Anonym skriver:
Jer som ved hvem jeg er, må godt holde tæt omkring det
Bedsterne har haft ungerne (3.5 og 2.5)ud at køre med tog i dag, og da de kommer tilbage på Banegården i hjembyen, har den ældste været overstimuleret og lettere umulig (han er særligt sensitiv)hvor de vælger nede ved banegårdens parkeringspladser ( hvor der er busser og en stor vej) at køre fra min søn rundt om bilerne, som holder parkeret, 20-30 meter men så de kommer ud af syne, er tosset, både over de kører fra ham og han ikke kan se dem, de sagde han gik i panik, men også med tanke over hvad der kunne være sket imens de ikke kunne se ham. Han er altså kun 3.5 år De kørte fandme fra ham, og efterlod ham så han ikke kunne se dem
jeg eg er så skuffet og gal, og tanker om alt det frygtelige der kunne ske, men også hvad han har følt. Kan han få konsekvenser, er jo mega tillidsbrud at de bare efterlader ham
Han var blevet sur ked af det og gik og ville ikke komme når de kaldte, ikke unormal reaktion når man er brugt og træt og ved man snart er hjemme men alligevel ikke vil hjem fordi han ved at så kører bedstefar. Men bedstemor havde besluttet hun ikke gad løbe efter ham. De satte sig ind i bilen og fordi han ikke kom, ja så lukkede de dørene og kørte. De kørte rundt så de har kørt parallelt med den side hvor han stod, og derfor kørt om, hvor han ikke kunne se dem og de derfor ikke kunne se ham.
skal derud i morgen men har bare slet ikke lyst. Har ikke sagt noget endnu da jeg ikke ville tage den foran børnene og ikke ville ødelægge dagen. Tilliden er brudt og har ingen ønsker om at børnene skal være alene med dem igen, ikke foreløbigt!!
Er så ked af det på min drengs vegne
tænk i en alder af 3.5 år, at blive efterladt alene på en parkerings, og bedsterne bare kører, og selvom de "kun" er 20-30 meter væk er det jo langt væk især når han så er hvor de ikke kan se ham, alene uden opsyn Stakkels dreng
Efter min ærlige mening, så er det psykisk overgreb på et barn!! Et LILLE barn! Det er fuldstændig vanvittigt og uacceptabelt.
Og ja, gu' fanden er det også farligt, der kunne være sket tusindvis af farlige ting for ham.
Jeg ved desværre ikke hvad du skal gøre, men jeg ville aldrig nogensinde overlade mit barn til nogle så uansvarlige mennesker. Er virkelig chokerende læsning.
Konklusionen må være at bedsterne ikke er i stand til at tage sig a børn og jeg vil mene det er omsorgssvigt at lade dem passe børn fremover, beklager 
Håber han er ok og godt at der trods alt ikke skete noget med ham (fysisk).