Anonym skriver:
da han dog kommer til at fortælle mig det, (små 14dage siden) regere jeg jo selvfølgelig ved at blive ked af det indeni, og små sur. Han siger så til hans forsvar "jamen hun fylder bare så meget, osv så ville ikke hun sku ødelægge noget mellem os" vi snakker om det og jeg for fortalt at min tillid altså ryger så hurtigt, fordi jeg har haft dumme utroværdige kærester.
Jeg lader dagene gå lidt og tænker at selvfølge skal han da ha en chance MEN i fredags hvor vi er i byen med hans søster , (de har et rigtig godt og tæt forhold til hinanden) og den ene øl efter den anden ryger ind ender det med han bliver ret fuld, lyver han gu hjælpende hende op i hovedet med lige præcis det samme 

Hun spørg hvornår han sidst har snakke med bib og han siger flere mdr siden..
Det gør så ondt at han kan lyve om det en gang mere , så nu løber der bare indsyge tanker igennem mig, feks hvad mere har han løgen om osv ??
Men nu han på arbejde og skal overnatte ude , før var jeg fuldstændig ligeglad med det og tænkte "han er bare på arbejde" men nu tænker jeg "jaja er han mon det" og det er mega usundt at ha det sådan og troede aldrig han vil få mig til at ha det sådan ..
Igår spurgte jeg ham hvorfor han i el verden ilk bare skiftede nr hvis hun var så træls , at hun ku få ham til at tie om hendes opkald.. Hans svar var at det ku Ikk være rigtig han sku det
Det kommer jo ikke hans søster ved, og tvivler på han gider ødelægge en hyggelig aften på at aflægge rapport...
Jeg havde heller ikke valgt at skifte nr, jeg havde ganske enkelt ignoreret hende....
Hun er jo blot ude på at ødelægge jeres forhold, og pt lyder det til at det virker meget godt det hun har gang i....
Husk på at det er HENDE ikke ham der er en røv og respektløs.... og skulle jeg holde min kæreste op på alt det mine ekser har præsteret at udsætte mig for så var forholdet ovre inden det var startet for det er slet ikke iorden hans skal bøde for deres lort...
Han prøver nok på at skåne dig OG jeres forhold, fordi jeg gætter på at det skaber kæmpe drama hver gang hun bliver nævnt....
Og et godt råd, du bliver nød til at få styr på din mistro for ellers så kommer din frygt for at mistet, til at koste dig dit forhold