg sagde jo i ville få et nyt tilbud  Men at det er lige præcis det i ville have er jo bare mega fedt! Tillykke!!

Jeg tror nok Silvan har billige flyttekasser...?

er lige hjemvendt fra silvan med de 10 første... ingen tid skal spildes inden lillesøster kommer 

Anmeld

22. september 2014

Christine

Kay skriver:

er lige hjemvendt fra silvan med de 10 første... ingen tid skal spildes inden lillesøster kommer 

Perfekt. Synes også de holder godt (også når man overlæsser lidt).

Pas på du ikke føder af stress 

Anmeld

22. september 2014

Ploffer

Harald Nyborgs flyttekasser er rigtig gode 

Tillykke med huset 

Anmeld

22. september 2014

Francisca

Kay skriver:

uhhh det lydder godt  

Og de er af god kvalitet.  

fra adam flyttefirma. 

Anmeld

22. september 2014

Kay

Christine skriver:

Perfekt. Synes også de holder godt (også når man overlæsser lidt).

Pas på du ikke føder af stress 

bare rolig... stresser ikke... hygger mig med at pakke flyttekasser  og fantasere om hvor alle tingene skal stå i det nye 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.