hjælp til at begrænse mig ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2014

Masig

Min erfaring siger mig at der er alt alt for meget. Regn med folk spiser i gennemsnit 3—4 halve, så er der bare for meget at vælge mellem... sild og laks til starter, spege— og rulle pølse og evt 2 forskellige salater til mellem, flæskesteg eller leverpostej + frikadeller til sidst... og ost til "dessert"...

Det ville være mit forslag, vi lavede selv smør— selv smørrebrød til Fabians dåb og der var så meget tilbage selvom vi kun havde ca halvdelen af hvad du skriver... 

Men det lyder ellers lækkert alt sammen, bliver jo helt lækkersulten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2014

Kay

Masig skriver:

Min erfaring siger mig at der er alt alt for meget. Regn med folk spiser i gennemsnit 3—4 halve, så er der bare for meget at vælge mellem... sild og laks til starter, spege— og rulle pølse og evt 2 forskellige salater til mellem, flæskesteg eller leverpostej + frikadeller til sidst... og ost til "dessert"...

Det ville være mit forslag, vi lavede selv smør— selv smørrebrød til Fabians dåb og der var så meget tilbage selvom vi kun havde ca halvdelen af hvad du skriver... 

Men det lyder ellers lækkert alt sammen, bliver jo helt lækkersulten 

Også derfor jeg tænker der skulle begrænses lidt 

Men med 2 madglade her hjemme er det svært

Anmeld

16. september 2014

Masig

Kay skriver:

Også derfor jeg tænker der skulle begrænses lidt 

Men med 2 madglade her hjemme er det svært

Kender det alt for godt, er selv rigtig dårlig til det 

Anmeld

16. september 2014

Mamalou

Kay skriver:

ja.. vi holder fast i vores ide til navngivnings festen, der går ud på "smør selv smørrebrøds buffet" 

og ja... fra jeg var 15 til jeg var 19 var mit "studie job" at arbejde i den lokale slagter... så kan derfor lave det meste selv  og har nok også et hjerte for mad og at lave lækker mad... så listen med pålæg er ALT FOR LANG!

hvor mange slags pålæg ville i vælge og hvilke??  

eller har jeg glemt noget vigtigt?

der vil selvfølgelig være en masse tilbehør til at pynte madderne efter ale kunstens regler  

og 2 slags rugbrød og 2 slags fransbrød   (begge med og uden kerner og hjemme bagt)

min svigermor er alergisk over for svin, derfor er der okse spegepølse og lamme rullepølse på listen  

Rigtig god ide  Men svært at vælge mellem de mange lækre forslag. Lige til at blive sulten af

Anmeld

16. september 2014

Kay

Mamalou skriver:

Rigtig god ide  Men svært at vælge mellem de mange lækre forslag. Lige til at blive sulten af

ja rigtig svært... 

Anmeld

16. september 2014

WilliamDSTN

Kay skriver:

mener du paté ville være for meget??

for det er også en af de ting jeg overvejer at droppe 

Ja at pateen ville være for meget undskyld den dårlige formulering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.