Gravid? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Mange tak vi var os død bange da det skete og vi har været på hospitalet og hos lægen mange gange fordi vi var så bange for at miste ham. men hver gang var der intet min lille baby havde det dejligt og blodet kom fra væggene de bristede simpelthen bare

Så godt at det bare er det. Kan godt forstå at i bliver bange. Jeg synes allerede at det er hårdt nu. Det er lidt af en følelsesmæssig rutsjetur, endelig at stående en positiv test og så begynde at bløde kort efter. Øv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2014

Anonym trådstarter

Linkae skriver:

Min test fra 3+2, 3+3 morgen og eftermiddag denne gang...

Kan se at dine tests også allerede der var en del tydeligere end mine er nu 3+6 og 4+0. 

Anmeld

18. september 2014

Linkae

Anonym skriver:

Kan se at dine tests også allerede der var en del tydeligere end mine er nu 3+6 og 4+0. 

For at det lykkes jer snarest hvis ikke den har sat sig fast denne gang. 

Mine da det blev en sa/bio var de ikke så tydelige som denne gang.

Anmeld

18. september 2014

Lina!

Anonym skriver:

Ikke andre?  Og er der nogen der ved om jeg bør kontakte lægen eller om jeg bare skal blive ved med at teste?

Åhh... Kender helt den samme situation!Da jeg tog en graviditetstest var den næsten ikke.tegn på, og begyndte at bløde.Gik så til læge,  det vviste sig så at jeg var gravid!!

Nu.er jjeg i uge 13

Anbefaler at du tager et tjek hos lægen

Anmeld

18. september 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Så godt at det bare er det. Kan godt forstå at i bliver bange. Jeg synes allerede at det er hårdt nu. Det er lidt af en følelsesmæssig rutsjetur, endelig at stående en positiv test og så begynde at bløde kort efter. Øv 

Det gjorde ikk spor ondt, og efter hvad jeg kunne forstå har du heller ikk ondt, prøv at gå til din læge og sig at du er bekymret og at du gerne vil tjekkes så kan de se om du er lukket 

Anmeld

19. september 2014

Anonym trådstarter

Linkae skriver:

For at det lykkes jer snarest hvis ikke den har sat sig fast denne gang. 

Mine da det blev en sa/bio var de ikke så tydelige som denne gang.

Tak 

Anmeld

19. september 2014

Anonym trådstarter

Lina! skriver:

Åhh... Kender helt den samme situation!Da jeg tog en graviditetstest var den næsten ikke.tegn på, og begyndte at bløde.Gik så til læge,  det vviste sig så at jeg var gravid!!

Nu.er jjeg i uge 13

Anbefaler at du tager et tjek hos lægen

Tillykke med den lille spire. Jeg tog en test igen til morgen og stregen var næsten ikke til at se længere, så det går desværre den forkerte vej. 

Anmeld

19. september 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Det gjorde ikk spor ondt, og efter hvad jeg kunne forstå har du heller ikk ondt, prøv at gå til din læge og sig at du er bekymret og at du gerne vil tjekkes så kan de se om du er lukket 

Nej jeg har slet ikke ondt. Jeg ser lige tiden an i weekenden, og så tager jeg måske en snak med lægen på mandag.

Anmeld

19. september 2014

mogms

jeg har været gravid 2 gange den første endte som en SA og der var g-testen MEGET positiv.

2 gang jeg var gravid, var den extremt svagt positiv (denne mistede jeg dog osse senere af andre grunde)

jeg pletblødte i starte ved begge, det er når ægget sætter sig fast, fik jeg at vide. Så det er ikke unormalt.

Anmeld

19. september 2014

Anonym trådstarter

mogms skriver:

jeg har været gravid 2 gange den første endte som en SA og der var g-testen MEGET positiv.

2 gang jeg var gravid, var den extremt svagt positiv (denne mistede jeg dog osse senere af andre grunde)

jeg pletblødte i starte ved begge, det er når ægget sætter sig fast, fik jeg at vide. Så det er ikke unormalt.

Puha må være hårdt at gennemgå det to gange.  For at tredje gang er lykkens gang for jer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.