forår skriver:
tusinde tak for alle jeres input, det er en stor hjælp med jeres forskellige erfaringer
Jeg er så heldig at jeg kan arve en hel masse tøj fra min veninder og det tager jeg i mod, så det er ikke tøj til prinsessen der bliver den største post. Og jeg håber og regner også med at jeg skal amme det er ihvertfald et ønske, og det er jo gratis
endnu engang tak for jeres svar
kram
Dea 23+4
Hej.
Jeg ved godt at indlæget stort set er afsluttet.
Men vil sige at jeg har 3000 kr. hver mdr, til mig og min datter. Jeg klarer det fint. Jeg sparer hvor jeg kan, dvs køber billigt mad, handler på tilbud osv.
Jeg har det så sådan at min datter skal havde det hun behøver(hvem har ikke det), så det kommer i første række - dvs jeg er f.eks kun blevet klippet 1 gang i år.

Jeg kan godt lide det mærke der hedder "name it", det er billgt, og faktisk flot og farverigt. Det er en god ide at modtage tøj fra andre til den første tid, da de vokser MEGET hurtigt ud af det igen. Jeg havde ikke noget sted og bo da jeg var gravid, men jeg havde alligevel råd til og købe lidt nyt til min skønne prinsesse i maven, ellers ville jeg måske komme til og fortryde det. Hevm ved.

Sofie
Anmeld