Jeg er lidt sikker på at grunden til at han ikke har sagt det er fordi at han ville skåne dig, og hun bare ødelægger stemingen totalt...og fordi han nok ikke lægger særligt meget i det ud over at hun er en pestilens og at han måske er bange for at det kan ødelægge noget mellem jer at hun bliver ved at skabe sige...
At han har brudt jeres aftale er selvfølgelig ikke fedt, og den synes jeg du skal tag med ham på en pæn måde, og fortælle at du bliver rigtig mistroisk over ting der ikke bliver fortalt og det er derfor du gerne vil vide hvis der er den mindste kontakt.. netop så der ikke opstår misforståelser... mm
Super æv at hun ikke fiser af... det må heller ikke være sjovt for ham... jeg er dog typen der havde blokeret personen fuldstændig alle steder jeg kunne hvis det var min eks....

da han dog kommer til at fortælle mig det, (små 14dage siden) regere jeg jo selvfølgelig ved at blive ked af det indeni, og små sur. Han siger så til hans forsvar "jamen hun fylder bare så meget, osv så ville ikke hun sku ødelægge noget mellem os" vi snakker om det og jeg for fortalt at min tillid altså ryger så hurtigt, fordi jeg har haft dumme utroværdige kærester.
Jeg lader dagene gå lidt og tænker at selvfølge skal han da ha en chance MEN i fredags hvor vi er i byen med hans søster , (de har et rigtig godt og tæt forhold til hinanden) og den ene øl efter den anden ryger ind ender det med han bliver ret fuld, lyver han gu hjælpende hende op i hovedet med lige præcis det samme 

Hun spørg hvornår han sidst har snakke med bib og han siger flere mdr siden..
Det gør så ondt at han kan lyve om det en gang mere , så nu løber der bare indsyge tanker igennem mig, feks hvad mere har han løgen om osv ??
Men nu han på arbejde og skal overnatte ude , før var jeg fuldstændig ligeglad med det og tænkte "han er bare på arbejde" men nu tænker jeg "jaja er han mon det" og det er mega usundt at ha det sådan og troede aldrig han vil få mig til at ha det sådan ..
Igår spurgte jeg ham hvorfor han i el verden ilk bare skiftede nr hvis hun var så træls , at hun ku få ham til at tie om hendes opkald.. Hans svar var at det ku Ikk være rigtig han sku det
Anmeld