Hvor er det skrækkeligt!
Der var en gang hvor jeg var alene med vores 3 børn og vi skulle ud af døren om morgen. Min datter var bare SÅ meget på tværs, og mit overskud var lig nul. Jeg tror, min datter har været omkring 3-4 år gammel. Det endte med at jeg gik ud af hoveddøren med de to (ældre) børn, for hun nægtede bare at få tøj på, komme med osv. Vi har en glasdør og hun kunne se mig hele tiden. Jeg nåede kun uden for døren, så brød hun helt sammen!!! (altså jeg gik ikke væk fra huset, jeg var LIGE UDEN FOR) Selvom det er et par år siden det skete, så er hun stadig mærket af det! Lige siden har hun været enormt bange for at blive forladt, det er tit hun råber på mig når vi er hjemme, og når jeg svarer hende, siger hun: Godt mor, jeg skulle bare lige vide hvor du var.
Hun var ikke alene da jeg gik, hun kunne se mig hele tiden, og alligevel satte det sig dybe spor i hende.
Det var selvfølgelig forkert af mig!!! og jeg har fortrudt det 1000 gange, men jeg var desperat i situationen.
Børn er forskellige og reagere forskelligt. Det er umuligt at vide hvordan din dreng reagere på det, men der er i hvert fald mulighed for at han reagere negativt på det.
Pyha, stakkels dreng!
Anmeld