Jeg tror vi er mange herinde som kender følelserne, det utrolig hårdt når man gang på gang tester negativt og kroppen driller en med af lade mens udeblive et par dage for så at komme, man når lige at tro på den er der, at man bare er en af dem som tester sent positiv når alle testene er negative for så er blive knust.
For os tog det første gang 1 år og 7 måneder før vi var heldige, jeg selv og min mor var nået dertil hvor vi ikke troede jeg kunne blive gravid naturligt og kæresten og jeg drøftede mange gange om vi skulle kontakte lægen men han ville ikke i frygten for det var ham som den var galt med, men vi fik en sund og rask dreng 
Forsøg nummer to lod også vente på sig og vil næsten sige den ventetid var endnu værre fordi jeg viste jamen vi kunne jo godt, det tog 1 år og 8 måneder men endte i en SA i 8 uge, jeg var fuldkommen knust der om natten hvor jeg tabte at jeg bare lå på gulvet og hylede ganske hysterisk det meste af natten fordi jeg ikke kunne holde tanken ud om både at have tabt men også at ser nu ville gå evigheder igen inden vi ville stå med en ny positiv test, men der gik heldigvis kun 3 måneder inden vi var heldige igen og har nu to sunde og raske drenge.
Anmeld