Rådighedsbeløb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2009

forår

suanne85 skriver:

oki, nuO er vi så 2 med 2000 til mad. Og de 1000 til Emil er jo til bleer, legetøj og tøj.

Men vil sige at hvis du kan spare op så du har 1500-2000 så er du på den sikre side, så er der også hvis nu der skal medicin til el sådan.

oki doki tak for dit input

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

forår skriver:

det var dælme ik meget kan du godt det?
og ja jeg har regnet alle tilskud med...dvs børnefamilieydelse, ordinærttilskud, ekstraordinært tilskud og bidrag fra faderen.

nej det kan jeg ikke, derfor så spiser jeg hos mine forældre .. men nu ska jeg have sendt et papir fra statsforvaltningen til kommunen så jeg kan få farens penge.. og så skal jeg ha sendt nogle ændringer så jeg håber jeg kan få mere i boligsikring... men bare ved hjælp a farens penge har jeg da i det mindste 1000 kr mere for hver månede..

Anmeld

19. august 2009

forår

Astrids-mor skriver:

nej det kan jeg ikke, derfor så spiser jeg hos mine forældre .. men nu ska jeg have sendt et papir fra statsforvaltningen til kommunen så jeg kan få farens penge.. og så skal jeg ha sendt nogle ændringer så jeg håber jeg kan få mere i boligsikring... men bare ved hjælp a farens penge har jeg da i det mindste 1000 kr mere for hver månede..

Hold da op det er vildt hva, men du får vel pengene med tilbagevirkende kraft ikke?

Anmeld

19. august 2009

ka li ja

vi er 4 personer som har ca 6000 om måneden!
og det vil jeg lige sige er MEGET lidt! efter min mening. vi skal tænke over ALT vi køber, og har ikke råd til bare lige at gøre et eller andet fedt!
øv

Anmeld

19. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Et spædbarn kan være næsten gratis
Vi havde ikke saltet til et æg, da vi blev forældre, men levede pga. brugt tøj osv. Vi købte bleer i aldi og jeg ammede fuldt ... Så det var stort set gratis.

Bleerne købte vi ca for børnepengene...

Det eneste man behøver er jo kærlighed.

Anmeld

19. august 2009

4xGreve

vi er 3 og har 3000 kr hver månede til mad, bleer, hus holdnings produkter, tøj, sko, pleje produkter mm. og det er ikke hver månede det løber rundt (du ved når det hele lige falder sammen i samme månede) men for det meste funger det fint

Jeg vil personligt søger for at har 2000kr som min. til hver månede...
Bleer er dyre og de vokser hurtigt når de er babyer også skal de lige ppludselig ha mos osv. så min. 2000kr om måneden vil jeg sige!!!
for så er der også til de uforusete (staves) og til lidt ekstre hygge, hvilket nok vil være godt når man er ene om den lille...

Knus Stina og tillykke med mave

Anmeld

19. august 2009

frk Jensen

forår skriver:

Hejsa
Hvad er et realistisk bud på hvor stort ens rådighedsbeløb skal være, når man har født.
I mit tilfælde er jeg alene, dvs at jeg selv og min lille prinsesse, skal leve for de penge.
Hvad er jeres erfaringer?

Kram Dea 23+4

Jeg har 6000 kr om måneden til mig og marcus. Det er til mad, tøj, bleer og sjov.. Syns nu ikke det er så dyrt med bleer, man vælger jo selv om det skal være de dyre eller billige.

Knus...

Anmeld

19. august 2009

forår

tusinde tak for alle jeres input, det er en stor hjælp med jeres forskellige erfaringer
Jeg er så heldig at jeg kan arve en hel masse tøj fra min veninder og det tager jeg i mod, så det er ikke tøj til prinsessen der bliver den største post. Og jeg håber og regner også med at jeg skal amme det er ihvertfald et ønske, og det er jo gratis
endnu engang tak for jeres svar
kram
Dea 23+4

Anmeld

19. august 2009

Sjl-msl-Mkl

forår skriver:

tusinde tak for alle jeres input, det er en stor hjælp med jeres forskellige erfaringer
Jeg er så heldig at jeg kan arve en hel masse tøj fra min veninder og det tager jeg i mod, så det er ikke tøj til prinsessen der bliver den største post. Og jeg håber og regner også med at jeg skal amme det er ihvertfald et ønske, og det er jo gratis
endnu engang tak for jeres svar
kram
Dea 23+4

Hej.

Jeg ved godt at indlæget stort set er afsluttet.

Men vil sige at jeg har 3000 kr. hver mdr, til mig og min datter. Jeg klarer det fint. Jeg sparer hvor jeg kan, dvs køber billigt mad, handler på tilbud osv.
Jeg har det så sådan at min datter skal havde det hun behøver(hvem har ikke det), så det kommer i første række - dvs jeg er f.eks kun blevet klippet 1 gang i år. Jeg kan godt lide det mærke der hedder "name it", det er billgt, og faktisk flot og farverigt. Det er en god ide at modtage tøj fra andre til den første tid, da de vokser MEGET hurtigt ud af det igen. Jeg havde ikke noget sted og bo da jeg var gravid, men jeg havde alligevel råd til og købe lidt nyt til min skønne prinsesse i maven, ellers ville jeg måske komme til og fortryde det. Hevm ved.

Sofie

Anmeld

19. august 2009

forår

DatterMalou skriver:

Hej.

Jeg ved godt at indlæget stort set er afsluttet.

Men vil sige at jeg har 3000 kr. hver mdr, til mig og min datter. Jeg klarer det fint. Jeg sparer hvor jeg kan, dvs køber billigt mad, handler på tilbud osv.
Jeg har det så sådan at min datter skal havde det hun behøver(hvem har ikke det), så det kommer i første række - dvs jeg er f.eks kun blevet klippet 1 gang i år. Jeg kan godt lide det mærke der hedder "name it", det er billgt, og faktisk flot og farverigt. Det er en god ide at modtage tøj fra andre til den første tid, da de vokser MEGET hurtigt ud af det igen. Jeg havde ikke noget sted og bo da jeg var gravid, men jeg havde alligevel råd til og købe lidt nyt til min skønne prinsesse i maven, ellers ville jeg måske komme til og fortryde det. Hevm ved.

Sofie

takker
det er nok osse det beløb jeg vil bruge at stile efter at have til rådighed til prinsessen og jeg.
er sikker på at man kan meget, hvis man bare tænker sig om iforhold til indkøb både af mad og tøj osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.