Ingen barsel ???! :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2014

Newsence

Du kan enten vælge at gå på barsel ( kan du en del tid før fødsel) og derved udskyde fin sidste eksamen i op til et år hvor du får su men den er noget farlig... Ellers skal du på kommunen og hører dem om mulighederne på kontanthjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2014

1977

Profilbillede for 1977

Snak med din studievejleder. Du kan vel næppe være den første  

Anmeld

22. september 2014

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Du kan enten vælge at gå på barsel ( kan du en del tid før fødsel) og derved udskyde fin sidste eksamen i op til et år hvor du får su men den er noget farlig... Ellers skal du på kommunen og hører dem om mulighederne på kontanthjælp 

Det vil jeg helst ikke. Har jeg gjort en gang der holdte jeg ikke barsel før hun var født , men året skulle tages om. 

og nægter simpelthen at springe fra igen.. Det jo så kort tid, selve skolen er jo slut på det tidspunkt, det jo kun nogen af eksaminerne jeg mangler .. 

Anmeld

22. september 2014

Nystart

Medmindre din kæreste/ samlever er millionær nærmest kan du godt få kontanthjælp... Du skal selv kontakte kommunen og forklare dem hvordan tingene er, så ved du hvor du står istedet for at få svar herinde uden man er helt sikket 

Anmeld

22. september 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Medmindre din kæreste/ samlever er millionær nærmest kan du godt få kontanthjælp... Du skal selv kontakte kommunen og forklare dem hvordan tingene er, så ved du hvor du står istedet for at få svar herinde uden man er helt sikket 

Han er også studerende. 

Han starter som Falck redder sep næste år. 

Må lige ringe og forhøre mig  

Anmeld

22. september 2014

qwaszx

Det kan være det er muligt, at gå på barsel inden uddannelsen slutter, fx. Måneden før, og så stadig få lov til at gå til eksamen. 

På en ungdomsuddannelse, må man vidst gerne være studieaktiv. 

Anmeld

22. september 2014

Anonym trådstarter

qwaszx skriver:

Det kan være det er muligt, at gå på barsel inden uddannelsen slutter, fx. Måneden før, og så stadig få lov til at gå til eksamen. 

Det må man ja. 

Men kan ikke få barsel når jeg føder den måned studiet slutter  

min su "ret" udløber jo når den fulde hf er i hus. Og kan ikke nøjes med 1 måned barsel. 

Anmeld

22. september 2014

Anonym trådstarter

qwaszx skriver:

Så for at få barsel på su skal jeg tage året om  

Anmeld

22. september 2014

Sissel

Nystart skriver:

Arh millionær er måske så meget sagt. Hvis han tjener mere end 25.000 kr før skat om måneden får du absolut intet. Og det er altså bare en alm håndværkerløn.. Ikke ligefrem noget man blir millionær af! 

Anmeld

22. september 2014

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Arh millionær er måske så meget sagt. Hvis han tjener mere end 25.000 kr før skat om måneden får du absolut intet. Og det er altså bare en alm håndværkerløn.. Ikke ligefrem noget man blir millionær af! 

Han er studerende. Så tjener 7200 om måneden før skat 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.