De kørte fra 3.5 årig og efterlod ham alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.743 visninger
28 svar
71 synes godt om
18. september 2014

Anonym trådstarter

Jer som ved hvem jeg er, må godt holde tæt omkring det 

Bedsterne har haft ungerne (3.5 og 2.5)ud at køre med tog i dag, og da de kommer tilbage på Banegården i hjembyen, har den ældste været overstimuleret og lettere umulig (han er særligt sensitiv)hvor de vælger nede ved banegårdens parkeringspladser ( hvor der er busser og en stor vej) at køre fra min søn rundt om bilerne, som holder parkeret, 20-30 meter men så de kommer ud af syne, er tosset, både over de kører fra ham og han ikke kan se dem, de sagde han gik i panik, men også med tanke over hvad der kunne være sket imens de ikke kunne se ham. Han er altså kun 3.5 år De kørte fandme fra ham, og efterlod ham så han ikke kunne se dem 

jeg eg er så skuffet og gal, og tanker om alt det frygtelige der kunne ske, men også hvad han har følt. Kan han få konsekvenser, er jo mega tillidsbrud at de bare efterlader ham 

Han var blevet sur ked af det og gik og ville ikke komme når de kaldte, ikke unormal reaktion når man er brugt og træt og ved man snart er hjemme men alligevel ikke vil hjem fordi han ved at så kører bedstefar. Men bedstemor havde besluttet hun ikke gad løbe efter ham. De satte sig ind i bilen og fordi han ikke kom, ja så lukkede de dørene og kørte. De kørte rundt så de har kørt parallelt med den side hvor han stod, og derfor kørt om, hvor han ikke kunne se dem og de derfor ikke kunne se ham.

skal derud i morgen men har bare slet ikke lyst. Har ikke sagt noget endnu da jeg ikke ville tage den foran børnene og ikke ville ødelægge dagen. Tilliden er brudt og har ingen ønsker om at børnene skal være alene med dem igen, ikke foreløbigt!!

Er så ked af det på min drengs vegne 

tænk i en alder af 3.5 år, at blive efterladt alene på en parkerings, og bedsterne bare kører, og selvom de "kun" er 20-30 meter væk er det jo langt væk især når han så er hvor de ikke kan se ham, alene uden opsyn Stakkels dreng 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2014

EnGodMor

Jeg er simpelthen så chokeret at jeg er uden ord nu. 

Forlod de din søn, og lod ham være alene???!!!!

Stakkels lille dreng, det er fandme ikke måden at Gøre det på. 

I guder hvor jeg føler med dig og din lille søn. 

Havde jeg oplevet dette, så var det definitivt slut med at de bedsteforældre skulle passe mit barn/mine børn. 

Meget ville jeg finde mig i, men det der er fuldstændig uacceptabelt, specielt fra to voksne mennesker!!!!!! 

Hvad fanden bilder de sig ind. Hvor er jeg glad for at der ikke skete noget med din søn. 

I får lige det bedste tanker og det varmeste kram herfra

Jeg er virkelig i chok.

Anmeld

18. september 2014

Anonym trådstarter

Tak

jeg har det selv skidt med det og blev nød til at dele og snakke, for bliver konstant ved at tænke: hvad nu hvis? Og alle de ting som kunne være sket. Hvad det psykisk gør for min søn. Hvis de kan finde på dette, hvad kan de så ellers finde på? 

Jeg er i vildrede og frygtede det bare var mig, men deler åbenbart disse tanker med andre. Han er i min verden slet slet ikke gammel nok til, at man sætter sig ind i en bil, lukker dørene og begynder at køre, og slet ikke så de kommer ud af syne med hinanden. 

Har ingen lyst til at skulle derud i morgen med mine unger, ej heller foreløbigt og føler mig klemt. Er utrolig skuffet 

Anmeld

18. september 2014

MorTilSnartFire <3

Jeg er ked af, at skulle sige det, men jeg havde kottet kontakten. Det havde mit hjerte simpelthen ikke kunne holde til  

Hvis nogen, som jeg stolede på, efterlod én af mine børn et sted og kørte væk, så de ikke kunne se vedkomne længere..... Åh Gud, hvor får jeg det skidt over det. 

Bedste eller ej, jeg havde sagt farvel og tak og måske endda givet dem en flad! 

Anmeld

18. september 2014

2721

Kæmpe stort kram. 

I mime øjne er det der en utilgivelig handling og jeg havde aldrig sat mine fødder i deres hjem. Min søn er også sensitiv og kAn være noget af en mundfuld, men det aldrig m det ville give nogen ret til at køre fra ham:-0

Ej men jeg er i chok!

stakkels din lille dreng altså. Det er da et helt utroligt svigt og ja, hvad kunne der ikke være sket:-0

Anmeld

18. september 2014

SandraXOXO

Det skulle vores forældre lige prøve, og så havde vi så aldrig snakket med dem igen! Eller jo. Måske lige for at råbe og skrige af dem at de var totalt idiotiske, uansvarlige og fandme aldrig burde have med børn at gøre igen! Uanset om der var biler eller om det var en stille vej, så efterlader man ikke så små børn. Hvis man kan tænke at det er en god idé, ja så er man altså ikke helt ok i hovedet. 

Anmeld

18. september 2014

Soffy27

Utilgiveligt!! intet andet at sige til det..  

Aldrig i livet om jeg ville turde at lade dem passe min søn igen.. 

Ville snakke med meget store bogstaver og hvis de så stadig gav udtryk for at det er en okay handling så havde jeg cuttet kontakten.. 

Får helt ondt i hjertet på vegne af din søn  

Anmeld

18. september 2014

Soffy27

Åh gud - tænk hvis han i panik var løbet ud foran en bil.. Nej nej nej.. Det tør jeg slet ikke tænke på!! 

Anmeld

18. september 2014

os2

Sikke nogen dårlige bedsteforældre ... Hvad tænker de dog på ??

Anmeld

18. september 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg synes generelt man er lidt for hurtig herinde til at opfordre til at bryde kontakten med familien hvis der sker noget. Jeg mener modsat familie er rigtig vigtigt, især for børn. 

Selvfølgelig er det virkelig ikke i orden at forlade et lille barn. Du skal bare have lov til at sætte dem på plads, ud med alle frustrationerne. Men derfra til at bryde kontakten. Vi begår trods alt alle fejl, det kan godt ske at ens hjerne bare kortslutter, især under pres, og man gør noget virkelig uhensigtsmæssigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.