hjælp til at begrænse mig ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilke slags pålæg på buffeten? (læs teksten først!)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.399 visninger
25 svar
13 synes godt om
16. september 2014

Kay

ja.. vi holder fast i vores ide til navngivnings festen, der går ud på "smør selv smørrebrøds buffet" 

og ja... fra jeg var 15 til jeg var 19 var mit "studie job" at arbejde i den lokale slagter... så kan derfor lave det meste selv  og har nok også et hjerte for mad og at lave lækker mad... så listen med pålæg er ALT FOR LANG!

hvor mange slags pålæg ville i vælge og hvilke??  

eller har jeg glemt noget vigtigt?

der vil selvfølgelig være en masse tilbehør til at pynte madderne efter ale kunstens regler  

og 2 slags rugbrød og 2 slags fransbrød   (begge med og uden kerner og hjemme bagt)

min svigermor er alergisk over for svin, derfor er der okse spegepølse og lamme rullepølse på listen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2014

Troldemommi

Kay skriver:

ja.. vi holder fast i vores ide til navngivnings festen, der går ud på "smør selv smørrebrøds buffet" 

og ja... fra jeg var 15 til jeg var 19 var mit "studie job" at arbejde i den lokale slagter... så kan derfor lave det meste selv  og har nok også et hjerte for mad og at lave lækker mad... så listen med pålæg er ALT FOR LANG!

hvor mange slags pålæg ville i vælge og hvilke??  

eller har jeg glemt noget vigtigt?

der vil selvfølgelig være en masse tilbehør til at pynte madderne efter ale kunstens regler  

og 2 slags rugbrød og 2 slags fransbrød   (begge med og uden kerner og hjemme bagt)

min svigermor er alergisk over for svin, derfor er der okse spegepølse og lamme rullepølse på listen  

Bare jeg skulle med  Det lyder såååå lækkert 

Monica 

Anmeld

16. september 2014

Kay

Troldemommi skriver:

Bare jeg skulle med  Det lyder såååå lækkert 

Monica 

tak  

Anmeld

16. september 2014

De3Guldklumper

Jeg ville måske lave noget tun mousse og lidt pølsehorn - men ellers ser det lækkert ud  

Anmeld

16. september 2014

Kay

Pylle3 skriver:

Jeg ville måske lave noget tun mousse og lidt pølsehorn - men ellers ser det lækkert ud  

ahhh tunmusse står på min håndskrevne seddel men jeg må havde glemt at få den over på  

Anmeld

16. september 2014

Maja_4000

Nej er god idé!

Jeg synes der mangler fiskefileter

Anmeld

16. september 2014

Kay

Maja_4000 skriver:

Nej er god idé!

Jeg synes der mangler fiskefileter

Ja det tænkte jeg nok men de er bare ikke gode at lave i god tid inden  og når det er inviteret til frokost ved jeg bare at tiden inden med 2 tøser at gøre klar osv 

Så dem har jeg valgt at springe over

Anmeld

16. september 2014

Røverdatter

Jeg er vegetar. Eller faktisk hedder det pescetar hvis man spiser lidt fisk af og til. Har derfor stemt røget laks, æg/tomat, æggesalat og oste. Men synes også det ku' være lækkert med f.eks avokado og andet grønt også fordi jeg ofte synes at der er for meget kød til kommen-sammen-gilde af enhver art! Pålæg er ikke lig med kød i min verden. Ved godt du også har skrevet æg og ost på, men den er ikke rettet mod dig.

Anmeld

16. september 2014

Hectar

Her er hvad jeg har stemt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2014

Kay

Røverdatter skriver:

Jeg er vegetar. Eller faktisk hedder det pescetar hvis man spiser lidt fisk af og til. Har derfor stemt røget laks, æg/tomat, æggesalat og oste. Men synes også det ku' være lækkert med f.eks avokado og andet grønt også fordi jeg ofte synes at der er for meget kød til kommen-sammen-gilde af enhver art! Pålæg er ikke lig med kød i min verden. Ved godt du også har skrevet æg og ost på, men den er ikke rettet mod dig.

Ingen vegetare i vores familier, derfor er der ikke taget de hensyn men avokado er da en super god ide som tilbehør 

Får også lyst til hummus nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.