hjælp til at begrænse mig ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2014

Kay

Katafalk skriver:

Her er hvad jeg har stemt

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2014

serinasmor

Kay skriver:

ja.. vi holder fast i vores ide til navngivnings festen, der går ud på "smør selv smørrebrøds buffet" 

og ja... fra jeg var 15 til jeg var 19 var mit "studie job" at arbejde i den lokale slagter... så kan derfor lave det meste selv  og har nok også et hjerte for mad og at lave lækker mad... så listen med pålæg er ALT FOR LANG!

hvor mange slags pålæg ville i vælge og hvilke??  

eller har jeg glemt noget vigtigt?

der vil selvfølgelig være en masse tilbehør til at pynte madderne efter ale kunstens regler  

og 2 slags rugbrød og 2 slags fransbrød   (begge med og uden kerner og hjemme bagt)

min svigermor er alergisk over for svin, derfor er der okse spegepølse og lamme rullepølse på listen  

jeg ville ikke have to slags spege eller rullepølse ... ikke med mindre der også kommer gæster der ikke kan tåle oksd og lam  

begræns dig til den salat du bedst selv kan lide 

Anmeld

16. september 2014

Kay

serinasmor skriver:

jeg ville ikke have to slags spege eller rullepølse ... ikke med mindre der også kommer gæster der ikke kan tåle oksd og lam  

Jeg kan selv ikke fordrage lam så derfor og jeg ELSKER spegepølse derfor 2 slags har begrænset det allerede da jeg startede med 4 slags spegepølse

Anmeld

16. september 2014

Kay

serinasmor skriver:

Overvejer om jeg bare skal droppe salaterne så er der heller ingen der brokker sig over at lige netop deres yndlings mangler 

Anmeld

16. september 2014

WilliamDSTN

Altså synes det hele passer fint men når der i forvejen er leverpostej synes jeg postej er for meget osse

Anmeld

16. september 2014

anonym37

Det hele lyder total læggert, jeg ville ik kunne vælge hi:-Dguf guf

Anmeld

16. september 2014

Kay

Nørreslet skriver:

Altså synes det hele passer fint men når der i forvejen er leverpostej synes jeg postej er for meget osse

mener du paté ville være for meget??

for det er også en af de ting jeg overvejer at droppe 

Anmeld

16. september 2014

serinasmor

Kay skriver:

Overvejer om jeg bare skal droppe salaterne så er der heller ingen der brokker sig over at lige netop deres yndlings mangler 

hmm ... også en ide  

men husk at hvad de ikke ved kunne have været på bordet -mangler nok ikke rigtigt ... jeg er sikker på du har rigeligt med valgmuligheder uden salater ;b)

valgmuligeheder

Anmeld

16. september 2014

Kay

serinasmor skriver:

hmm ... også en ide  

men husk at hvad de ikke ved kunne have været på bordet -mangler nok ikke rigtigt ... jeg er sikker på du har rigeligt med valgmuligheder uden salater ;b)

valgmuligeheder

Det er jo rigtig  

Anmeld

16. september 2014

serinasmor

serinasmor skriver:

hmm ... også en ide  

valgmuligeheder

i øvrigt er der da godt nok nogle ting der er svære at skrive  fra mobil i denne mobilvenlige udgave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.