Sender du dit syge barn i institution?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2014

Mum33

Jeg kan ikke holde dem hjemme hver gang næsen løber lidt eller de hoster ind imellem. Men er de syge så de er sløje mm, så er de hjemme. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2014

Frk.S

Som mange af de andre skriver, så kunne jeg ikke finde på at sende dem afsted hvis de er sløje og slet ikke hvis de har feber.

Jeg ved selv hvor skidt jeg har det når jeg har feber, og så har jeg i hvert fald ikke lyst til andet end at ligge i sengen. 

Men er det bare lidt snot uden påvirket almentilstand kommer de afsted. 

Anmeld

21. september 2014

Happiness

Kunne jeg ikke finde på! Børn har brug for omsorg, kærlighed og ro når de er skidte! Og så skal de da absolut ikke smitte andre, eller rede sig endnu mere, når imunforsvaret er nede!

Jeg kan heldigvis tage barnets 1. og 2. sygedag. Og min mand kan flexe sin arbejdstid, så han kan så have ungerne, og så arbejde hjemme når de sover, eller om eftermiddagen, når jeg kan komme hjem og overtage! Og så arbejder jeg skiftende dag/aften, og ville have mulighed for at bytte, så det passer med at bedsterne kan komme og overtage, og jeg så kan tage på job. (Hvis min mand har møder) Nogle gange er børn jo syge i en uge. Så der skal lidt flere dage til.

Men vi løser det altid på en eller anden måde. Nu er jeg så på barsel, så det er intet problem for tiden

Anmeld

21. september 2014

Matuk

Synes det kommer meget an på hvad man betegner som syg. 

Er det en snotnæse, så kommer han afsted. Han er jo rask væk forkølet en måned af gangen. 

Men er han sløv og sløj, feber, opkast eller lign. kommer han naturligvis ikke afsted. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.