Gravid? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2014

Anonym trådstarter

mette10 skriver:

Jeg bløder og den lille er ind i mig nu med liv og er 6+6 var til lægen i går og se den lille om den var der og det var den og fik af vide af. Nogen de bløder i gravidtene og er normal så længe det er voldsom 

Tillykke, håber din lille spire bliver til en dejlig sund og rask baby  Jeg bløder lidt mere idag end igår, men dog stadig uden nogen smerter. Hvordan så dine test ud da du var omkring 4+0 - min er meget svag, så tør ikke håbe på noget længere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2014

Linkae

Anonym skriver:

Tak for svar  Tog en test igen til morgen og der var stadig en meget utydelig streg - synes dog den var lidt mindre tydelig end igår, og er desværre begyndt at bløde lidt mere. Dog stadig ingen menssmerter som jeg plejer at have. Men tror ikke det bliver til noget. Er så skuffet 

Øv kæmpe 

Når det er så tidligt i graviditeten behøver det ikke være forbundet med smerter havde jeg nærmest ikke heller.

Dog er jeg så heldig igen at stå med en positiv test allerede i mi. Cyklus efter jeg har reelt først testsag på lørdag, men tog første positive test allerede i mandags og det bliver 7-9-13 tydligere så håber inderligt det lykkes denne gang!

Anmeld

18. september 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Tak for dit svar  Jeg er også bange for, at det er en bio  Jeg synes bare nogle gange man hører om nogle der bløder igennem graviditeten, men uden at der sker noget ved det. Håber bare, men tror desværre ikke helt på det. 

Jeg blødte i starten af min graviditet, og der er intet i vejen med min søn, jeg er i uge 20 på tirsdag og han er lige som han skal være sund og rask.

Anmeld

18. september 2014

Anonym trådstarter

Linkae skriver:

Øv kæmpe 

Når det er så tidligt i graviditeten behøver det ikke være forbundet med smerter havde jeg nærmest ikke heller.

Dog er jeg så heldig igen at stå med en positiv test allerede i mi. Cyklus efter jeg har reelt først testsag på lørdag, men tog første positive test allerede i mandags og det bliver 7-9-13 tydligere så håber inderligt det lykkes denne gang!

Tillykke!  for at din lille spire bliver hvor den skal  Glæder mig til at det bliver min tur.

Anmeld

18. september 2014

Ung kvinde mor snart til 2

Anonym skriver:

Tillykke, håber din lille spire bliver til en dejlig sund og rask baby  Jeg bløder lidt mere idag end igår, men dog stadig uden nogen smerter. Hvordan så dine test ud da du var omkring 4+0 - min er meget svag, så tør ikke håbe på noget længere 

Så sådan ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. september 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Jeg blødte i starten af min graviditet, og der er intet i vejen med min søn, jeg er i uge 20 på tirsdag og han er lige som han skal være sund og rask.

Dejligt at høre at det også kan ende godt  og tillykke med den lille fyr.

Anmeld

18. september 2014

Anonym trådstarter

mette10 skriver:

Så sådan ud

Hold da op, der er da i hvert fald ingen tvivl. Det er helt anderledes med min.

Anmeld

18. september 2014

Ung kvinde mor snart til 2

Anonym skriver:

Hold da op, der er da i hvert fald ingen tvivl. Det er helt anderledes med min.

Oka 

Anmeld

18. september 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Dejligt at høre at det også kan ende godt  og tillykke med den lille fyr.

Mange tak vi var os død bange da det skete og vi har været på hospitalet og hos lægen mange gange fordi vi var så bange for at miste ham. men hver gang var der intet min lille baby havde det dejligt og blodet kom fra væggene de bristede simpelthen bare

Anmeld

18. september 2014

Linkae

Min test fra 3+2, 3+3 morgen og eftermiddag denne gang...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.