Gravid? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Vidste ikke om der skulle laves en udskrabning, men jeg venter og ser hvad der sker 

Jeg har ingen menssmerter, men en summende/boblende fornemmelse under navlen - det begyndte i går og undrede mig over det for det føles ikke som det plejer. 

Jeg bløder meget lidt og det er kun når jeg tørrer mig at man kan se en smule på papiret.

Håber virkelig at jeg er gravid, og at den bliver. Tak for dit svar 

Når du  ikke er længere henne er det ikke nødvendigt med en udskrabning

Det at du ikke har smerter er et godt tegn,  for at din lille spire bliver siddende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Vidste ikke om der skulle laves en udskrabning, men jeg venter og ser hvad der sker 

Jeg har ingen menssmerter, men en summende/boblende fornemmelse under navlen - det begyndte i går og undrede mig over det for det føles ikke som det plejer. 

Jeg bløder meget lidt og det er kun når jeg tørrer mig at man kan se en smule på papiret.

Håber virkelig at jeg er gravid, og at den bliver. Tak for dit svar 

Forresten blødte jeg også omkring uge 7 og uge 13, og sidder stadig med min lille guldklump i armene

Anmeld

17. september 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Forresten blødte jeg også omkring uge 7 og uge 13, og sidder stadig med min lille guldklump i armene

Pyh jeg håber også at jeg ender med at sidde med en lille guldklump næste år 

Anmeld

17. september 2014

LouiseEm

Anonym skriver:

Hej allesammen

Jeg er ny her på Baby.dk, så håber at indlægget ligger det rigtige sted.

Jeg står i den situation, at min kæreste og jeg har prøvet på at blive gravide i nogle måneder. Jeg har testet med graviditetstest hver måned, og testene har altid været HELT negative.

Her til morgen tager jeg så en test (hvis jeg er gravid har jeg regnet mig frem til at jeg vil være 3+6 idag). Testen viser en meget utydelig teststreg inden for tid.

Nogle timer senere tog jeg en test mere som igen viste en svag streg, men nu er jeg begyndt at bløde en lille smule 

Hvad tror i? Gravid - ikke gravid? Er så forvirret! Har ikke tidligere været gravid og har ingen symptomer.

Ikke gravid. Siden du bløder tænker jeg at du har haft en bio

Anmeld

17. september 2014

Linkae

Ikke for af være en lyseslukker men forløbet ligner min SA/bio i august. Tror du må forberede dig på at du er ved at få din mens grundet det ikke har sat sig ordentlig fast i livmoderen. 

Kram til dig

Anmeld

17. september 2014

Anonym trådstarter

LouiseEm skriver:

Ikke gravid. Siden du bløder tænker jeg at du har haft en bio

Tror desværre heller ikke på det 

Anmeld

17. september 2014

Anonym trådstarter

Linkae skriver:

Ikke for af være en lyseslukker men forløbet ligner min SA/bio i august. Tror du må forberede dig på at du er ved at få din mens grundet det ikke har sat sig ordentlig fast i livmoderen. 

Kram til dig

Prøver også på at forberede mig på det. 

Hvor lang tid gik der inden, at du var sikker på at det var en bio - hvis jeg må spørge? Og blev du bare ved med at teste?

Anmeld

18. september 2014

Linkae

Anonym skriver:

Prøver også på at forberede mig på det. 

Hvor lang tid gik der inden, at du var sikker på at det var en bio - hvis jeg må spørge? Og blev du bare ved med at teste?

Jeg fik taget 3 hcg blodprøver grundet svage streger... Og en scanning for at være sikker på intet sad forkert. Men mine test var en  del tydelige. Da de ikke. Lev meget tydligere tog jeg til lægen.

Anmeld

18. september 2014

Ung kvinde mor snart til 2

Anonym skriver:

Tak for dit svar  Jeg er også bange for, at det er en bio  Jeg synes bare nogle gange man hører om nogle der bløder igennem graviditeten, men uden at der sker noget ved det. Håber bare, men tror desværre ikke helt på det. 

Jeg bløder og den lille er ind i mig nu med liv og er 6+6 var til lægen i går og se den lille om den var der og det var den og fik af vide af. Nogen de bløder i gravidtene og er normal så længe det er voldsom 

Anmeld

18. september 2014

Anonym trådstarter

Linkae skriver:

Jeg fik taget 3 hcg blodprøver grundet svage streger... Og en scanning for at være sikker på intet sad forkert. Men mine test var en  del tydelige. Da de ikke. Lev meget tydligere tog jeg til lægen.

Tak for svar  Tog en test igen til morgen og der var stadig en meget utydelig streg - synes dog den var lidt mindre tydelig end igår, og er desværre begyndt at bløde lidt mere. Dog stadig ingen menssmerter som jeg plejer at have. Men tror ikke det bliver til noget. Er så skuffet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.