Prøvet i 13 måneder, andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2014

friis

Biniek skriver:

ja burde jeg nok prøve..

er ellers overbevist om at den er her denne gang

mangler bare testen  

jeg vil gerne klare det naturligt men vil også gerne vide om der er en grund til det ikke virker for os.

er dog ret sikker på at det ikke hjælper at gå til anden læge fordi færøerne er så lille. 

Fik ikke med du var fra Færøerne  

har selv været der en del gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

biniek

friis skriver:

Fik ikke med du var fra Færøerne  

har selv været der en del gange

ah ok  

så giver det mere mening  

ja her er dejligt, uden når der er noget galt så har man ikke muligheder mere 

Anmeld

23. september 2014

friis

Biniek skriver:

ah ok  

så giver det mere mening  

ja her er dejligt, uden når der er noget galt så har man ikke muligheder mere 

Nej det er rigtig, så bliver man lidt begrænset! havde en gang en kæreste der kom der fra , som flyttede tilbage igen 

Men rigtig dejligt der oppe! 

Anmeld

24. september 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Hej med jer,

Jeg er ny herinde, har ikke ville oprette en profil indtil nu, for at undgå at tænke for meget på projekt-baby.

Men nu har vi været i gang i 13 måneder, og jeg har brug for at snakke med nogen. Mine tætte veninder og tætteste familie ved godt at vi prøver, men mine veninder er et stykke fra selv at skulle have børn. Så jeg kan godt snakke lidt med dem, men de forstår mig ikke rigtigt - hvilket jo er logisk nok. Jeg snakker med min kæreste når jeg er ked af det og frustreret, og han er sød og dejlig, men han er en mand og gennemgår jo ikke helt de samme følelser som mig.

Jeg ved godt det er normalt at der kan gå over et år, og siger det hele tiden til mig selv. Men alligevel er jeg bare så utålmodig, og havde nok bare ikke regnet med at der ikke ville gå over et år! Synes det virker så uretfærdigt! Det eneste jeg kan se er smukke store maver overalt på gaden og nyfødte babyer.

Jeg er 24 og min kæreste 27 og er igang med at lave barn nr. 1. Vi er sunde og raske. Jeg er dog lige et par kilo undervægtig, og er i fuld gang med at tage lidt på. Men har regelmæssig mens og ægløsning. Har aftalt med min læge at når jeg har taget et par kilo på, skal jeg have taget en blodprøve og får en henvisning til fertilitetsklinik, hvor vi så kan blive tjekket.

Skriver egentlig ikke med noget spørgsmål, men har bare brug for at dele mine tanker - og måske snakke lidt med nogen i samme situation eller nogen som også oplevede at der gik over et år. Har brug for at høre solstrålehistorier og høre at det nok skal blive vores tur.

Min kæreste har været "lidt efter mig" fordi han mener jeg ikke tror på at det nok skal ske for os. Må da også indrømme, at efter vi ramte et år her fra en måned siden, har jeg haft det lidt hårdt og mistet lidt troen. Og det er bestemt ikke med vilje, men synes bare jeg er blevet skuffet måned efter måned nu, og nu tør jeg snart ikke tro på det længere

Håber at nogen af dem som også oplevede at der gik et år eller mere vil melde sig på banen, eller nogen som er i samme situation som mig. Synes det eneste jeg hører om og læser er par, som er blevet gravide lynhurtigt! Suk

Knus

Jeg har ikke en solstrålehistorie (ik endnu, håber den kommer )

Vi har prøvet i 15 mdr. Jeg er 27, han er 28. Det er ubeskriveligt hårdt!! Jeg forstår alle dine følelser. Der er ingen der ved det i vores omgangskreds (en af mine veninder gør, men ellers ik) Så jeg kan "kun" snakke med kæresten og hende. Og ja kæresten forstår heller ik helt mine følelser. 

Vi fik en henvisning til en klinik, og har været til første undersøgelse. Indtil videre fejler vi intet, yes! Jeg skal have en skylning af mine æggeleder om 1 uge. Vi håber inderligt at den kan hjælpe! Det er en lettelse at vi ik fejler noget! Men så kommer tankerne, hvorfor er det så ik sket.. Jeg ville så gerne kunne ligge alle de her pb tanker væk!! Især fordi man hører om så mange, hvor det lykkes, når de slapper mere af mm. Men ja hvordan gør jeg det?! 

Jeg forsøger at bevare håbet, at en dag, så lykkes det  

En masse  og held og lykke til jer 

Anmeld

24. september 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Tak for jeres søde svar.. Det hjælper på modet at læse jeres historier. 

En lille update på mig nu. Har testet negativ, og det ser ud til min mens er i gang med at komme, så går og venter på den. Jeg har fået en tid til blodprøve hos lægen på tirsdag, så det er første skridt mod udredning. Det er rart at vide vi kommer i gang med det. Men ellers er de her dage bare dumme dage hvor jeg synes det hele er surt! Men sådan er det jo hver cyklus det ikke ender med graviditet. 

Har forresten oprettet det her oplæg anonymt, det er lidt fjollet. Det er mit første oplæg herinde, så havde ikke lige gennemtænkt funktionen. Så det beklager jeg.. Mit brugernavn er A1990, og skal nok bruge anynomfunktionen med omhu en anden gang

Så først bagefter at det er dig  men ja så "kender" vi jo lidt hinanden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.